מבזקיםמשפטי/פלילי

לא בעזה ולא בג'נין: מנהרה תת קרקעית נחשפה בנצרת

בפעילות מודיענית של שוטרי המחוז הצפוני בעיר נצרת, כחלק מהמאבק העיקש בארגוני הפשיעה, עלה חשד כי ישנה מנהרה בעיר המשמשת להסלקת אמצעי לחימה ומקום מסתור לעבריינים בזמן פשיטות משטרה .

בתום פעילות מבצעית אותר פתח המנהרה בבית נטוש, כוחות המשטרה ביצעו סריקות במקום , בתוך המנהרה אותר ברוס תחמושת וממצאים נוספים. המנהרה שגודלה מעורך בעשרות מטרים מתפצלת ל-3 חדרים בהם על פי החשד הסתתרו חשודים מארגון פשע בזמן מבצעים של שוטרי המחוז הצפוני בעיר נצרת והוסלקו אמצעי לחימה.

מהמשטרה נמסר: "משטרת מחוז צפון מקיימת פעילות ענפה במאבקה בפעילות האלימה שמבוצעת בכל המישורים האפשריים, מסיכול הברחות וסחר בכלי נשק, דרך פעילות מודיעינית סמויה לסיכול פעילות עבריינית טרם ביצועה ועד תגובה מהירה לכל ארוע אלימות בישובים הערביים, באמצעות נוכחות מתמדת. שוטרי מחוז צפון דרוכים 24/7 בהגנה על הציבור וחותרים למגע עם עבריינים חמושים באומץ בנחישות."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר: "מברך ומחזק את מפקדי ושוטרי המחוז הצפוני על חשיפת המנהרה באורך עשרות מטרים של ארגון הפשיעה בכרי בנצרת – שעל פי החשד המנהרה שימשה את אנשיו של סמיר בכרי, מהעבריינים המסוכנים והמבוקשים בישראל למקום מסתור בזמן פשיטות משטרתיות ומרדפים אחרי עבריינים. המאבק העיקש אותה מובילה משטרת ישראל נגד ארגוני הפשיעה נמשך כל העת. חשיפת המנהרה שככל הנראה נחפרה במשך שנתיים, היא מכה אנושה עבור הארגון."

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button