סרטונים

ראש הממשלה בנימין נתניהו בקריה הלאומית לכבאות והצלה לישראל: "התרשמתי עמוקות, אני רואה כאן מהפך גדול"

ראש הממשלה בנימין נתניהו ערך היום ביקור בקריה הלאומית לכבאות והצלה לישראל בראשון לציון, המציין עשור להקמתו כגוף חירום לאומי.

בפתח ביקורו קיבל ראש הממשלה סקירה מהנציב רב טפסר אייל כספי על מוכנות המערך לתרחישי איום מרכזיים בעשור הקרוב, בדגש על שריפות ענק ושיטפונות, ריבוי ימי הקיצון והשלכות משבר האקלים על אזרחי ישראל.

ראש הממשלה הנחה את מנכ״ל משרדו בשיתוף ר׳ המל״ל לבחון מתן פיתרון למעמדם של לוחמי האש ועל האפשרות להכיר במערך כגוף ביטחוני.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כמו כן, ראש הממשלה נפגש עם סגל הפיקוד הבכיר בכבאות, ביקר במרכז השליטה הארצי וצפה בתצוגת אמצעים ויכולות מבצעיות בשימוש יחידות העילית במערך.

בהמשך הוצגו לראש הממשלה הטלות מבצעיות של מטוסי כיבוי מטייסת "אלעד", המהווה מכפיל כוח, וחילוץ מוסק של יחידת העילית "להבה" המתמחה בחילוץ לכודים.

נצ"מ ברנר, סגן המערך האווירי של משטרת ישראל, העניק לרה״מ ספר שנכתב לזכרו של אלעד ריבן, צופה האש שעל שמו נקראת טייסת הכיבוי אותה הקים רה״מ לאחר אסון הכרמל.

הספר מכיל הקדשה אישית מצביה ריבן, אמו של אלעד ז״ל, בה היא מביעה את הערכתה הרבה לרה"מ ורעייתו על כך שבזכותם קמה טייסת הכיבוי על שם בנה, ובכך אפשרו לו להגשים חלום לאחר מותו – להיות טייס וכבאי.

בנוסף, ראש הממשלה קיים שיח עם משרתי מערך כבאות והצלה, קצינים וקצינות, לוחמים וצופי אש, משרתי שירות לאומי ומתנדבים המייצגים את הפסיפס האנושי המגוון של המערך.

בסוף ביקורו, הניח ראש הממשלה נתניהו זר זיכרון באנדרטה המרכזית לזכרם של 94 לוחמי האש, חללי מערך כבאות והצלה לישראל שנפלו במסגרת מילוי תפקידם.

ראש הממשלה בנימין נתניהו:
״אני בהחלט התרשמתי עמוקות. אני רואה כאן מהפך גדול לעומת מערך כיבוי האש כפי שאני זוכר אותו כשקיבלנו אותו ב-2009, זה מערך אחר. גם מבחינת היכולות שלו, ההתארגנות שלו, הטכנולוגיה.

מה שקבוע זה שיש פה רוח – רוח פנטסטית של התנדבות, של מחויבות למשימה הקדושה הזו מצד כל חלקי הציבור הישראלי שנמצאים פה, זה דבר מאוד מעודד, אני חושב שזה גם סימן דרך להמשך. תודה רבה לכם״.

נציב כבאות והצלה אייל כספי:
״אנחנו נמשיך ונעשה את עבודתנו נאמנה, כדי לדאוג שישראל תהיה קטנה, חזקה ובטוחה בפני איום השריפות ואיום ההצפות וכל השפעות האקלים, כולל בשגרה וכולל בחירום. תודה רבה לך על ההגעה שלך״.

בביקור השתתפו גם ראש הסגל ומנכ״ל משרד רה״מ.

וידאו: איתי בית און / לע״מ
סאונד: בן פרץ / לע״מ

הבהרה: התוכן בכתבה מתפרסם באופן אוטומטי מעמוד היוטיוב על ידי IsraeliPM – התוכן והמדיה באחריות המפרסם בלבד.

32 תגובות

  1. זה מזכיר את השיר של משה פרץ:
    ליקוקים השמיים מנצנצים,ליקוקים.
    כמה אפשר ללקק.
    ועוד למי?
    פשוט בדיחה

  2. God bless Israel military and god bless you all and the great PM Benjamin nataniyaho god bless you and protect you sir and long long long long long long life Israel
    💙 💙 💙 💙 💙 💙 👏

  3. אני אוהב תמונות כאלו של מוערבות בשטח של ראש הממשלה במקום להגיד כל פעם נאום של אזרח ישראל אזרחי ישראל אזרחי ישראל ואגב הגיעה הזמן לפטר את שר החינוך יואב קישקשתא קישתא בושה שילדים מפגינים כי אין להם בגרויות .ומצלמות בגנים שההסתדרות מתנגדת להם זה בושה .למה לא שמים מצלמות אם לא רוצים זה סימן שיש מה להסתיר נושא הפרטיות אצל נשים שהולכות לעבוד בגנים מה כבר הן עושות ומדברות עליו ? יש עסקים שלמים שיש תיעוד מצלמות וגם ברחובות העיר אז מה הקטע של הפרנציפ הזה כנראה שיש שם פה מלוכלך והן מפחדות שלא יהיה להן חופש דיבור לדבר איך שהן רוצות אבל זה לא כך רק במקרים של חשש יש להציג את הצילומים והתיעודים כי הורים לא יכולים עכשיו לראות בלייב ולהתחיל לחפור לגננים איך הם רוצים שיפעלו זה יהיה כיאוס ולכן צריך שיהיו מצלמות אבל אך ורק למקרי תקיפה והתעללות צריך להבטיח את זה ולהכניס את המצלמות.

  4. אפילו בעוד 200 שנה אתה תיראה אותו דבר. פ.ו.ט ו.ג.נ.י !!!! אצלך לגיל אין תפקיד !!!! בחיי שאני אומרת אמת ויציב !! עכשיו 11.12 31.8.23

  5. Shalom Izrael! 🥰❤️🕊
    Együtt egymásért a hazaért!
    Izrael népe ( katonái, katona lányai és bátor rendőrei így élnek a hazájukban. Ez példa értékű.❤️🌹🕊
    Mindenkinek a világon így kellene élni! 🕊

  6. هذه النبوءة المتعلقة بتدمير إيران. 36 وأجلب على عيلام أربع رياح من أربعة أطراف السماء وأذريهم لكل تلك الرياح. ولن تكون أمة إلا ويأتي إليها منفيو عيلام. 37 لاني ارتعب عيلام امام اعدائهم وامام طالبي نفوسهم واجلب عليهم شرا حمو غضبي يقول الرب. وأرسل وراءهم السيف حتى أفنيهم.

  7. * לאחר שהגשים
    * * Ben Nitai John J. Sullivan Jr. Milikovski Netanyahu
    * את חלומה של אותה נביאיה,אשר אמרה :
    * " " " ל מ ה ל ה ת א מ ץ ??? נ ר ד מ ה א ר ץ
    * …. ו- ש ה מ ד י נ ה ת י ש ר ף " …
    * וכל סניגוריו היו בדע אחת :
    * בן ניתאי ג'ון ג'יי טאליבאן ג'וניור מליקובסקי נהנתניהו * " הוא " לא שרף את יערות כ ר מ ל
    * היה רק ראש הממשלה-כמו במקרה של הר מירון
    * " אבל לפי חוזה סודי " יש לו
    * COMMITMENT

  8. تلقيت رساله من الرايس جوبايدن 🗞️🇺🇲 بعد الموافقه 🇸🇦🗞️🇮🇱 ان إيران 🗞️🇮🇷 لا تعمل شاركت إيران 🗞️ بوقف التوتر من الحرس الثوري ومقابلات حركه الجهاد 🇵🇸 قرب الحدود بما تراه 🇮🇱خطر علي الأمن القومي لبلادهم

  9. ايران 🇮🇷 ايجابيه ورحب رايس البرلماني الإيراني 🗞️ والخبراء بتقارير ✍🏻📜 والوزير عبد الهيان داءما الاتصالات 🗞️🇸🇦 والخبراء تنشط 🕊️🗞️💚 وليس أمامنا اي شكاوي من مدير وكاله الطاقه الذريه 🗞️ غروسي بالمراقبة

  10. بعد دعوه الرايس نتنياهو 🗞️🇮🇱الأحزاب أشارك 🇯🇴 بالاردن مع حركه حماس يتكلم عن التدخل 🇺🇲 بالعراق والأحزاب تعترض ……يعني 🇵🇸 مو بالخريطه اكتب لهم تقارير من أجل 🇵🇸🗞️🇮🇱 ووقف 🚀 والموافقه علي دخول المساعدات ✍🏻🇮🇱✈️🇵🇸 يتكلم عن العراق 🇮🇶

  11. كما أن الأحزاب 🗞️ليست صناعه ايرانيه 🗞️🇮🇷فقط بل تمول من دول اجنبيه وعناصر خارج ✈️ سيطره البلاد 🗞️🇬🇧 واسراءيل تعرف ذالك من قبل …….

  12. الهجمات 🚀 علي 🇵🇸 من 🇮🇱 بالأخبار 🌐 هو دعم 🗞️عالمي 🌏 للأحزاب ✍🏻نطالب بوقف التصعيد اولا علي الشعب 🇵🇸

  13. shalom
    The Promised land / the land of Israel calling for all the Jews to move forward ⏩ from around the world 🌎 in to it
    It's the safest place and Prosperous for all
    Keep your wheels 🛞 moving on and good luck 🤞

Back to top button