מבזקיםמשפטי/פלילי

אדם הגיע עם סכין נעוצה בגופו למחסום – כתב אישום הוגש נגד קרוב משפחתו

תושב כפר עקב שבצפון העיר ירושלים, נעצר על ידי המשטרה בתאריך 24.8 בחשד שתקף באלימות ודקר את קרוב משפחתו, זאת על פי החשד על רקע סכסוך משפחתי. בימים אלו השלימו חוקרי תחנת שפט של מחוז ירושלים את חקירת המקרה וכנגד הנאשם הוגש על ידי יחידת תביעות ירושלים כתב אישום לבית המשפט לצד בקשה למעצרו עד לתום ההליכים.

מחקירת מקרה האלימות עולה כי בתאריך 24.8 בשעות הערב המאוחרות, התקבל דיווח על אדם שהגיע למעבר קלנדיה כאשר סכין נעוצה בפלג גופו התחתון ובהמשך לכך, הוא פונה לטיפול רפואי בבית החולים.

תחקור ראשוני של המקרה העלה חשד כי הקורבן נדקר בגופו ככל הנראה על רקע סכסוך במשפחה, וכי הנאשם במעשה הנו גיסו שהגיע למקום מגוריו וביקש לקחת את רכושו מהמקום. לאחר שהתעוררה התנגדות לבקשתו, תקף את הקורבן וגרם לו כאמור חבלות בגופו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הנאשם, תושב ראס אל עמוד בשנות ה-20 לחייו, נעצר והועבר לחקירה במסגרתה הוארך מעצרו מעת לעת, נחקרו חשודים נוספים במעורבות באירוע האלימות וגובשה נגדו תשתית ראייתית. לאחר שהחקירה הסתיימה, הוגש נגדו היום (שלישי) על ידי יחידת התביעות של מחוז ירושלים כתב אישום ובקשה להמשך מעצרו.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות נגד עבירות האלימות החמורה בחברה הערבית ובכלל, תוך חקירת המקרים והחשודים המעורבים בכך במטרה למצות עמם את הדין."

צילום: דוברות המשטרה

Back to top button