סרטונים

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם ראש עיריית ניו יורק אריק אדמס

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום עם ראש עיריית ניו יורק אריק אדמס, בלשכת רה״מ בירושלים.

בפגישה דנו הצדדים על האפשרויות הבלתי מוגבלות לשיתוף פעולה בין העיר ניו יורק לבין מדינת ישראל, בתחומים של טכנולוגיה, חדשנות ותיירות.

ראש העיר הביע בפני ראש הממשלה את הערכתו ואהבתו למדינת ישראל.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראש הממשלה לראש עיריית ניו יורק:
״אתה ידיד גדול של ישראל. אתה גר בעיר שהיא המרכז האינטלקטואלי, התרבותי והפיננסי של העולם – ואנחנו סוג של מרכז נוסף. נהיה טובים יותר אם נשלב את שני המרכזים האלה ביחד״.

לאחר הפגישה, הוצגה בפני ראש הממשלה וראש העיר תערוכת מזון וחדשנות "FoodTech", שכולה על טהרת החלבונים האלטרנטיביים.

ישראל הינה בין המדינות המובילות בעולם בתחום החלבונים האלטרנטיביים, ושנייה רק לארה"ב בהשקעות הפרטיות בתחום זה, ועל כן יש הרבה מן המשותף בין שתי המדינות.

בתערוכה הוצגו לראש הממשלה וראש העיר טכנולוגיות מזון חדשניות ע"י סטארטאפים ישראליים, במטרה לקדם שיתוף פעולה פורה בין ישראל וארה"ב בתחום. ראש הממשלה וראש העיר טעמו ממוצרי המזון השונים, ביניהם: סטייק מתורבת, דבש מתורבת וקבב והמבורגרים מהצומח.

לראש עיריית ניו יורק התלוו סגן ראש העיר, יועץ בכיר לראש העיר, סמפכ״לית משטרת ניו יורק וגורמים נוספים, ומהצד הישראלי השתתפו ר׳ הסגל, מנכ״ל משרד רה״מ, יו״ר המועצה הלאומית לכלכלה ועוד.

וידאו: איתי בית-און, לע"מ
סאונד: בן פרץ, לע"מ

הבהרה: התוכן בכתבה מתפרסם באופן אוטומטי מעמוד היוטיוב על ידי IsraeliPM – התוכן והמדיה באחריות המפרסם בלבד.

24 תגובות

  1. 23.8.23 שעה 06.18 ברגע שהרגישות שלי תעבור, אני אענה לך. כי אתמול סך הרגישות אצלי – עבר את הרף. אבל ברגע שזה יעבור אענה לך.
    יום טוב
    ביי

  2. מ"ר נתניהו הנכבד..אני לא יודיע מי בקשר עם בלינקין אבל דבר אחד בטוח…טראמף לא סתם מדבר על זה שהוא מסגיר את עצמו לכלא בוורג'יניה…יש כבר בסיסי צבא בשטח ארה"ב שעושים מיליציות פרטיות בשביל " שעת האפס"..וממה שיותר אדון בלינקין האדיש צריך לדאוג…שה M.P..אלו שמכסים עליהם..למה אתה תוהה…כי ה " לבנים"..שסביהם בנו את ארה"ב…חשים שהם מנודים והם נהיוא המיעוט…וכולם כבר לא נשמע…ואני מדבר על יותר מ 65% מבסיסי ארה"ב…בדגש על בסיסי חיל האוויר/חיל הים/ וכוחות היבשה…ולא חסר בלוחמה האלקטרונית…ועוד…ועוד

  3. לקחו את ראש הממשלה לארה״ב לטעימות דבש ….שיבקרו בדבש של שי ספקטר במודיעין הדבש הכי טוב בעולם … האמריקאים חושבים שיש לנו מדינה בחסדיהם צריכים להוריד להם את האף כי אם לא איינשטיין היהודי מלחמת העולם הייתה נמשכת עוד .. אז האמריקאים האלה צריכים לעמוד לצידנו בלקיחת בית המקדש לעם היהודי – הר הבית לא קיים כמו שפלסטין לא קיימת . בית המקדש זה בירושלים שבישראל .

  4. כל הכבוד לרה"מ בנימין נתניהו! בהצלחה בכל מעשיו!
    ברוך הבא לראש עירית ניו יורק!

    מגדל בבל, הקומה האחרונה

    מגדל בבל, הקומה האחרונה. האגו סותם לכולם את האוזניים, אף אחד לא מסוגל להבין מישהו אחר בסביבה. וממש כמו אז, המצב עלול להוביל למלחמה גדולה. חצי מהעולם נפלו שם בחרב, נאמר במדרש, מי יודע מה יקרה עתה. על מה שיוכל להציל אותנו מעצמנו, על חכמת החיבור שבלב האומה.

    בפאזל האנושי, לכל אדם ולכל עם יש ייעוד משלו. עם ישראל, מרגע היווסדו, נושא בקרבו שיטה לחיים בחיבור, מעל כל ההבדלים והדחייה שמתגלה. זה בא לנו עוד מהר סיני, וזוהי בעצם פנימיות התורה. הר מלשון הרהורים, סיני מלשון שנאה, ותורה במובן של אור, הוראה, שיטה איך לעלות מעל הכול, לכסות באהבה.

    "קבלו את התורה", נאמר לנו, "או שכאן יהיה מקום קבורתכם". האגו שלכם יקבור אתכם. אבותינו הסכימו להתחבר כאיש אחד בלב אחד, להיות ערבים זה לזה, וקיבלו שיטה לחיבור שאותה יצטרכו ליישם במצבים שעוד יתגלו ביניהם. ובבוא העת, כשאומות העולם יגיעו לנקודת הכרעה: או שלומדים להתחבר או שכולנו נטבע, תועבר שיטת החיבור לאנושות כולה. בעולם המקושר של היום ועם כל הנשק שפיתחנו, זהו כבר כורח השעה.

    כאשר שנאת חינם השתלטה עלינו, הגיע החורבן. ארץ ישראל הקיאה אותנו מתוכה, ויצאנו להתערבב עם כל אומות העולם. אחרי אלפיים שנה הוחזרנו לכאן, כדי שנבנה פה חברת מופת שתאיר את העולם.

    לכן, עד שלא נספק דוגמה לחיים בחיבור ואהבה מעל כל חילוקי הדעות והדחייה הגדולה, לא יניחו לנו לחיות בשקט כאן. נקודה. העולם יקום נגדנו יותר ויותר, ירצו למחוק אותנו מהמפה. ואם כן נתוודע לייעוד המקורי שלנו, וניעזר בשיטה לחיבור שמזמן נעלמה, הרי אז שנוכל להוביל את האנושות לקיום כאגודה אחת, כמו משפחה גדולה, כמו איברים בגוף אחד. לשם דוחפים הכוחות האבולוציוניים, כפי שהמציאות המקושרת מוכיחה.

    כל זאת מוסבר בחכמת הקבלה, חכמת האמת, פנימיות התורה. משך דורות היא הייתה נסתרת ועברה בין יחידי סגולה, היום היא נפתחת לכולם, מזמינה אותנו להשתמש בה.

    הראשון שגילה אותה ברבים היה אברהם, חוקר בבלי חכם, שביקש להבין מה קורה לבני האדם. בתקופתו, האגו זינק בקפיצה כפי שנרמז בסיפור מגדל בבל. אנשים רצו לעלות עד השמים, לשלוט בכל הבריאה.

    כשהתגלו ביניהם חיכוכים, חוסר הבנה, קולות מלחמה, אברהם ניסה להסביר שלא זו דרך ההתפתחות הנכונה. כל הטבע הוא מגנון אינטגרלי אחד, מאוחד, וגם אנחנו צריכים ללמוד לחיות באינטגרציה, באחדות, בהשלמה. "יאללה סע", אמרו לו רוב האנשים, אבל היו כאלה שהרגישו שיש אמת בדבריו. אברהם לימד אותם שיטה להתעלות מעל הטבע האגואיסטי, לבנות את עצמם כמערכת אחת, ולגלות על ידי קשר כזה את כוח הטבע הכללי. האחד.

    קהילת תלמידיו מנתה אלפים, אנשי בית אברהם, ומהם נעשה בהמשך העם שלנו, כפי שמתאר הרמב"ם בספר המדע. יוצא שאנחנו לא עם ככל העמים, שנוצרו על בסיס מוצא משותף וכדומה, אלא אוסף זרים, מכל מיני עמים ושבטים שחיו באזור מסופוטמיה, ערש האנושות דאז. התאספנו כקבוצה אידיאולוגית שמטרתה לחיות לפי ואהבת לרעך כמוך, להתחבר לאחד.

    והיום המעגל נסגר. האנושות שוב מוצאת את עצמה כמו סגורה במקום אחד. האגו של כולם בשמים, לא מסוגלים להבין אף אחד. הכוח היחיד שיוכל למנוע את החרבת הכדור הזה הוא אותו כוח טבע הנסתר. האחד. בכל מערכת הטבע הוא פועל מאליו, מאזן בין פלוס ומינוס, חום וקור, ובחברה האנושית יש לעורר אותו לפעולה מתוך בירור, מודעות והכרה. זהו מותר האדם מן הבהמה.

    השיטה לעשות זאת מפורטת בחכמת החיבור של הקבלה, והגיעה השעה להכניס אותה לפעולה. ישראל, המדינה שנבחנת בזכוכית מגדלת כל דקה ודקה, היא המקום שצריך לספק דוגמה לחיים באינטגרציה מלאה. בחיבור מעל כל האגו הענק, בכוח האהבה. מכאן זה כבר יתפשט במהירות רבה, ויסייע לאנושות להעפיל לדרגת הקיום הבאה. מעל כל מגבלות התפיסה הצרה, בעולם עליון, נאור ונפלא.

    אז יש תקווה. ויש עבודה. ויש שיטה.

    שיהיה לכולנו בהצלחה.

Back to top button