טכנולוגיהמבזקים

הישג לחברת הסטארטאפ דאטה ריילס

הסטארטאפ Datarails נכנס לרשימת החברות הפרטיות הצומחות ביותר בארה"ב שערך המגזין היוקרתי Inc 5000 , לאחר שרשם צמיחה של 1,689% בהכנסותיו במהלך שלוש השנים 2019-2022. דאטה ריילס נכללת בין 50 החברות הצומחות ביותר בניו יורק ו-50 חברות התוכנה הצומחות בקצב המהיר ביותר בארה"ב. רשימת החברות הצומחות של Inc כוללת חברות הפועלות באופן נרחב בארה"ב, בבעלות שאינה ציבורית ושאינן חברות בת או חטיבות של תאגידים ואשר ההכנסה שלהן בשנה הקודמת עלתה על 2 מיליון דולר.

דאטה ריילס מפתחת ומנהלת פלטפורמה לניתוח ותכנון פיננסי למנהלי כספים המאפשרת אוטומציה של איחוד נתונים ויצירת דו"חות פיננסים. בכך היא מעניקה את היכולת למחלקות כספים להמשיך להשתמש באותם גיליונות ומודלים פיננסים אליהם הם רגילים באקסל, וזאת בשילוב עם היתרון של מסד נתונים מרכזי מבוסס ענן המאפשר לאחד בזמן אמת בין נתונים פיננסים ותפעוליים מכל המחלקות. דאטה ריילס הוקמה בשנת 2015 על ידי דידי גורפינקל (מנכ"ל), אייל כהן (סמנכ"ל תפעול) ועודד הר־טל (סמנכ"ל טכנולוגיות) ובעלת משרדים בתל אביב ובניו יורק עם 140 עובדים. היא גייסה מאז הקמתה 105 מיליון דולר ממשקיעים בהם קרן קומרה, קרן ורטקס, קרן וינטג' ואורן זאב.

החברה השיקה השנה את FP&A Genius, המבוסס על Generative AI ונותן תשובות מבוססות בינה מלאכותית המשלבות בין הנתונים הספציפיים של כל חברה ומידע ממקורות פיננסים מהרשת. פונקציית הצ'אט מאפשרת למנהלים לקבל במהירות תשובות על שאלות ומספקת להם תובנות על מצבה הכספי של החברה. המערכת כבר פועלת בהצלחה אצל סמנכ"לי כספים בחברות הייטק, קמעונאות, תעשייה, שירותי בריאות ועוד. התשובות שמעניק האלגוריתם מתבססות על FinanceOS™ מערכת חדשנית של דאטה ריילס שמאגדת את כל הגיליונות האלקטרוניים ומקורות הנתונים הפיננסיים למאגר מאוחד של החברה בענן. היא מבצעת לראשונה סטנדרטיזציה במקום אחד של כל הנתונים הפיננסיים של הארגון, כולל מערכות תפעול ושכר, ומספקת לראשונה תמונה פיננסית מלאה למנהל הכספים בחברות קטנות ובינוניות, כולל בניית תקציב, תחזית, דיווחי רווח והפסד, מאזנים, תזרים מזומנים, דו"חות לדירקטוריון ועוד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

דידי גורפינקל, מייסד משותף ומנכ"ל Datarails: "אנחנו גאים להימנות ברשימת הסטארטאפים הצומחים בארה"ב. הוכח שההימור המוקדם של דאטה ריילס על ההשפעה העצומה של הבינה המלאכותית במחלקות הכספים מוכיח את עצמו בגדול. הטכנולוגיות החדשניות גורמות למהפכה בתחום הכספים, שנחשב לשמרני, ואנחנו גאים להיות מהמובילים בו.

"

מנכ"ל דאטה ריילס
קרדיט צילום: פלג אלקלעי

Back to top button