מבזקיםפוליטי / מדיני

"המנוע של ארגוני הפשיעה הוא כסף שמגיע מתקציבי מדינה"

שר האוצר, בצלאל סמוטריץ', נפגש היום (חמישי) עם יו"ר ועד הרשויות הערביות מודר יונס, ודן עמו על המצב החברה הערבית ועל הדרכים, הפתרונות ומנגנוני הבקרה האפשריים להעברת התקציבים לרשויות הערביות בלא שיזלגו לארגוני פשיעה בחברה הערבית הפוגעים פגיעה עמוקה במגזר הערבי בפרט ובכלל אזרחי ישראל.

שר האוצר הבהיר בפגישה כי ימשיך לעבוד בתיאום עם השרים והגופים השונים למציאת המנגנון הנכון והיעיל להעברת הכספים לרשויות המקומיות הערביות.

שר האוצר בצלאל סמוטריץ': "קיימתי פגישה חשובה עם יו"ר ועד הרשויות הערביות מודר יונס. המנוע של הפרוטקשן וארגוני הפשיעה הוא כסף שמגיע מתקציבי מדינה ובזה אני נלחם. המצב כיום בכפרים וברשויות הערביות הוא בלתי נתפס ואני לא מוכן להשלים אתו. לא יתכן שתושבי ישראל הערבים ובכירי השלטון המקומי במגזר הערבי נמצאים תחת איום מתמיד מצד ארגוני הפשיעה בחברה הערבית."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"הדרישה לפקח על העברת התקציבים, כך שתגיע לאזרחי ישראל הערבים ולא לארגוני הפשיעה, היא דרישה צודקת, מוסרית ונכונה שכיום, אין עליה חולק. אנחנו נמצא את המנגנונים הנכונים להעברת התקציבים. ממשלת ישראל מחויבת לכך ובע"ה נעשה הכל למיגור הפשיעה המאורגנת." הוסיף.

בנימין נתניהו - בצלאל סמוטריץ'
ארכיון. צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

Back to top button