צרכנות

רעיונות למתנות סימבוליות עם משמעות

הדרך היצירתית ביותר לבדל ולייחד מתנה היא מלכתחילה לפרגן למישהו במתנה בעלת משמעות אישית או כזו שנוצרה ועוצבה עבורו או עבורה בהתאמה פרסונאלית או נושאת טביעת חותם אישית. חשבו על פריט סמלי אשר יעביר את המסר ויהיה לו ערך ייחודי בעיני מי שמקבל אותו יותר ממתנה גנרית "על המדף".
אם אין לכם רעיונות למתנות סמליות בעלות משמעות? מוזמנים לקרוא את הכתבה הבאה ולשאוב השראה:

לארוז יחדיו את כל הרגעים המאושרים

אלבום תמונות המורכב מרגעים מאושרים שנלכדו בעין המצלמה או מוקדש למי שמקבל את המתנה וכולל תמונות שלו לאורך חייו או מטיול יוצא דופן או מתקופה מסוימת מהווה מתנה ייחודית שאין עוד כמוה. תוכלו להסתייע בפלטפורמות אינטואיטיביות וידידותיות לתפעול שמאפשרות להציף תמונות ולסדר אותן בקומפוזיציה המבוקשת כולל טקסטים נלווים בדרכים אטרקטיביות – בדיחות פנימיות, ציטוטים וכל מה שמי שמקבל את האלבום יבין וידע להוקיר.

לענוד קרוב ללב – להרגיש יחס אישי

תכשיט נחשב למתנה נפלאה ועל אחת כמה וכמה אם התכשיט הזה מחובר למי שמקבל אותו ועתיד לענוד אותו.
שרשרת אות מהווה אלטרנטיבה נהדרת כאשר היא נושאת את האות הראשונה משמו הפרטי או שם המשפחה של מי שמקבל אותו או שמדובר בתכשיט שניתן למשל לרגל הולדת תינוק ונושא את האות של שם הילד שנולד או את האות הראשונה של בן הזוג. אפשר לעצב את התכשיט מחומרי גלם משובחים כמו ציפוי זהב או כסף סטרלינג ולהוסיף נגיעות ייחודיות.
התוצאה היא שרשרת אות צמודה ויפה שתקצור מחמאות ותהיה לה גם משמעות אישית. אוצר שמי שמקבל אותו ירצה לשמור אותו לנצח נצחים. ניתן למצוא שרשראות אות יפהפיות ומרהיבות במראה שלהן משובצות זירקונים זוהרים שמוסיפים את הטאץ' הנכסף כאשר אפשר להחליט אם האות תהיה בעברית או באנגלית וכדאי לבדוק גם מה אורך השרשרת ואם היא מגיעה גם עם תוספת של הארכה ומומלץ להעדיף פריטים מעוצבים עמידים במים וללא ניקל ובכל מקרה, להתייחס גם לעלות, למשך האספקה, לרוחב ואורך התליון במיוחד כי הוא זה שמייצג את האותר ואת הטוויסט האישי. 

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
Photo by Kateryna Hliznitsova on Unsplash

להדפיס באהבה – לייחד את המתנה

כל פריט שתבחרו להעניק יכול לעבור אדפטציה אישית וסמלית אם תפעילו את הדמיון או יהיה לכם רעיון איך לייחד את המוצר. אפשר לעשות זאת ולהגיע לתוצאה הרצויה באמצעות מנגנון הדפסים כמו למשל, על גבי כריות נוי, ספלים, חולצות, נרתיק למכשיר הטלפון ועוד. כל שצריך זה רק לבחור את המגע האישי בין אם מדובר בתמונה או איור של מקבל המתנה או מי שקרובים לליבו או משפט השראה והעצמה, הדפס של השם שלו, חיית המחמד שלו וכדומה. חשבו על מוצר שמצד אחד, הוא פרקטי ומצד שני, אסתטי מההיבט הוויזואלי וכיצד להפוך אותו ליותר אישי – יחיד ומיוחד במינו.

והגיבור הזה הוא אני

היום אפשר גם ליצור מוצרי תוכן שלמים סביב מקבל המתנה על מנת לייחד את עולמו ולהעמיד אותו במרכז. אפשר לכתוב ספר שבו הוא הגיבור או אחת הדמויות עם עלילה המבוססת על עולמו או עלילה כללית עם תמונות של הגיבור המשולבות בספר וניתן גם לכתוב שיר או להקליט קליפ ואפילו סרטון אנימציה עם הדמות המאוירת או המצולמת של מקבל המתנה, כך שמעמידים אותו בקדמת הבמה, כל הפוקוס עליו באור הזרקורים ומדובר בסרטון, ספר או קליפ, חוברת קומיקס או שיר שנועדו רק עבורו ויכול לכלול גם נושאים או מילים הרלבנטיים לעולמו האישי – זיכרונות ילדות, חוויות שנאספו לאורך החיים, ברכות אישיות ממכרים ואוהבים. 

Back to top button