סרטונים

דברי ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתח ישיבת הממשלה – 27/8/2023

ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתח ישיבת הממשלה:
״ראשית, אני רוצה לשלוח איחולי החלמה לאזרחי ישראל הערבים שנפצעו בפיגוע הנפשע אתמול בכפר כנא. ממשלת ישראל נחושה להיאבק בארגוני הפשיעה בחברה הערבית. זו מכת מדינה.

אני רוצה להזכיר לכם שהייתה מכת מדינה נוספת – ארגוני הפשיעה בחברה היהודית, בציבור היהודי. זה לקח לנו שנים. אתם זוכרים את הארגונים האלה? עם כל השמות הידועים? חיסלנו את מרביתם בפעולה נחושה ושיטתית לאורך זמן. חיסלנו את מרבית הפשע המאורגן בחברה היהודית. כך אנחנו מתכוונים לעשות גם בחברה הערבית.

אנחנו מאמינים שכל אזרחי ישראל, יהודים ולא יהודים, יהודים וערבים ראויים לחיות בביטחון, ובטח לא תחת משטר האימה והטרור שרבים מאזרחינו הערבים חיים תחתיו כיום.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אנחנו ננקוט יד קשה, כולל בחינת השימוש בהגבלות ובמעצרים מנהליים כדי לבלום את מעשי הרצח הנוראיים הללו. המאבק הזה לא יהיה פשוט, אבל אני בטוח שבכוחות משותפים אנחנו נצליח למגר את התופעה ובוודאי לצמצם אותה לממדים שהבאנו בחברה היהודית.

אני פונה לראשי הציבור הערבי, אני פונה לחברי הכנסת, לראשי הרשויות ולמובילי דעת קהל ואני אומר להם – תתייצבו יחד עם הממשלה במאמץ המשותף נגד ארגוני הפשיעה.

אני שמעתי גם את דברי הרהב של בכיר החמאס עארורי, ממקום מחבואו בלבנון. הוא יודע היטב למה הוא וחבריו נמצאים במקומות מחבוא.

בחמאס וביתר גרורותיה של איראן מבינים היטב שאנחנו נילחם בכל האמצעים נגד הניסיונות שלהם לייצר טרור נגדנו – ביו"ש, בעזה ובכל מקום אחר. מי שינסה לפגוע בנו, מי שיממן, מי שיארגן, מי שישלח טרור נגד ישראל – ישלם את מלוא המחיר.

אני רוצה גם לברך בהזדמנות הזאת את נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית שזכתה במדליית זהב, ובתור אלופת העולם בספרד, אני רוצה להגיד להן שהן הביאו גאווה גדולה לכולנו.

אני מבקש לפנות גם לאזרחי ישראל – אנחנו עומדים בפני גלי טרור, גם מבפנים וגם מבחוץ. אלה ימים לא פשוטים, אלה ימים מאתגרים. אנחנו צריכים לאחד כוחות מול הטרור, מול הפשיעה בחברה הערבית, מול איומים חיצוניים ופנימיים שמארגנת במידה רבה איראן דרך גרורותיה. לעמוד יחד – ונוכל להם. זאת הקריאה שלי לכל חברי הממשלה, לחברות וחברי הכנסת ולכל אזרחי ישראל״.

וידאו: עומר מירון / לע״מ
סאונד: יחזקאל קנדיל / לע״מ

הבהרה: התוכן בכתבה מתפרסם באופן אוטומטי מעמוד היוטיוב על ידי IsraeliPM – התוכן והמדיה באחריות המפרסם בלבד.

45 תגובות

  1. נתניהו.המניק.הבוגד.הכניעה.של.עצירת.הרפורמה.היא.תקיעת.סכיןבגב.רוב.הבוחר.של.64.מנדטים.ועוג.נתניהו.המניק.נתן.פרס.את.הסבירות.חוקית. ‏‪ ‏למורדים.ולסרבנים.ולשופטים.המושחתים.במקום.לבטל.את.הסבירות.במלואה.ללא.פשרות.ובלי.הרפורמה.חא.ניתן.ללחם.בפשע.ולא.בטרור.ולא.היוקר.המחיה.ולא.ביוקר.הדיור.ולא.בכול.תחום.שהקואלציה.תנדנ.לחוקק.תמיד.בגץ.ישים.מקלות.בגלגלים.ואפילו.הם.מפחדים.לפטר.את.היועצת.מיכרה.היום.רק.מטומטם.ופסכי.ילך.להצביע.בבחירות.צריך.ליזרוק.למזבלה.ולכול.הרוחות.את.כול.הפולטקאים.של.כול.סיעות.הימין.הם.נוכלים.שקרנים.פחדנים.עלובים.ואף.בוגדים.עבור.צלחת.עדשים

  2. I just understood "Boker tov" and "Toda raba" but is praying for you PM Netanjahu! 💙🙏
    Shalom and Shavua Tov! 💙 God bless you!
    Am Yisrael Chai! 🇮🇱🇮🇱🇮🇱💙

  3. די להכלה ולסובלנות. די לחולשה. צריך יד ברזל בטיפול בטרור. אנחנו משלמים מחיר דמים . הגיע הזמן לענות בכוח ובעוצמה לטרור.

  4. גילוי משאב חדש
    עד לפני חמישים שנה בערך התחרות עוד פיתחה אותנו, אחר כך התחיל עידן הבועות, סוג של מוטציות אגואיסטיות. כיום אף אחד לא רואה ממטר, ובשביל האינטרס אנשים יעשו כמעט הכול. קוד ההתנהגות הזה מביא למשבר כולל, בחברה, בכלכלה, ביוקר המחיה, בפילוג במדינה, בזירה הבינלאומית וכמובן באקולוגיה. איך מתקדמים הלאה? על המשאב החדש שנצטרך לגלות, כדי לסדר אחרת לגמרי את חיינו כפרטים וכחברה.

    כשמסתכלים לעומק מזהים שהשורש לכל הבעיות הוא הניגוד בין האגואיזם המתגבר של האדם, לבין העולם שנעשה יותר ויותר מקושר. אנחנו נלחמים על משאבים מוגבלים, חולקים את אותה עוגה. בין אם זה כסף, כוח, מעמד או שליטה, הדינמיקה היא אחת, פשוטה: זה או אני, או אתה.

    העולם שלנו הוא עולם של כוח, עולם אגרסיבי, ולכן חיפוש תמידי אחר משאבים נוספים נמצא ביסוד התפיסה. ממנו נובעת כל הגישה לחיים, כל מה שאנשים עושים וחושבים בכל רגע, בכל שנייה. איפה אני לעומתך. איך אני משפר עמדות, על חשבונך. ובגלל שאנחנו כל כך רגילים לכזו תפיסה, אז לא שמים לב שהיא זו שמניעה הכול, בהכרה או בתת-ההכרה.

    ופתאום היום, החיים מכריחים אותנו לשנות גישה. למה? כי המציאות סוגרת אותנו בתוך אותה סירה. ומפני שבינתיים אנשים לא מסוגלים להסתדר עם אף אחד בסביבה, כל המערכות שהכרנו מפסיקות לתפקד, בכל תחום ובכל רמה.

    מדינות שנחשבו לחזקות מגיעות לסף קריסה. ארגונים שנחשבו לבעלי עוצמה מתמוטטים ומשפיעים על כל הסביבה. אנשים שהחזיקו בעמדות מפתח מאבדים לפתע שליטה. וכשמתנפצות בועות פיננסיות, כל העושר שלכאורה היה לך נמחק באחת מחשבונך.

    במקביל, הטבע הסובב מתחיל לתת לנו מכה אחרי מכה. אחרי שהרסנו את הסביבה, כילינו את משאבי כדור הארץ בלי תכנון ומחשבה, זיהמנו את האוויר, המים והאדמה, עתה אנחנו מתחילים לראות את התוצאה.

    גם בטבע האדם מתרחשת התפתחות מוזרה. הדור הצעיר מאבד את הרצון לחיות בכזה עולם, עוד לפני שהתחיל את הריצה. הרצון שלהם השתנה, שום דבר מוכר לא מעורר בהם משיכה. הם מסתכלים על דור ההורים ואומרים לעצמם, אני לא הולך לחיות ככה. העייפות הפנימית מצביעה על חוסר עניין במציאות האפורה. לרוץ כל החיים בשביל עוד כמה אפסים בבנק? להשתעבד לסמלי הסטטוס שתרבות הצריכה מגדירה? לחיות בסטרס מתמיד, על כדורי הרגעה? זה לא בשבילנו. נקודה.

    כל הגורמים הללו, הפנימיים והחיצוניים גם יחד, דוחפים ללידתה של גישה חדשה לחיים. גישה שתהיה שונה במהותה, ותוביל לדרגת הקיום הבאה של המין האנושי בתוך מערכת הטבע הגדולה.

    בגישה החדשה יהיה משאב חדש, משאב-על, שיגדיר את צורת השימוש בכל המשאבים שיש בידינו עתה. המשאב הזה יהיה כוח החיבור וההשלמה, כוח האינטגרציה המלאה. לפי הכוח האינטגרלי הזה, האדם החדש יתחיל להתייחס לזולת, לחברה ולסביבה. הוא יעבור מהראייה האגואיסטית שרואה אותו מול האחר, במלחמה, לראייה אינטגרלית שרואה אותו כחלק ממערכת שלמה.

    כמו איברים בגוף אחד, כמו שכל הטבע מאוחד, אנחנו נבנה בינינו הרמוניה. התחשבות, אחריות, ערבות הדדית, תמיכה, עזרה, עד לרמה של אהבת הזולת. לא נשאיר אף אדם ואף משפחה בלי צרכים קיומיים, נדאג לכולם כמו במשפחה טובה. הרצון של כל אחד להיטיב עם האחרים יביא אינספור רעיונות שייטיבו עם הקהילה, מיזמים התנדבותיים כמו חוגים ופעילויות ללא תשלום, שיתופי משאבים, התחלקות בעודפים, וכן הלאה.

    בימי קדם אנשים חיו בשיתוף פעולה, כי הצורך ההישרדותי חייב אותם. אחר כך התפתחה הטכנולוגיה והאגו במקביל לה, כל אחד מצא לעצמו נישה. כיום, אחרי דורות רבים של התפתחות אגואיסטית, העולם בסכנה קיומית גדולה. מפחיד לתאר מה יקרה פה אם משחקי האגו יובילו למלחמה גרעינית, לדוגמה. כך אנחנו מגיעים לצומת החלטה, שבה נידרש לערוך בירור משותף ולקבל החלטה. לאן פנינו?

    הבחירה שנעשה תכריע את גורלנו, וזו לא מליצה. לראשונה בהיסטוריה יש לנו אפשרות להקדים את השכל לרגש, לעשות קפיצה. אף אחד לא רוצה להתחבר לאחרים, זה מובן וברור ומורגש, אפילו התא המשפחתי מתפרק בגלל זה והקשר הזוגי בקריסה. אבל אין ברירה. העולם של מחר יכול להיות רק מחובר, לשם דוחפת האבולוציה. אז נעזור אחד לשני להפנים שזוהי אכן המגמה, ונצא למהפכה תפיסתית-חינוכית-תרבותית שתבנה בנו יכולת התקשרות חדשה.

    ומילה אחרונה של פרספקטיבה. ככל שהקשר האינטגרלי יתפתח, אנחנו נגלה שהוא לא רק חוסך משאבים ומשפר את איכות החיים, אלא יש בו התפתחות איכותית, מיוחדת במינה. רשת הקשר שתיווצר בין הלבבות הפתוחים והמוחות המחוברים, תביא לפריצה של מגבלות התפיסה. אנחנו נתעלה יחד מעל הזמן, המקום, התנועה. נפתח לעצמנו עולמות עליונים, מלאים באור ואהבה.

  5. רואים סמולנים ? תלמדו ככה מתנהג מנהיג הוא לא בא ומאשים את הממשלה הקודמת למרות שיש לו הצדקה לכך.הוא לא אומר: לפיד פיזר להם כסף בלי הבחנה ועכשיו כולם סובלים. לכו שנה אחורה כל מילה של מובילי ממששת המנדטים: המצב הוא כזה כי ביבי…".אני יודע שזה קשה אבל הגיע הזמן שעשו מעט חשבון ותביאו מנהיג שלפחות יגיע לקרסוליים של ביבי. אוהבים אתכם.

  6. כולך דיבורים וסיפורים יפים בפועל בפיגועים ממשיכים הערבים עושים מה שהם רוצים כבר שני עשורים שאתה בממשלה ולא השתנה כלום אז המילה שלך שווה לאפס רק התמימים והטיפשים יקשיבו לך ויאמינו לך שבאמת תעשה משהו

  7. ראש הממשלה,האזרחים הערבים שבעו מילים יפות,סיסמאות ודברי רהב חוצבי להבות.הגיע הזמן לעבור למעשים.תנחה את גורמי הביטחון,על שלוחותיהם,לשנס מותניים ולהתחיל במלאכת מיגור הפושעים בחברה הערבית.
    סביר להניח שכולם יהיו אסירי תודה לך,אם תצליח לחסל את מחוללי הפשיעה במגזר.
    רשמתי לפניי את דבריך למעקב.

    .

  8. God bless Israel🇮🇱❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🙏❣️
    God❗️Protect Israel from Iran‼️
    God❗️Protect Israel from all enemies of Israel‼️
    From Japan with love❤️for Israel🇮🇱💙💙💙
    Amen❣️Hallelujah‼️

  9. Also for the pure bride of Isa ﷺ Matthew ch 21-23 , like bereishit 2 : 21-23. And the woman in the boat floating through the sea like crystals and fire which is everything that hates her , and the woman who flees to the wilderness where she has a refuge …and malchut descending to the lower realm after being with her husband in hashamayim to cleanse the world of sin. And the yod being risen via vaav to make zayin by moshe ﷺ ( yod being changed , like Ayesha from Aish ) …

  10. Psalms Chapter 40 תְּהִלִּים
    נְחָה, לֹא-חָפַצְתָּ–    אָזְנַיִם, כָּרִיתָ לִּי;
    עוֹלָה וַחֲטָאָה,    לֹא שָׁאָלְתָּ. 7 Sacrifice and meal-offering Thou hast no delight in; mine ears hast Thou opened; {N}
    burnt-offering and sin-offering hast Thou not required.
    ח  אָז אָמַרְתִּי, הִנֵּה-בָאתִי:    בִּמְגִלַּת-סֵפֶר, כָּתוּב עָלָי. 8 Then said I: 'Lo, I am come with the roll of a book which is prescribed for me

  11. Sir.. I think so… Meet him London or any where
    From imran khan to chat
    Khan si.. I respect. But we fears from all Pakistan.. Brave.. I want
    For our safty… Nitan will speak as
    Will be done.. Powety of Pakistan.. Will be clean.. We want… Pakistan should world Trade business. We want to be made Dubai city.. Evey dream of pakistani.. In revenge.. Some give.. So.. We also give you
    Not forcefull…ok nitan sir. 50 yers will go back

  12. תותח על, גאון פוליטי עם אוריינטציה של מחשבה קדימה בהמון תחומים. אנשי האופזיציה צריכים ללמוד את הפוליטיקה לא מנסיון של צבא או של עתונאות ולהודות להפסיד בכבוד. לא הוגן לצאת להפגנות רק בגלל ההפסד שלהם.

  13. أحبك أحبك أحبك أحبك أحبك أحبك أحبك أحبك أحبك أحبك أحبك أحبك أحبك أحبك أحبك أحبك أحبك أحبك أحبك أحبك أحبك أحبك أحبك أحبك 💖بينامين نتنياهو وكذالك أحب حد الموت دولة اليهود ودولة إسرائيل العظمى وعاصمتها القدس للأبد أحبكم 🇮🇱🙏🌹🌹🌹

  14. המדינה שלנו חיה ללא רוח, ללא עתיד, ללא חינוך לאומי נכון. אנחנו חייבים לשנות את עצמנו, את הקשר בינינו, את האווירה הלאומית הפנימית שלנו כאן במדינת ישראל. לחנך את עצמנו על ברכי אהבת הזולת, על הכלל "ואהבת לרעך כמוך" – להרים את הדגל הזה של היהדות האמיתית, לא הפורמלית. כאשר זו תהיה הרוח כאן, המונים מאומות העולם יימשכו ויבואו לנשום את אוויר הפסגות הזה. אז לא נצטרך להסביר ולא להצטדק.
    במקום לתת דוגמה יפה כזו לעולם, אנחנו ניצבים כעת מול פני האנושות ונותנים דוגמה הפוכה – החל מהתנהגות הממשלה ועד להתנהלות בגני הילדים – כולם נמצאים בתחרות זה עם זה, מצפצפים זה על זה. רק בחסדי ה' אנחנו עוד קיימים כאן עם כל הפשלות שאנחנו עושים יום יום.
    אלו דברים שצריך לחזור ולהסביר – קודם כול לעצמנו. שונאי ישראל הגדולים ביותר הם אנחנו עצמנו, כי ישראל היא בראש ובראשונה מושג רוחני של חיבור, של אהבה, של תמיכה ודאגה הדדית – ואנחנו בשנאה זה לזה, בדחייה זה מזה, מביעים שנאה, בוז וזלזול ברעיון היהודי, בועטים בחוקי הכוח העליון. אין פלא שכולם מתייחסים אלינו באופן דומה. אנחנו בעצמנו זורעים את השנאה באוויר הבינלאומי וקוצרים את התבואה בהתאם.

  15. God bless Israel and god bless you all and the great PM Benjamin nataniyaho god bless you and protect you sir and long long long long long long life Israel shalom
    💙 💙 💙 💙 💙 💙 👏

  16. ביבי דיקי סוחר היהודים 😂😂😂😂😂 כל הלקקנים מוחים לנאצי כפיים וכל הבבונים חושבים שאכפת לו מעם ישראל כי הוא אומר בעזרת השם בזמן שהוא מחלל שבת אוכל שרצים עם בן שרוקד עם חשפניות 😂😂😂😂😂😂😂😂😂 ממש מנהיג של עם ישראל. 😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣אבא שבשמיים תציל אותנו מהבדיחה הזאת נמאס שלח לנו משיח ושחרר אותנו מהליצן הזה 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Back to top button