חדשות הארץמבזקים

המפכ״ל שוחח עם מפקדיו של השוטר שנפצע קשה בהפגנה

מפכ״ל המשטרה, רב ניצב יעקב שבתאי, שוחח היום (חמישי) עם מפקדיו של שוטר מרחב ירקון שנפצע אמש באורח קשה, כתוצאה מחפץ שהושלך לעברו בעת שזה היה חלק מכח האבטחה המשטרתי של המחאה בקפלן.

המפכ״ל שמע ממפקדיו של השוטר על רצף האירועים האלימים במחאה שהסתיימו בפציעתם של שישה שוטרים שהיו חלק מכח אבטחה משטרתי שהכיל את המחאה לאורך כל הערב בצורה סבלנית תוך הדברות שהחלה עוד קודם למחאה ונמשכה לכל אורכה.

מדברי המפכ״ל: ״ אנחנו עדים לפציעה קשה של שוטר זה השבוע השני ברציפות דבר שצריך להדליק אצל כולנו נורה אדומה באשר לקלות שבה תוקפים באלימות כה קשה שוטרים שעושים את עבודתם נאמנה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"בשבוע שעבר היה נסיון רצח של שוטר ואמש פציעה קשה של שוטר שנזקק לניתוח ופציעה של עוד חמישה שוטרים. משטרת ישראל תבוא חשבון עם פורעי החוק שבחרו לעבור החוק ברגל גסה ולפגוע בשוטרים שהכילו את המחאה ושמרו על בטחונם של המפגינים והציבור כולו בזמן המחאה. אני שב ומדגיש כי משטרת ישראל רואה בזכות המחאה כאבן יסוד במדינה דמוקרטית ומאפשרת מחאות כל עוד הן מתקיימות במסגרת החוק." הוסיף.

לסיום אמר: "אך יחד עם זאת ננהג באפס סובלנות כלפי פורעי החוק ונגיע לכל אחד ואחד מהם כפי שהגענו לחשוד בניסיון הרצח של השוטר בשבוע שעבר. בשם משטרת ישראל אני מאחל החלמה מהירה לשוטרים שנפצעו ומבטיח כי לא נעבור לסדר היום עד שנביא לדין כל מי שפגע בשוטרים ועבר על החוק."

מפולת סלעים - אמיר כהן - יעקב שבתאי
ארכיון. צילום: דוברות המשטרה

Back to top button