סרטונים

דברי ראש הממשלה נתניהו בפתח ישיבת הממשלה – 20/08/2023

דברי ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתח ישיבת הממשלה השבועית.

וידאו: איתי בית-און, לע"מ
סאונד: יחזקאל קנדיל, לע"מ

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הבהרה: התוכן בכתבה מתפרסם באופן אוטומטי מעמוד היוטיוב על ידי IsraeliPM – התוכן והמדיה באחריות המפרסם בלבד.

46 תגובות

  1. הסיבה היחידה שאתה מצליח, היא שאתה יודע איך לעבוד על אנשים, אתקן אותך בכמה דברים, 1. הממשלה לא תפסה מחבלים, אלא המשטרה והצבא, 2. לא הגנתם על ישראלים, אלא על יהודים, 3. לא בניתם אף רכבת קלה, אלא פועלים סינים מכספי הציבור שבסוף אפילו לא מקבל מענה לתחבורה בשבת 4. רכבת קליע? כששמעתי פעם ראשונה אמרתי מגניב, אחרי 3 דקות קריאה הבנתי שאתם סתומים

  2. למורת רוחם של אהרון ברק וכנופייתו, ואלו שהקנאה העבירה אותם על דעתם כמו אהוד ברק, אהוד אולמרט ודומיהם.
    עמך ישראל מצפה להיגאל ממשפחות הפשע כמו שטראוס, דנקנר, מוזס, תשובה ודומיהם ומבקשים לחיות בבית הלאומי של העם היהודי בחירות שרק היהדות מאפשרת- ללא שקר ה״דמוקרטיה״ שתפח בפני כולנו בזמנים אלו

  3. כל הכבוד!תמשיך ואל תפחד מהעלם ומהכל מסביב!!!!תן לאויבינו בראש בלי שום פחד!!בזה שאתה לא מתייחס מאף מתקיל או מפריע ונותן לנו את הזכות שיש לנו ממילא מאת ה" לפעול במדינתנו מבלי להרגיש צורך להסביר את עצמינו לא מבית ולא מחוץ זה לבד ישתיק את אויבינו! רק תהיה חזק ותחזק את כולנו בלי פחד כי אנחנו אוהבים את ארץ ישראל ותמשיך עם הטוב שהתחלת מזמן ותמשיך להיות השליח של הקב"ה ורק להיטיב עם ילדיו!!KEEP IT UP וה" יהיה בעזרתך תמיד!!!

  4. אני רק מקווה לא תתיחסו לשמאל .כל מה שהם עושים אבל הכל כדי לשבור להחליש אותך ואת המימשלה על ידי הפגנות איומים ומה לא .סרבנים הייטק טיסים הם מנסים לשדר פחד כדי
    הציבור יחליף אותך.

    כל אלה מנסים להרוס את הכלכלה צבא רק כדי לאגיד המימשלה ניכשלה בכל.

    מזל רוב העם לא מתרגש מהרעש הם עושים.

    זה לא יעזור למפגינים.

    רק ריבון העם הוא החזק.

    תודה לאל יש רשתות חברתיות ואת ערוץ 14
    מקבלים שדורים דברי אמת .

    אדוני ראש המימשלה היקר על דאגה רוב העם איתך ומאמינים בך
    ולא לשקרים של התקשורת. יהיו חזקים ולא להתייס לשמאל.

    לתת להם לנבוח לעזיה לעבוד קשה
    כל הכסך הם שורפים על הפגנות
    לא יהורידו אותך .

    רק העם מוריד מנהיג .

    מי שעושה רע מקבל רע בגדול זה רק עניין של זמן .

    ומי יש לו לשון הרע חוזר עליו או לאחד מבני המשפחה זה עובד חזק.

    ציבור הימין ממש לא
    סופר את כל אלה מנסים בכל דרך להפחיד את העם
    ממש לא פוחדים ולא מאמינים להפחדות שלהם זה המזל . ‏‪

    ימשיכו בכל הכוח להפגין הם עושים את העבודה עבור הימין רק מתחזק מהפגנה להפגנה.

  5. זה כבוד גדול יש למדינה כזז ראש מימשלה .
    מנהיג יודע לנהל את המדינה בדלומטיה
    בין לאומי.ברמה הכי גבוהה.
    אי לא אם אקיו ש 190.
    מי לפיד גנץ בנט ליברמן סער .חוץ מלהצתלם הם לא יודעים.
    איזה מזל הן עפו לנו מהעיניים.
    עלאק ממימשלת שינוי מימשלת קובינות חרטה .

  6. לא מנהיג ולא בטיח. נרקסיסט פרנואיד שאיבד את זה ויעשה הכל אבל הכל כדי לשרוד בעמדת כח ולהימלט מדין. לא יהיה רחוב על שמו ולא כיכר.

  7. Micah Chapter 5 מִיכָה
    א  וְאַתָּה בֵּית-לֶחֶם אֶפְרָתָה, צָעִיר לִהְיוֹת בְּאַלְפֵי יְהוּדָה–מִמְּךָ לִי יֵצֵא, לִהְיוֹת מוֹשֵׁל בְּיִשְׂרָאֵל; וּמוֹצָאֹתָיו מִקֶּדֶם, מִימֵי עוֹלָם. 1 But thou, Beth-lehem Ephrathah, which art little to be among the thousands of Judah, out of thee shall one come forth unto Me that is to be ruler in Israel; whose goings forth are from of old, from ancient days

  8. מרגש אותי כל פעם מחדש לשמוע את החדשות הנפלאות שאתה מוריד עליינו איזה כיף לראות ככה את הדברים מתקדמים במהירות הבזקקק

  9. מה עומד מאחורי כל זה, מדוע הפרלמנט הישראלי, כולל ראש הממשלה, אפשר למאפיות הג'אסרה, לציונות ולבונים החופשיים לחדור במשך עשרות שנים כדי להכניע את העם היהודי???, מדוע ביבי לא עושה דבר כדי לשחרר את עמו אשר יש אותו בתפקיד הזה??.. העם כפוף כי פושעי העניבה הללו מעוגנים בשלטון כי הם לא יכולים להרפות ממאפיה הנפט ⛽,, בקרוב דינו של אלוהי ישראל הנצחי הוא יקרא להם דין וחשבון ורעות ישמיד את כולם והם יידעו שאלוקים הוא אלוהי אברהם, יצחק ויעקב… דונלד טראמפ הוא החומה התומכת.

  10. למה לא יקחו דוגמה ממנו ויראו מזה להיות ראש,ממשלה של כולם רק מחפשים אותן כול שמאול הרעל הזה וערב רב השם אוהב את ראש ממשלה הז תנוכו יש בעל הבית אחד אבא שומר אותן אמן❤

  11. שעת מבחן לישראל

    אין דרך להסתכל על התקופה המעיקה הזו בישראל ולהפיק תובנות, אם לא מייצבים בראש את הידיעה שהיא עוברת עלינו בכוונת מכוון ויש לה תכלית; יש כוח עליון, יש לו מטרה עבור עולמו, וכמו שהרגשנו בכאב מההיסטוריה – יש בה תביעה מיוחדת מאיתנו, העם היהודי בארצו.

    התקופה הזו בחיי האומה לא מנותקת ועומדת כשלעצמה, אלא ממשיכה דורות שעברו התפרצויות של פילוג בעם כמו היום – גלים של פירוד שהביאו אסונות לאומיים כבדים, שלאחריהם תמיד הגיעה הנמכת להבות זמנית. כולנו כאן כבר מרגישים שיש פה חוק, דפוס חוזר; עובדה היא שהמונח "חורבן הבית" נעשה שגור בהקשר לתקופתנו זו. צריך להבין את הדפוס מבפנים, משורשו אל תכליתו.

    התפרצות הפילוג הראשונה דווקא לא קרתה בעם ישראל, שעוד לא היה קיים בכלל. היא התרחשה בין תושבי מסופוטמיה העתיקה שבה התרכזו שלל העמים דאז. אברהם שחווה בזעזוע את התפרצות הפילוג שהסמל שלה היה מגדל בבל, חקר אותה והבין משהו: או שמתעלים מעל הפילוג לאיחוד ומתרוממים, או שנסחפים עם הפילוג ומתרסקים.

    כך נולד עם ישראל. אברהם קיבץ אותו משבעים אומות העולם העתיק, נציגים אחדים מכל שבט, כדי שיהיו כקבוצת הדגמה לחברה האנושית – איך מתרוממים מעל לפילוג, שבכך מתרוממים רוחנית, מתקרבים ומשתווים לטבע. לא מה שאנחנו נוהגים לקרוא לו "טבע", כלומר עצים, חיות, סלעים ואנשים, אלא "הטבע" שהוא הכוח שהוליד ומפתח את כל אלו – שבגימטרייה שווה לערך "א-להים" (86), ותכונתו אחדות שלמה.

    אין לנו בעיה עם חוק ומשפט, אין לנו בעיה עם סרבנות וממשל, אלא אנחנו סובלים מבעיה שנקראת פילוג, ופתרונה היחיד הוא איחוד. זה הזמן, זו שעת מבחן, להתעורר ולעשות כמעשה אברהם: להתקבץ, להתגבר על השנאה, על הדחייה, ולתפוס שללכת נגד כוחות הפילוג זאת העבודה הפנימית שלנו, של עם ישראל כולו. ירושה מבבל.

    צריך גם להבין שאין אחדות ללא פילוג. איחוד יכול להיוולד ולצמוח רק מתוך הבנת הפילוג, מתוך תחושת הריחוק והדחייה, השנאה ההדדית – שכמו בבבל, לא נותנת לאף אחד להבין את השני. דווקא ממצב כזה, אפשר לכופף ברכיים ולקפוץ, להתעלות למעלה מדעתנו ולהתאחד.

    עלינו להפנות את כל כוחות האומה למבצע האחרון הזה שעוד לא היה בהיסטוריה שלנו – כבר לא הנמכת להבות, אלא איחוד אמיתי, פנימי, נצחי ושלם, שיביא אותנו ליישם את תביעת הטבע מאיתנו, להיות "אור לגויים". סביב האיחוד הזה צריך כל עם ישראל להתרכז "כאיש אחד בלב אחד", ומי שמדבר פירוד אין לו מקום בעם.

  12. ביבי בוקר טוב .תייבא הרבה .רופאים .טייסים.מטוסים ללא טייס.אנינו מאחוריך.שנים אל תרא תמשיך איתך כל הדרך אנחנו הכח.סע ביבי

  13. Destul Mr.Natanyahu.Mor oameni pentru câtiva metrii de pământ care nu se știe dacă vreo data vor aparține statului Israel.Cred că guvernul ar trebuii sa gândească cu mai multă responsabilitate și să găsească o soluție.Prin forță,niciodată nu s-a ajuns la un rezultat pozitiv.

  14. שימוש מרובה במילה "מהפכה" ע"י נתניהו, בהקשרים מרובים של השגים חיוביים בעבר ולאחרונה: ראשית, ההשגים מוצגים ברובם, שלא בצדק, כהשגים של הממשלה. שנית, יש כאן מטרה שקופה, לנסות לנרמל אצל המאזינים גישה חיובית למושג "המהפיכה המשטרית" הידועה לשימצה.

  15. רה"מ בנימין נתניהו, הי"ו 👑🏆💙✡️
    המנהיג היחיד בעולם, ללא מתחרים! הנואם בגאוניות, ובחסד עליון, במיוחד באנגלית!!! מדבר אל אומות העולם באנגלית רהוטה, וטבעית! ולא יומרנית!!!
    לכן נערץ ע"י אומות העולם, וע"י האדם המצוי בעולם!
    שנים הקשבתי לנאומיו באנגלית!!!
    מאשרת את הנ''ל! בסייעתא דשמיא זכה עם ישראל במנהיג דגול, ונערץ, שהשכינה שורה עליו!!! תפילות לבני עמי, עם הסגולה! אמן!💙🇮🇱💙✡️

  16. כבוד רה"מ נתניהו, 👑🏆✡️🇮🇱💙🕎
    הדמוקרטים בארה"ב, הפכו לאנטישמים, עוכרי ישראל, שונאי מדינת ישראל היהודית! הצביעו, ומצביעים נגדך, ונגד המדינה! המפלגה "שורצת" במוסלמים המשפיעים על חבריהם ומצליחים! השמאל הקיצוני היהודי בארה"ב, משפיע, ומשתף פעולה עם הדמוקרטים = גייס חמישי!!! המאשר והתומך בהתנכרות לממשלות הימין בישראל, ע"י הדמוקרטים! השמאל הקיצוני, מכתיב כל מילה לקשיש, הסנילי! עכשיו ביידן נגדנו למרות ש-50 שנה תמך בישראל בנאמנות, בהערכה, ובאהבה!!! דברים השתנו לרעה באופן דרסטי! בבקשה להיות עירני מאוד לכך! אוהבים אותך, ומאמינים בך! יאריכון ימיך בטוב, ושנותיך בנעימים, אכי"ר!!! בהוקרה ובהערכה רבה, אוהבת!💙✡️❤

  17. רה"מ נתניהו המכובד!
    מנע מהסינים לחתור תחת מדינתנו הפיצפונת, ולרגל עלינו ע"י סיועם בכל חור במדינה! הם יכולים לשלוט בכל מערכת המדינה שלנו, מא'-ת', בלי שתרגיש, וזה מסוכן מאוד! הם יכולים ללחוץ על כפתור מאי-שם, כדי לשלוט בכל מערכת המנגנונים במדינה, וזה מסוכן לביטחון הלאומי של מדינתנו!!! הסינים ניסו, וממשיכים לנסות לשלוט במערכות שונות בארה"ב, יש מרגלים סינים בארה"ב!!! חלקם נתבעו למשפט, שהוא עדיין בעיצומו!!! צריכים להודות לסינים על עזרתם, אבל הגיע הזמן שכולם יחזרו לסין, ומייד! ללא התערבות בג"ץ!!! בבקשה, למען שרידת מדינת היהודים, הסינים וכל שאר הזרים בישראל, חייבים לעזוב, מייד! מספיק!!! הגיע הזמן!!! בבקשה לא להתעלם מהמסר הזה, בכנות!!! רה"מ הנערץ, וגדול הדור! אשריך!

  18. גילוי משאב חדש
    עד לפני חמישים שנה בערך התחרות עוד פיתחה אותנו, אחר כך התחיל עידן הבועות, סוג של מוטציות אגואיסטיות. כיום אף אחד לא רואה ממטר, ובשביל האינטרס אנשים יעשו כמעט הכול. קוד ההתנהגות הזה מביא למשבר כולל, בחברה, בכלכלה, ביוקר המחיה, בפילוג במדינה, בזירה הבינלאומית וכמובן באקולוגיה. איך מתקדמים הלאה? על המשאב החדש שנצטרך לגלות, כדי לסדר אחרת לגמרי את חיינו כפרטים וכחברה.

    כשמסתכלים לעומק מזהים שהשורש לכל הבעיות הוא הניגוד בין האגואיזם המתגבר של האדם, לבין העולם שנעשה יותר ויותר מקושר. אנחנו נלחמים על משאבים מוגבלים, חולקים את אותה עוגה. בין אם זה כסף, כוח, מעמד או שליטה, הדינמיקה היא אחת, פשוטה: זה או אני, או אתה.

    העולם שלנו הוא עולם של כוח, עולם אגרסיבי, ולכן חיפוש תמידי אחר משאבים נוספים נמצא ביסוד התפיסה. ממנו נובעת כל הגישה לחיים, כל מה שאנשים עושים וחושבים בכל רגע, בכל שנייה. איפה אני לעומתך. איך אני משפר עמדות, על חשבונך. ובגלל שאנחנו כל כך רגילים לכזו תפיסה, אז לא שמים לב שהיא זו שמניעה הכול, בהכרה או בתת-ההכרה.

    ופתאום היום, החיים מכריחים אותנו לשנות גישה. למה? כי המציאות סוגרת אותנו בתוך אותה סירה. ומפני שבינתיים אנשים לא מסוגלים להסתדר עם אף אחד בסביבה, כל המערכות שהכרנו מפסיקות לתפקד, בכל תחום ובכל רמה.

    מדינות שנחשבו לחזקות מגיעות לסף קריסה. ארגונים שנחשבו לבעלי עוצמה מתמוטטים ומשפיעים על כל הסביבה. אנשים שהחזיקו בעמדות מפתח מאבדים לפתע שליטה. וכשמתנפצות בועות פיננסיות, כל העושר שלכאורה היה לך נמחק באחת מחשבונך.

    במקביל, הטבע הסובב מתחיל לתת לנו מכה אחרי מכה. אחרי שהרסנו את הסביבה, כילינו את משאבי כדור הארץ בלי תכנון ומחשבה, זיהמנו את האוויר, המים והאדמה, עתה אנחנו מתחילים לראות את התוצאה.

    גם בטבע האדם מתרחשת התפתחות מוזרה. הדור הצעיר מאבד את הרצון לחיות בכזה עולם, עוד לפני שהתחיל את הריצה. הרצון שלהם השתנה, שום דבר מוכר לא מעורר בהם משיכה. הם מסתכלים על דור ההורים ואומרים לעצמם, אני לא הולך לחיות ככה. העייפות הפנימית מצביעה על חוסר עניין במציאות האפורה. לרוץ כל החיים בשביל עוד כמה אפסים בבנק? להשתעבד לסמלי הסטטוס שתרבות הצריכה מגדירה? לחיות בסטרס מתמיד, על כדורי הרגעה? זה לא בשבילנו. נקודה.

    כל הגורמים הללו, הפנימיים והחיצוניים גם יחד, דוחפים ללידתה של גישה חדשה לחיים. גישה שתהיה שונה במהותה, ותוביל לדרגת הקיום הבאה של המין האנושי בתוך מערכת הטבע הגדולה.

    בגישה החדשה יהיה משאב חדש, משאב-על, שיגדיר את צורת השימוש בכל המשאבים שיש בידינו עתה. המשאב הזה יהיה כוח החיבור וההשלמה, כוח האינטגרציה המלאה. לפי הכוח האינטגרלי הזה, האדם החדש יתחיל להתייחס לזולת, לחברה ולסביבה. הוא יעבור מהראייה האגואיסטית שרואה אותו מול האחר, במלחמה, לראייה אינטגרלית שרואה אותו כחלק ממערכת שלמה.

    כמו איברים בגוף אחד, כמו שכל הטבע מאוחד, אנחנו נבנה בינינו הרמוניה. התחשבות, אחריות, ערבות הדדית, תמיכה, עזרה, עד לרמה של אהבת הזולת. לא נשאיר אף אדם ואף משפחה בלי צרכים קיומיים, נדאג לכולם כמו במשפחה טובה. הרצון של כל אחד להיטיב עם האחרים יביא אינספור רעיונות שייטיבו עם הקהילה, מיזמים התנדבותיים כמו חוגים ופעילויות ללא תשלום, שיתופי משאבים, התחלקות בעודפים, וכן הלאה.

    בימי קדם אנשים חיו בשיתוף פעולה, כי הצורך ההישרדותי חייב אותם. אחר כך התפתחה הטכנולוגיה והאגו במקביל לה, כל אחד מצא לעצמו נישה. כיום, אחרי דורות רבים של התפתחות אגואיסטית, העולם בסכנה קיומית גדולה. מפחיד לתאר מה יקרה פה אם משחקי האגו יובילו למלחמה גרעינית, לדוגמה. כך אנחנו מגיעים לצומת החלטה, שבה נידרש לערוך בירור משותף ולקבל החלטה. לאן פנינו?

    הבחירה שנעשה תכריע את גורלנו, וזו לא מליצה. לראשונה בהיסטוריה יש לנו אפשרות להקדים את השכל לרגש, לעשות קפיצה. אף אחד לא רוצה להתחבר לאחרים, זה מובן וברור ומורגש, אפילו התא המשפחתי מתפרק בגלל זה והקשר הזוגי בקריסה. אבל אין ברירה. העולם של מחר יכול להיות רק מחובר, לשם דוחפת האבולוציה. אז נעזור אחד לשני להפנים שזוהי אכן המגמה, ונצא למהפכה תפיסתית-חינוכית-תרבותית שתבנה בנו יכולת התקשרות חדשה.

    ומילה אחרונה של פרספקטיבה. ככל שהקשר האינטגרלי יתפתח, אנחנו נגלה שהוא לא רק חוסך משאבים ומשפר את איכות החיים, אלא יש בו התפתחות איכותית, מיוחדת במינה. רשת הקשר שתיווצר בין הלבבות הפתוחים והמוחות המחוברים, תביא לפריצה של מגבלות התפיסה. אנחנו נתעלה יחד מעל הזמן, המקום, התנועה. נפתח לעצמנו עולמות עליונים, מלאים באור ואהבה.

  19. Dearest darling PM Benjamin Netanyahu. Remember your promise to your beautiful people ISRAEl 🇮🇱 the whole family will be deported from GAZA in the event of any FURTHER attacks on our Jewish people Amen & Amen 🙏🇮🇱👑❤️‍🩹👍👍

  20. מה עם עוד חמש צוללות למצרים ?תגיד את האמת מי גזר קופון חוץ ממך מהאחיינים שלך באמריקה גנור מפקד חיל הים לשעבר זה שמציץ לבחורות דרך חלון צר ?

  21. جناب نخست وزیر اسراءیل چرا همش عجله داری پرچمها رو یکی یکی چرب کن دنبالات نکردن که حالا اگر دوست داری دوتا دوتا چربشون کن من برای خودت میکم عمل ادم معلوم نمی کنه سعی کن فرداتم بدنت بتوانه جواب بده خیلیها ادا داشتن ولی وسط راه گم اوردن سعی کن یکی یکی پرچمهاتو بکنی تو خودت

Back to top button