מבזקיםפוליטי / מדיני

ליברמן: "אני דוחה לחלוטין את הצעות לפיד וגנץ, לא תהיה פה אחדות"

יו״ר מפלגת ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן התארח היום (שבת) באירוע "שבתרבות" בבאר שבע ואמר כי "הממשלה הזאת נוחלת כישלון חרוץ בביטחון האישי והמשילות. הגענו לשיא באירועים ביטחוניים, מקרי טרור, מקרי פשיעה, שלא היה כמותו."

לדברי ליברמן, "נתניהו התחייב על חוק ההשתמטות לש"ס ויהדות התורה, הוא גם התחייב בבלומברג לשנות את הרכב הוועדה לבחירת שופטים והם גם מובילים בכל הכוח את הרפורמה של קרעי להשתלטות הממשלה על כל כלי התקשורת. שלושת הדברים הללו ביחד זאת פצצה מתקתקת שעלולה לפגוע בכל חלקי החברה הישראלית."

אביגדור ליברמן - שבתרבות - באר שבע
צילום: דיאגו מיטלברג

כמו כן ליברמן הבהיר: "אני דוחה לחלוטין את הצעות לפיד וגנץ שקורצות לכיוון דרעי וגולדקנופף. מבחינתי הנוסח היחידי לשוויון בנטל הוא גיוס חובה לכולם. כל השאר זה התחכמויות. אני יודע שבליכוד מתקשים לגייס רוב לנוסח שחתמו עליו עם המפלגות החרדיות באשר לחוק הגיוס."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בנוגע לרעיונות שנשמעים לאחרונה על הקמת ממשלת אחדות אמר ליברמן כי "הממשלה הבאה חייבת לקום ללא נתניהו, נתניהו היום זה איום מוחשי להמשך קיומה של מדינת ישראל, הוא הפך הכל לאישי, מבחינתו הוא משעבד את האינטרסים של מדינת ישראל לאינטרסים האישיים שלו. אי אפשר גם לשבת עם עסקני שס ויהדות התורה. צריך לעשות מעשה משה רבנו ולהוציא אותם ל-40 שנה לאופוזיציה. יש אנשים שמנסים לנגן על האפשרות של ממשלת אחדות אבל זאת לא אחדות, זה לתת הכשר לממשלה משיחית של נתניהו, דרעי וגולדקנופף. לא תהיה פה אחדות עם הגורמים האלו. הממשלה הזאת דואגת לצבא ה׳ ופוגעת בצבא הגנה לישראל. הדבר הראשון שקיצצו בממשלה היה את תוכנית המיגון לצפון שהעברתי כשר אוצר. ככה לא דואגים לביטחון התושבים."

אביגדור ליברמן - שבתרבות - באר שבע
צילום: דיאגו מיטלברג

ליברמן הוסיף כי "אנשים בקואליציה משתלחים במיטב בנינו, ולא ראיתי שום גינוי מנתניהו. שר הביטחון חייב להתייצב נגד, בעמדה ברורה ולא בגמגומים. מי אחראי על גל הטרור האחרון? כל הפקודות יוצאות מעזה. ראשי חמאס לוקחים אחריות באופן גלוי, גם אחרי הטבח בעלי, גם בחברון. חייבים לחזור לסיכולים ממוקדים של ראשי חמאס ברצועת עזה. הם קיבלו חסינות מנתניהו, ולכן אני התפטרתי מתפקידי כשר הביטחון, הוא העביר להם מיליארדים עבור ״הסדרה״."

אביגדור ליברמן - שבתרבות - באר שבע
צילום: דיאגו מיטלברג

Back to top button