חדשות חוץמבזקים

פורסם שמו של הטייס הישראלי שנהרג בהתרסקות המסוק בניו ג'רזי

כלי התקשורת בארצות הברית דיווחו הערב (שישי) כי הטייס הישראלי שנהרג אתמול בהתרסקות המסוק בדרום ברונסוויק שבמדינת ניו ג'רזי זוהה כיוסף יצחק בן 44.

על פי הדיווחים המסוק מדגם רובינסון R22 Beta (N2356M), התרסק אל תוך תעלה באזור מיוער ליד אגם קרנגי בסביבות השעה 15:30 שעון מקומי (22:30 בישראל). גורמים רשמיים אמרו שהם קיבלו שידור רדיו (בקשר) בסביבות השעה 15:25, כמו גם מספר שיחות חירום למוקד 911 על מסוק שנראה מסתחרר. עדי ראייה אמרו שהמסוק הדו-מושבי נראה כאילו הוא מאבד שליטה, ואז נעלם.

כוחות משטרה וכיבוי איתרו את המסוק ליד אגם קרנגי והצליחו לחלץ את הטייס שסבל מפציעות קשות מאוד והיה ברור שלא ישרוד את ההתרסקות. מלבדו לא היה אף אדם נוסף במסוק.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

המשטרה המקומית עדכנה כי נמסרה הודעה למשפחתו של הטייס ולגורמים בישראל על מותו של יצחק. "במשך הלילה, עבדנו עם הקונסוליה הישראלית ומשטרת ישראל כדי ליצור קשר עם אמו ואחיותיו, וההודעה הזו נמסרה", אמר סגן מפקד משטרת דרום ברונסוויק, ג'ים ריאן.

ממשרד החוץ נמסר: "בשעות הלילה התקבל עדכון בקונסוליה הישראלית בניו יורק אודות דיווח ממשטרת ניו ג'רסי על אזרח ישראלי, בן 44, שנהרג בתאונת מסוק אותו הטיס. המקרה מטופל על ידי קונסול ישראל בניו יורק והמחלקה לישראלים בחו"ל במשרד החוץ עומדת בקשר עם המשפחה לסיוע בהבאת ארונו לקבורה בישראל."

Back to top button