מבזקיםמשפטי/פלילי

פוענח רצח תושב שועפאט: נדקר ונדרס – בגלל ויכוח על חניה

חוקרי היחידה ללחימה בפשיעה (יל"פ) של מרחב קדם במחוז ירושלים, השלימו בימים האחרונים את חקירת רצח מוצטפא שחאדה תושב מ.פ שועפאט, שעל פי החשד נדקר למוות על ידי קרוב משפחתו תושב מ.פ שועפאט בשנות ה-20 לחייו, בעקבות סכסוך שהתגלע ביניהם על רקע חניה הסמוכה לביתם.

בתאריך 5.8, התקבל במשטרה דיווח על מספר פצועים שהגיעו למעבר מ.פ שועפאט. מותו של אחד מהפצועים נקבע במקום, זאת כתוצאה מאלימות קשה שכללה, דקירות, דריסת הקורבן, ויידוי אבנים.

כוחות משטרה של תחנת שפט ושוטרי הזיהוי הפלילי של מחוז ירושלים, הגיעו למקום והחלו בחקירת הרצח, ובאיסוף ממצאים וראיות מהזירה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חקירת המקרה הוטלה על היחידה ללחימה בפשיעה של מרחב קדם וכבר בראשיתה, הצליחו החוקרים להתחקות אחר זהות המעורבים במעשה ואחר החשוד המרכזי שגרם למותו את המנוח.

מחקירת המקרה במשטרה עלה כי בעקבות סכסוך שהתגלע בין המעורבים על חניה הסמוכה לביתם, החשוד בשנות ה-20 לחייו, דקר את הקורבן ולאחר מכן דרס אותו עם רכבו, וחשוד אחר כבן 17, דקר מעורבים אחרים.

החשודים נעצרו על ידי השוטרים והועברו לחקירה ביל"פ קדם ומעצרם הוארך מעת לעת. לאחר שבימים האחרונים הוגשה הצהרת תובע נגד החשוד הקטין בגין מעורבתו במעשה, היום (ראשון) לאחר סיום החקירה במשטרה, הוגשה הצהרת תובע נגד החשוד המרכזי בדבר הכוונה להגיש נגדם בימים הקרובים כתב אישום על ידי הפרקליטות.

צילום: דוברות המשטרה

Back to top button