סרטונים

ראש הממשלה בנימין נתניהו במפגש עם מתגייסים בבסיס קליטה ומיון בתל השומר

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום עם מתגייסים לשירות בצה״ל, המיועדים לתפקידי קציני קשר גדודי, קציני לוגיסטיקה, מדריכי חי״ר, נהגי בט״ש ושוטרים צבאיים, בבסיס הקליטה והמיון במחנה תל השומר.

בתחילת ביקורו, ראש הממשלה קיבל סקירה על נתוני ומגמות הגיוס ועל השינויים בהליך המיון לצה״ל, המאפשרים שוויון הזדמנויות ומיצוי יכולותיהם של כלל המתגייסים בשירותם הצבאי.

לאחר מכן, קיים שיח עם המתגייסים החדשים והשיב על שאלות בנושאי השירות בצה״ל, כלכלה וחדשנות.
משם המשיך רה״מ לשרשרת החיול, ופגש את המתגייסים במהלך חלוקת הציוד, רגע לפני עלייתם על מדים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראש הממשלה הצטרף לארוחת צהריים עם המתגייסים החדשים, שמע מהם על התפקידים אליהם הם מיועדים, ושיתף אותם בחוויות עבר משירותו כקצין בסיירת מטכ״ל.

ראש הממשלה נתניהו למתגייסים:
"אנחנו עומדים בפני שינויים עצומים. שינוי אחד שלא ישתנה, זה אני אומר לכם, זה הצורך שלנו להגן על עצמנו. כי העולם, מה לעשות, לפעמים הוא אכזר. אנחנו חיים במקום שהחלש לא שורד – החזק שורד. החזק לא רק שמונע מלחמות ומנצח אותם – הוא גם מצליח להביא אחרים שיעשו איתו בריתות ושלום.

זה מה שקרה למדינת ישראל. מדינת ישראל הייתה גרגיר קטן פה, בקושי יכלה להגן על עצמה לפני 75 שנים, והיום אנחנו כבר גורם עולה, אפילו מעצמתי בעולם.

זה תלוי בדבר אחד, בלי זה אין כלום – זה תלוי בצה"ל. אם יש צה"ל חזק – יש מדינה חזקה, ואם יש מדינה חזקה – העתיד פתוח לכולם.

אני מאחל לכם שירות טוב, תשמרו אחד על השני ותשמרו על המדינה שלנו".

בביקור השתתפו גם ר׳ הסגל, ר׳ המל״ל, המזכיר הצבאי, ר׳ אכ״א, רח״ט תומכ״א, מפקד מיטב, רע״ן תגבורת סדיר וס.מפקד מיטב.

וידאו: רועי אברהם, לע"מ
סאונד: בן פרץ, לע"מ

הבהרה: התוכן בכתבה מתפרסם באופן אוטומטי מעמוד היוטיוב על ידי IsraeliPM – התוכן והמדיה באחריות המפרסם בלבד.

32 תגובות

  1. תבורכו כול עמנו ישראל באווסי ❤❤❤❤❤❤ניטיגיטי זיך תחיינה בגשמיות ורוחניות מתוך עושר וכבוד לעולמי עד אמן סלה ושמירה אלוקית בדרכים ברכת רחמא יוהדאי וכול הצדיקים עלנו באהבה ושמחה צוו גוד בשורות טובות במהר ביימנו כו ירבו עמנו ישראל כן ירבו שמחות בעמנו ישראל לעולמי עד אמן סלה למען הגאולה הכללית והשלמה בחן וחסד ורחמים למען להדר תורת משה בן עמרם וכול הצדיקים זכות תגן עלנו ברכת צדיקים תזרח ועומד לעולמי עד אמן סלה ורפואה שלים לכול חולי עמו ישראל במהר ביימנו לחיים טובים ולשלום לעולמי עד אמן סלה מתוך עושר וכבוד לעולמי עד אמן סלה למען

  2. למען אהבה ושלום עלנו בעוז ומלכות עלנו לעולמי עד אמן סלה ולמען בניין בית המקדש השליש❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤😊😊😊😊😊😊😊

  3. תודה לבורא עולם שנתן לנו אותך במתנה גם הצלתה את המדינה מאסון וגם עשית שלום וכל מה שאתה עושה בורא עולם מצליח בידך. בורא עולם ישמור על כל עמו ישראל אמן ואמן ❤

  4. Micah Chapter 5 מִיכָה
    א  וְאַתָּה בֵּית-לֶחֶם אֶפְרָתָה, צָעִיר לִהְיוֹת בְּאַלְפֵי יְהוּדָה–מִמְּךָ לִי יֵצֵא, לִהְיוֹת מוֹשֵׁל בְּיִשְׂרָאֵל; וּמוֹצָאֹתָיו מִקֶּדֶם, מִימֵי עוֹלָם. 1 But thou, Beth-lehem Ephrathah, which art little to be among the thousands of Judah, out of thee shall one come forth unto Me that is to be ruler in Israel; whose goings forth are from of old, from ancient days.
    ב  לָכֵן יִתְּנֵם, עַד-עֵת יוֹלֵדָה יָלָדָה; וְיֶתֶר אֶחָיו, יְשׁוּבוּן עַל-בְּנֵי יִשְׂרָאֵל. 2 Therefore will He give them up, until the time that she who travaileth hath brought forth; then the residue of his brethren shall return with the children of Israel

  5. אין גבול לצביעות…..חכו שהם יבינו שהם צריכים לשמור 4-4 כי ביבי פטר מגזר חרדי שלם משירות.

  6. +++(((+++ פרשת דברים פרק ח' פסוק י"ז;
    ואמרת בלבבך כוחי ועוצם ידי עשה לי את החיל הזה.
    וזכרת את ה' אלוקיך כי הוא הנותן לך כח לעשות חיל למען הקים את בריתו אשר נשבע לאבותיך כהיום הזה

    לא נשאר הרבה זמן להתגשמות נבואת ישעיהו פרק ב פסוק ב, "והיה באחרית הימים נכון יהיה הר בית השם בראש ההרים ונשא מגבעות ונהרו אליו כל הגויים"

    "והלכו עמים רבים ואמרו לכו ונעלה אל הר ה’ אל בית אלהי יעקב ויורנו מדרכיו ונלכה באורחותיו כי מציון תצא תורה ודבר ה’ מירושלים"

    "ושפט בין הגוים והוכיח לעמים רבים וכתתו חרבותם לאתים וחניתותיהם למזמרות לא ישא גוי אל גוי חרב ולא ילמדו עוד מלחמה"

    עשיית צדקה וחסד.מקרבת את הגאולה. ומגבירה את התפרצות האמונה העוצמתית.החבויה ושבויה בהגלות הרוחני.למעלה מאלפיים שנה.

    המהות של המשיח

    המשיח יהיה במדרגה יותר גבוהה מאדם הראשון לפני החטא. בכוח הדביקות העוצמתית של המשיח עם הבורא.
    הוא יגלה את הקשר הנשמתי הפנימי והעוצמתי- שנמצא בכל יהודי עם-הבורא ,ואז כל האווירה בכל העולם תשתנה לטובה.

    התגלות הניצוץ המשיחי אצל כל אחד ואחת, ישנה את מערכת הכללים הטבעיים בכל העולם כולו .כל מי שלא יהיה מסוגל להתעלות למערכת כללים העל-טבעיים ,יהיה צריך לעבור תהליך של הזדככות. כל עוד הוא לא מתנגד לשינוי.

  7. ראש הממשלה בנימין נתניהו במקום להצטלם עם חיילים ואז לשלוח אותם למות , תטפל בטרור ובכל מה שהבטחת.

Back to top button