מבזקיםצרכנות

פרויקטים מובילים בשרון ובגוש דן: "טרם תחילת הביצוע, כל הדירות נמכרו"

חברת הנדל"ן ניצנים בניין והשקעות, בהובלת הקבלן והיזם מאיר בנימין דוידי, החתומה על מספר פרויקטים מובילים בשרון ובגוש דן, משיקה פרויקט חדש ברחוב האורנים הוד השרון בשכונת הדר הוותיקה והאיכותית. במסגרת הפרויקט הבניין יחודש ויתווספו לו 10 דירות עם חנייה צמודה, מתוכן 8 דירות 5 חדרים ו- 2 פנטהאוזים מושקעים. ביצוע הפרויקט מתוכנן להתחיל באוקטובר 2023, וצפוי להסתיים באוקטובר 2025. כבר היום, טרם תחילת הביצוע, כל הדירות נמכרו.

הדמיית פרויקט התחדשות עירונית של חברת ניצנים בניין והשקעות בהוד השרון

הפרויקט נמצא במיקום מצוין, בשכונה שקטה עם אופק לכיוון הים. במרחק הליכה נמצא מרכז גדול עם בתי קפה, חנויות ומסעדות. תמהיל הדירות החדשות כולל 4 דירות של 126 מ"ר + מרפסת של 11 מ"ר, 4 דירות של 114 מ"ר + מרפסת של 11 מ"ר, ושני פנטהאוזים גדולים: האחד בגודל של 181 מ"ר והשני 154 מ"ר, לכל אחד מרפסת של 80 מ"ר.

לפי שמאי החברה מחיר 10 הדירות הקיימות יעלה ב 36% בעקבות שיפוץ וחיזוק הבניין. לדירות אלה יתווספו חדר ממ"ד ומרפסת, ובכך יתאפשר גם לדיירים הקיימים לשדרג את חווית המגורים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מאיר בנימין דוידי מסר: "הפרויקט ברחוב האורנים רמת השרון מצטרף לעשרה פרויקטים נוספים של החברה בשרון ובגוש דן, שנמצאים בשלב השיווק, עם היצע כולל של מעל למאה יחידות דיור לצד כ-20 פרויקטים בהליכי התכנון השונים".

ניצנים בניין והשקעות הינה חברת נדל"ן מבוססת ומובילה, בעלת ניסיון בכל תחומי הבנייה, הייזום והביצוע של מבני מגורים בתחום ההתחדשות העירונית. החברה מלווה את לקוחותיה מהפנייה הראשונית, דרך תכנון הפרויקט, הליווי הפיננסי, תהליך הבנייה ועד לתקופת האחריות ולשנות הבדק.

Back to top button