חדשות הארץמבזקים

מערך הכוננים בנגב גדל – 16 מתנדבים חדשים

בטקס שהתקיים בקיבוץ מגן ביום חמישי האחרון (24.8) קיבלו 16 מתנדבי מד"א ממרחב נגב תושבי המועצה האזורית אשכול, תיקי עזרה ראשונה עם ציוד החייאה מתקדם שישמשו אותם ככונני תגובה מידית של מד"א והצטרפו לאלפי כונני התגובה המיידית של הארגון הפזורים ברחבי הארץ.

מתנדבים - מד''א - מרחב נגב
צילום: דוברות מד"א

הכוננים החדשים יוזנקו באמצעות אפליקציית מד"א, 24 שעות ביממה, ויתנו מענה ראשוני במקרי חירום רפואיים – וזאת בנוסף לפעילותם באמבולנסים ובניידות לטיפול נמרץ של מד"א בישובים בהם מתגוררים.
בטקס נכחו מפקד החטיבה הדרומית באוגדת עזה אלוף משנה אסף חממי, סגן ראש המועצה האזורית אשכול דודי אלון, קב״ט המועצה אילן אייזיקסון, מנהל מרחב נגב במד״א שמעון אלקובי וסגן מנהל מחלקת תגובה מיידית במד״א אדיר ביתן שבירך את המתנדבים אשר הצטרפו למערך הכוננים של המרחב והסביר את המהות של כונני תגובה מידית.

מנהל מרחב נגב במד״א שמעון אלקובי: "אני מברך על הצטרפותם של 16 המתנדבים שמהיום משמשים גם ככונני תגובה מידית ומעבים את מערך הכוננים הקיים במרחב נגב של מד"א. במסגרת מאמצנו לקצר את זמני התגובה אני בטוח כי הכוננים החדשים יוכלו להעניק עזרה ראשונה מהירה בישובים בהם הם מתגוררים ובצירים והכבישים הסמוכים בדקות הראשונות עד להגעת האמבולנסים והניידות לטיפול נמרץ.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
Back to top button