חדשות הארץמבזקים

בן גביר בסיור ראשון בבית סוהר פלילי

היום,, 24.8.23, הגיעו השר לבל"מ, ח"כ איתמר בן גביר ובכירים נוספים ממשרדו לסיור בבית הסוהר 'דקל' במחוז הדרומי של שב"ס, בהובלת נציבת בתי הסוהר, רב גונדר קטי פרי, סגן הנציבה וראש אגף המבצעים, גונדר מוני ביטן, מפקד מחוז דרום בשב"ס, גונדר חזי מרקוביץ וקצינים בכירים בשב"ס. זהו סיורו הראשון של השר לביטחון לאומ בבית סוהר פליליי מאז כניסתו לתפקיד.

בית הסוהר 'דקל' הוא מתקן בעל מכוונות טיפולית בו 5 מחלקות טיפוליות. 86% מהאסירים המוחזקים בו נמצאים בתהליך טיפולי. במהלך הביקור קיבל השר סקירה על בית הסוהר, סייר באגפים, במחלקה טיפולית, במרכז החינוך של בית הסוהר ונפגש לשיחה עם סגל הסוהרים המשרתים בו.

נציבת בתי הסוהר, רב גונדר קטי פרי:"הביטחון בראש מעיינינו ואנו עוסקים בו תוך שילוב ובשימת דגש על שיקום, חינוך וטיפול באסירים. בית סוהר דקל מוגדר בית סוהר שיקומי והוא דוגמא אחת לבית סוהר מרובה בצוותי תקון משמעותיים העושים מאמצים רבים לשיקום האסירים טרם חזרתם לחברה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

השבוע היה מאתגר מאוד לשב"ס, גם בגזרת האסירים הביטחוניים וגם בגזרת הפליליים בדגש על ארגוני פשיעה ורצונם להכתיב לנו את סדר היום. הסגל בשב"ס עושה עבודת שליחות למען ביטחון המדינה ותושביה ולצערנו, לעיתים עמידתנו האיתנה מובילה למחירים אישיים כבדים בדמות איומים על חיי הסוהרים ובני משפחתם. ההתמודדות בבתי הסוהר היא 24/7 לאורך כל השנה.

בשבוע שחלף ראינו מהם יכולות הסגל, כמה חשובות ההכשרות שעברו ואת מסוגלותם בהתמודדות אל מול תרחישים מרובים. לכן, אני שמה דגש על רווחת הסגל שהיא חשובה לא רק לרווחתם, אלא גם לגיוס ושימור סוהרים איכותיים.
יישר כח לסגל היחידה."

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר לסוהרים במהלך הביקור: "מעריך מאוד את הקצינים והסוהרים שעושים עבודת קודש למען ביטחון מדינת ישראל, דאגנו לתוספת משכורות ושיפור תנאי הסוהרים, יחד עם הנציבה וסגל הפיקוד הבכיר של בית הסוהר אנחנו עושים הכל כדי שתנאי העסקה של הסוהר יהיו גבוהים וטובים, ומעל לכל אלה אני יודע שהדבר הכי חשוב בתפקיד שלכם, היא השליחות. להיות סוהר כאן זה לשמור על תושבי כל הדרום ולעשות עבודה שיקומית בכלא פלילי, לקוות ולדאוג שאותם אסירים כשתפגשו אותם ברחובות לאחר שישתחררו הם יהפכו לאזרחים נורמטיביים".

בן גביר- סיור בית סוהר פלילי
קרדיט צילום: דוברות שב"ס
בן גביר- סיור בית סוהר פלילי
קרדיט צילום: דוברות שב"ס
בן גביר- סיור בית סוהר פלילי
קרדיט צילום: דוברות שב"ס
בן גביר- סיור בית סוהר פלילי
קרדיט צילום: דוברות שב"ס

Back to top button