מבזקיםמשפטי/פלילי

ביים תאונה וחתך את יד הנהג – כתב אישום הוגש נגד תושב טייבה

היום (ראשון) הוגש כתב אישום כנגד תושב טייבה בגין חבלה בכוונה מחמירה בצוותא לאחר שביחד עם חשוד נוסף ירה לעבר הקורבן ולאחר מכן כרת את ידו באמצעות מצ'טה וזאת על רקע סכסוך אישי ביניהם, בנוסף הוגש כתב אישום נגד שני חשודים נוספים בגין החזקת נשק.

חוקרי תחנת טייבה פתחו בחקירה בתאריך 26.7.23 עם קבלת דיווח על ירי לעבר אדם בעיר.
כתוצאה מהירי נפצע תושב העיר בשנות ה 20 לחייו באורח אנוש.

מהחקירה עלה כי הקורבן קיבל שיחת טלפון זמן קצר לפני התקיפה במהלכה התבקש להגיע לכניסה לעיר על מנת לבצע עיסקת סמים.
כאשר התקרב הקורבן למקום המפגש התנגש בו בעוצמה רכב ובו ישבו שניים – הנאשם וחשוד נוסף.
מיד לאחר "התאונה" יצאו השניים מהרכב, ירו לעבר הקורבן שהחל בבריחה. כעבור זמן קצר הצליחו השניים לתפוס את הקורבן ובעוד אחד אוחז בידו, השני חותך אותה באמצעות מצ'טה שהחזיק בידו.
כתוצאה מהתקיפה נפצע הקורבן באורח אנוש וידו נכרתה לצמיתות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
אקדח - לא חוקי - טייבה
צילום: דוברות משטרת ישראל

חוקרי מחלק הפשעים בתחנת טייבה פתחו כאמור בחקירה מואצת ולאחר גיבוש תשתית ראייתית כנגד הנאשם, הוא אותר בשילוב אמצעים טכנולוגיים בדירת מסתור ברמלה ונעצר.
עם התקדמות החקירה הצליחו החוקרים לאסוף ראיות כנגד שני הנאשמים הנוספים אשר יש להם הכרות מוקדמת עם הנאשם הראשון – תושבי טייבה בשנות ה 20 לחייהם בחשד להחזקה לא חוקית של נשק ולפני כשבועיים בתאריך 15.8.23 בוצע חיפוש בשיתוף לוחמי מג"ב בביתם של השניים. במהלך החיפוש, הצליחו השוטרים לאתר אקדח מסוג גלוק ועצרו את שני הנאשמים נוסף בגין החזקת נשק.
מעצרם של שלושת הנאשמים הוארך בהתאם לצרכי החקירה שהתנהלה בתחנת טייבה והיום (ראשון) הוגשו נגדם כתבי אישום בגין המיוחס להם.

Back to top button