מבזקיםפוליטי / מדיני

קרע בין בן גביר וסמוטריץ'? מכתב השר לאנשי המשטרה

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר שלח מכתב ביום ראשון שעבר בו דרש מגורמים במשטרה לאשר מולו כל פגישה עם אנשיו של שר האוצר בצלאל סמוטריץ'. כך פורסם הערב (מוצ"ש) בחדשות 12.

השר כתב את המכתב, על פי הדיווחים, לאחר שנודע לו כי אנשי משטרה השתתפו בפגישה עם צוות שגיבש סמוטריץ' שנועד להיאבק בהעברת כספי מדינה לארגוני הפשיעה בחברה הערבית.

נוסח המכתב: "בימים אלה הובא לידיעת השר לביטחון לאומי, כי אנשי משטרה מקיימים פגישות עבודה עם נציגי החשב הכללי, מנכ"ל משרד האוצר וגורמי ממשל שונים. ככל שהדברים לא היו ברורים עד כה, נבהיר ונחדד כי כל פגישה של נציגי משטרה עם גורמי משרד ממשלה וחברי כנסת, מחייבת תיאום ואישור מראש של השר, באמצעות לשכת השר, לשכת מנכ"ל או המזכירות הביטחונית".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בחדשות 12 הוסיפו כי גורמים בקיאים באירוע מתחו ביקורת על התנהלותו של בן גביר וטענו כי הסיבה לשליחת המכתב היא קנאה של השר בן גביר מכך שמתנהלת עבודה יעילה בנושא המשילות בחברה הערבית.

השר גביר הגיב לידיעה: "מאוד אוהב את השר סמוטריץ אבל נוהל בין כל משרדי הממשלה שהדרג המקצועי מקבל אישור מהשר שלו לפני שנפגש פוליטיקאים. עד עתה לא נמנעה כל פגישה שכזו".

השר סמוטריץ' הגיב: "המאבק שמוביל שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ בגיבוי ממשלת ישראל בארגוני הפשיעה בחברה הערבית הוא חיוני להחזרת המשילות והביטחון האישי למדינת ישראל כולה. אנו מקווים ומאמינים כי כלל הגורמים ישתפו פעולה במאמץ חשוב זה".

בצלאל סמוטריץ' - איתמר בן גביר
ארכיון. צילום: דוברות הכנסת – נועם מושקוביץ'

Back to top button