מבזקיםתאונות דרכים

תאונת דרכים קטלנית בצפון: בן 17 נהרג ושלושה נפצעו

ארבעה בני אדם נפצעו הלילה (חמישי) בעקבות רכב שהתנגש בעץ והתהפך, בכביש 978 סמוך למג'דל שמס לכיוון מסעדה. חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותו של נער כבן 17 שחולץ מהרכב עם חבלה רב מערכתית וללא סימני חיים.

בנוסף, הם העניקו טיפול רפואי ופינו בניידות טיפול נמרץ של מד"א ובמסוק מד"א-הצלה אייר לבתי החולים זיו בצפת ורמב"ם בחיפה, שלושה פצועים במצב בינוני. הפצועים, צעיר כבן 18 עם חבלות בגב ובגפיים, צעיר כבן 19 עם חבלות בגפיים ונער כבן 17 עם חבלות.

מכב"ה נמסר: "בשעה 4:10 התקבלה הודעה במוקד 102 על תאונת דרכים עצמית- רכב שהתהפך בכביש 978 בין מסעדה לאודם. 3 צוותי כיבוי מתחנת גליל-גולן בפיקודו של מפקד המשמרת רשף גדי אזולאי זינקו למקום האירוע. עם הגעתם למקום זיהו לוחמי-האש תאונת דרכים קשה שברכב המעוך מספר לכודים. בעזרת כלי חילוץ ייעודים חילצו לוחמי האש את הלכודים מהרכב המרוסק והעבירו אותם לטיפול רפואי בדרגות פציעה שונות, אחד מהלכודים חולץ במצב אנוש. לוחמי האש סרקו אחר נפגעים נוספים ופעלו לזיכוי זירת התאונה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מפקד המשמרת, רשף גדי אזולאי: "מדובר בזירה קשה מאוד, רכב מעוך ומרוסק עם לכודים בצורה קשה. הצוותים ביצעו חילוץ מורכב שבסופו הועברו כל הנפגעים לטיפול רפואי"

בוחני אגף התנועה במשטרת ישראל חוקרים את נסיבות התאונה.

צילום: כב"ה צפון

Back to top button