סרטונים

ראש הממשלה נתניהו, שר ירושלים ומסורת פרוש, שר האוצר סמוטריץ וראש עיריית ירושלים בהצהרה לתקשורת

שידור חי: ראש הממשלה נתניהו, שר ירושלים ומסורת פרוש, שר האוצר סמוטריץ׳ וראש עיריית ירושלים בהצהרה משותפת על ההחלטה לצמצום פערים כלכליים-חברתיים במזרח ירושלים.

וידאו: לע"מ

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הבהרה: התוכן בכתבה מתפרסם באופן אוטומטי מעמוד היוטיוב על ידי IsraeliPM – התוכן והמדיה באחריות המפרסם בלבד.

42 תגובות

  1. Thanks for the video! Provides me significant enthusiasm to learn Hebrew – my favorite language of our Lord Jesus Christ 🌟 Israel 🌟. He Himself created very powerful bond between the world of Christianity and Jews – People Of our Heavenly LORD THE ALMIGHTY and today we Christians proudly and indirectly consider ourselves "Jews" for sharing with them the same Heavenly Blessings.
    🌟❤ 😊 🍷🌟

  2. ❤❤❤❤❤ Shalome Shalome Shalome Shalome Binjamen Nitanyahu 💙💙💙🧿 BiBi 💅💅💯💯 thanks ❤️🇮🇱 Amin ❤️❤️🇮🇱❤️ BIBI 🧿🧿 Amin long long long long live long Year 💅✍️📘

  3. פלסטינים וערבים קבלנו מספיק להצחיל לדאוג ליהןדים שיחיו בארץ שלהם ובירושלים כולה כך השכונות היהודיות הטובות כמו הר בחומה תלפיות

  4. עדיין מתקיימת מדיניות של איפה ואיפה. חייל משוחרר קונה מגרש במליון שקל ושכנו הערבי לכל היותר ישלם על אותו מגרש 100 א' ש"ח. מדוע? איפה ההגיון?

  5. WHYTE fully aware of this trash too .. Vanguard opening several account in my name his sister Celeste & boyfriend Quinton living at Grangers Place full board and lodging.. until I was forced to downsize the number of people & we moved to Strawberry Field now only Olivia Eve remaining

  6. The shortest amount of time to understand a grey area .. go directly to the source.. you could have saved yourself a lot of headache.. Glenn RAYSON will tell you how often Kathy hangs around with friends or family members.. Billy MCKIMM is loaner with not a Single Friend for as long as I have known him
    Previously living in Bordeaux I would invite staff members home for dinner and had several friends for parties & dinners James RAYSON an artist of note actually from Mossad 😂 A completely different Lifestyle. Please feel free asking about anything until you get exactly what you are searching for.. working at the HMC in the position of Theatrical Management Jimmy RAYSON provided ongoing music using different musicians or a Group Vanda Arletti comes to mind. Eddie Eckstein not Jewish.. and hundreds over many years performing at the His Majesty’s Theatre.. William George MCKIMM completely in the IT Industry his whole life.. Glenn RAYSON always remarked that you either working in your garden or shopping your whole Life… In a Number.. bringing bags of work home Legal files Accounts closing FOUR TIMES per Month Four cycles with Air Travel accounts & Prestige access mostly high profile individuals Gary Player Piet Koorenhof and many from the Old Governments…. Actually neither one of us had time to enjoy entertaining around the clock We were similar working too damn hard. Not hardly. Frik Taljaard Credit Manager Diner’s Club find him.. will possibly agree to give you all the information you are looking for. Not sure if the Exclusive credit cards Diners Club is still in business.. Huge Peatling passed many years ago The MD of Diners Club Vic Duyse in a n institution for Alzheimer’s amazingly many of the KEY figures in this company have passed away. Surely you have the reference letters written by Headmaster Tom Price confirming my calibre of work done at MHS & again I didn’t hang out with anyone!! Ask my family..
    Shabbat Shalom ZMagda coming into my current Facility Family is someone who had several issues with the same SA exactly sorry about all this unnecessary nonsense

  7. Shabbat Shalom to all our IDF warriors in ISRAEl 🇮🇱 our prayers are with you all regarding your Oath of Allegiance in the Military Service of ZIONIST Union of ISRAEL. Am Israel Chai🇮🇱🇮🇱🇮🇱✡️❤️🙏

  8. אין מצב שלא תקראו את ‏נאומה האייקוני, העמוק והמרגש אותו נשאה פרופ' שקמה ברסלר הערב בקפלן (כיכר הדמוקרטיה). יום יבוא וילמדו עליה בלימודי אזרחות ובאוניברסיטאות:

    "ערב טוב,

    ב-1968, שנה אחרי מלחמת ששת הימים, נפגשו נשיא ארה״ב וראש ממשלת ישראל. לינדון ג׳ונסון שאל אז את לוי אשכול: ׳אדוני ראש הממשלה, איזו מדינת ישראל אתה רוצה?׳

    באוגוסט 1993, לפני 30 שנה בדיוק, 26 שנה אחרי מלחמת ששת הימים ו 20 שנה אחרי מלחמת יום כיפור תהה ראש ממשלת ישראל יצחק רבין האם הגיע הזמן להשיב על השאלה הזו: איזו מדינת ישראל אנחנו רוצים?

    והיום, 30 שנים מאוחר יותר, ו-28 שנים אחרי שנרצח בעידודם של רבים מאלו האוחזים היום בהגה השלטון, אנחנו, העם שקם מתוך החורבות והתחיל ללכת, עונים שבוע אחר שבוע:

    אנחנו רוצים מדינה שנשענת על ערכי מגילת העצמאות,
    מדינה שבעורקיה זורמים ערכי הצדק, החירות והשוויון,
    מדינה יהודית ודמוקרטית,
    מדינה המיטיבה עם כלל אזרחיה, ללא הבדל דת גזע מין או מגדר.

    מדינה שנשים יושבות בה איפה שמתחשק להן, שרות מתי שמתחשק להן ולובשות מה שמתחשק להן.

    או במילה אחת שאומרת לכולנו כל כך הרבה – ד-מו-קרט-יה.

    לאחר שלאורך עשרות שנים הוקצה הכהניזם מחמת מיאוס על ידי מפלגת הליכוד ויתר מפלגות הבית, היום הוא נמצא בשלטון.

    אנחנו לא מתבלבלים, הכהניזם לא עלה על גב מפלגת הליכוד אלא כחלק אינטגרלי ממנה. בניגוד מוחלט לרצונם של רבים ממצביעי המפלגה. כתוצאה מכך אנו עדים לפריצתם של כל הסכרים:

    כהניסטים במדי שוטרים מכים וחונקים ללא רחם וללא סיבה אזרחים ברחובות.

    בושה !!!

    כהניסטים במדי שוטרים, 16 במספר, מכבים או לא מפעילים, כך על פי החשד, את המצלמות לגופם ומטביעים סמל של מגן דוד על לחיו של עצור פלסטיני.

    יהודים מטביעים מגן דוד על פניו של עצור!!!
    יהודים מטביעים מגן דוד על פניו של עצור!!!

    בושה !!!

    מפכ״ל, רמטכ״ל, ראש שב״כ וראש מוסד שנמצאים תחת מתקפה יום יומית. מרגישים לומר את המובן מאליו שיצייתו לחוק.

    בושה !!!

    אנחנו מבינים היטב, הטירוף אליו אנחנו עדים איננו מקרי ואיננו מנותק ממציאות רחבה יותר בה כלל הערכים שמייצגים את הישראליות והציונות נמצאים תחת מתקפה.

    התוכנית מפורטת ב-225 חוקים שהופכים את ישראל לדיקטטורה משיחית קיצונית כהניסטית.

    חברי ממשלת ישראל, זיכרו – ממשלה שסביב שולחנה יושבים 32 שרים ואפילו שר אחד כהניסט – היא ממשלה כהניסטית. ראש ממשלה של ממשלה כזו, הוא ראש ממשלה כהניסט.
    כולכם בלי יוצא מן הכלל אחראים. ההסטוריה לא תנקה איש מכם.

    ולנו, לוחמי הדמוקרטיה, לוחמי הצדק החירות והשוויון, אני אומרת,
    בתשובה ללינדון ג׳ונסון ב- 68, בתשובה ליצחק רבים ב- 93, בתשובה לילדים שלנו היום:

    אנחנו לא רק רוצים, אנחנו עושים. יום אחר יום אחר יום וכמה שידרש. העם שלנו קם מתוך החורבות, התחיל ולא יפסיק ללכת.

    אנחנו נוודא ונבטיח – ישראל תהיה ד-מו-קרט-יה.

    לפני 33 שבועות ממשלת ישראל הכריזה מלחמה על כל מה שטוב במדינת ישראל. על תפיסת העולם של ציבור רחב במדינה. על ציפור הנפש של מרבית אזרחי המדינה.

    225 החוקים שהם הניחו מאז על שולחן הכנסת מסבירים היטב לאיזו מדינה הם שואפים ואיך יראה המרחב הציבורי בישראל היה והם יצליחו.

    לפני 33 ממשלת ישראל כפתה עלינו לצאת ולהאבק על סולם הערכים שלנו. נקראנו בפעם המי יודע כמה אל הדגל. ובאנו. זו מלחמת אין הברירה של הדור הזה. של כולנו.

    כחלק מהמלחמה אנו נאבקים לוודא ששומרי הסף ובראשם שופטי בג״ץ יוכלו להכריע על פי חוק, על פי סולם הערכים לאורו חונכו והוכשרו, על פי ערכי מגילת העצמאות.

    יחד עם זאת, וזו נקודה חשובה מאין כמותה, חשוב לזכור: המאבק שלנו מתנהל במישור הציבורי ולא במישור המשפטי. ובשל כך הוא איננו תלוי בו.

    225 חוקים שהופכים את הבטן ומחריבים את המדינה מונחים על שולחן הכנסת. פסיקה כזו או אחרת של בגץ בנוגע לחוק אחד או שניים או שלושה לא תשנה את התמונה הכוללת.

    הציבור הישראלי, אנחנו, כולנו בלי יוצא מהכלל, מותקפים על ידי הממשלה שלנו. והציבור הישראלי, אנחנו, כולנו כאן כדי להיאבק.

    אנחנו נאבקים על ציפור הנפש שלנו.
    אנחנו נאבקים על שוויון חרות וצדק.
    אנחנו נאבקים על ערכי מגילת העצמאות.
    אנחנו נאבקים על מדינה יהודת ודמוקרטית.

    מנחם בגין אמר פעם:
    ״עוד נגיע לימים גדולים
    ועוד נחייה במדינה שמבוססת על חירות וצדק״

    אני, אנחנו, כולנו אומרים:
    "עוד נגיע לימים גדולים
    ועוד נחייה במדינה שמבוססת על חירות וצדק".

    זמן המאבק הוא עכשיו
    זמן ההקרבה הוא עכשיו.
    עכשיו!! כי לא תהיה הזדמנות נוספת.
    עכשיו!! בשביל שישראל תהיה דמוקרטיה."
    Shikma Bressler

  9. מי באמת קובע, האליטות באירופה או בחירת האזרחים בקלפי?
    בעקבות המתח החברתי בישראל, ד"ר גדי טאוב, מרצה בכיר בחוג להיסטוריה באוניברסיטה העברית, ערך השוואה של המצב בישראל מול המצב באירופה. הוא מצא שהתופעה של אליטות שמנסות לבצר את כוחן אינו ייחודי לישראל.

    לטענתו, גם באירופה ישנם גופים שמנסים לנכס לעצמם את השליטה, ולא מדובר רק בשופטים, אלא גם פקידי ממשל, אקדמאים, ארגוני חברה אזרחית, בנקים מרכזיים, פורומים בינלאומיים ועוד, השואפים לשלטון ושררה. ברוב המקרים, כמו אצלנו, מתייצבים בתי המשפט בחזית התמיכה במאבק הזה, שהוא למעשה מאבק להגבלת הדמוקרטיה, כאשר הוא מתנהל כביכול בשמה.
    האם דמוקרטיה היא רק אופיום להמונים, כשבעצם מי ששולט במדינות המערב הן האליטות?

    אין ספק שהאליטות רוצות להחזיק בשליטה ולשם הן חותרות. ואולי זה עדיף מאשר שהשליטה תהיה בידם של ארגונים גרועים יותר. למעשה, באף מדינה לא מתקיימת היום דמוקרטיה אמיתית, הכול מונע מאינטרס אישי להצליח, לבלוט, ולשם כך הוא משתמש במה שנקרא "דמוקרטיה". אבל ברור לכל בר-דעת שזה שקר. אין דמוקרטיה בימינו ולא יכולה להיות, כי אף צורת שלטון לא הצליחה להרגיע את טבע האדם האגואיסטי שרוצה לשלוט בכל מי שסביבו, ובד בבד לשמור על העצמאות של כל פרט בחברה.

    עם זאת, עדיין חשוב לנו לספר לעצמנו שאנחנו אנשים דמוקרטים שחיים במדינה דמוקרטית, כי לפי הבנתנו אין דבר יפה יותר מ"שלטון העם". מובן שגם לשליטים חשוב להציג עצמם כדמוקרטיים, כי זה שופך עליהם אור חיובי, ומוציא להם שם טוב בעולם כמנהיגים שדואגים לממש את רצון העם שלהם.

    השיטה הנכונה ביותר לניהול העם היא קבלת שליטת הכוח העליון. על פי מידת האמת אין ספק שהוא היחיד השולט בנו, "לב שרים ומלכים ביד ה'", וכשאנחנו מצטרפים לשליטתו, אנחנו עולים על דרך המלך. לא מדובר בשליטת הדת, לחלוטין לא, אלא בשליטת הכלל "ואהבת לרעך כמוך", זה הכיוון שאליו פועל הכוח העליון.

    עתיד העם תלוי בחינוך. בכל מדינה, בכל אומה דרוש תהליך חינוכי להענקת תפיסה נכונה וכלים שיסייעו לקיום יחסים חיוביים בין בני האדם. רק על ידי גישה כזו מדינות יכולות להתפתח למבנה פנימי נכון, בריא ומשגשג. לכן שליט יכול להיות רק מי שרכש חינוך לאהבת הזולת ועל ברכיו הוא בונה את המדינה ומחוקק את חוקי החברה.

  10. 21.8.23 זעה 06.26 כל מה שתעשו עם גנץ יתקלקל. כי הוא תאומים והנסיגה של מרקורי השליט של תאומים ..כך שאני לא בעניין גנץ.
    שתדע מראש – ששום דבר לא ילך !!!!!ואם יש תלונות -,כבעבר, – תפנה לרבונו זל עולם. גנץ הוא מ.א.ו.ס !!!! בכל דבר מתערב. בקיצור די מגץ המלוקק !!!

  11. God bless Israel and god bless you all and the great PM Benjamin nataniyaho god bless you and protect you sir and long long long long long long life Israel shalom
    💙 💙 💙 💙 💙 💙

  12. כל הרשעים ביחד !סוף לסדום והמורה "ישראל" !!!גאולה ומשיח ובית המקדש בקרוב מאוד, מאוד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪🌅🌅🌅🌅🌅🌅🌅🌅🌅🌅🌅🌅🌅🌅🌅🌅🌅🌅🌅🌅🌅🌅🌅🌅🌅🌅🌅🌅

  13. شالوم المخلص الأخلاق العالية قمة الإنسانية احبك الله على الدوام احبكم الله جميعاً اينما كنتم متفوقين الى الابد بدون توقف ولا نهايه والسلام عليكم جميعا

Back to top button