מבזקיםפוליטי / מדיני

סמוטריץ' בירך: "דברים גדולים קורים בהתיישבות"

אלוף פיקוד מרכז חתם היום (רביעי) על צו המגדיר את תחום השיפוט של היישובים אביגיל, עשהאל ובית חוגלה בהר חברון.

במסגרת הצו יצורפו היישובים לתחומי השיפוט של המועצה האזורית בהם הם מצויים. הסדרת תחום השיפוט מאפשרת לקדם באופן מיידי תכנון שיאפשר את פיתוח היישובים.

יישובים אלו עברו אישור קבינט כחלק מהסדרת תשעת היישובים שהובילו ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר בצלאל סמוטריץ'.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

סמוטריץ' אמר על החתימה: "אני מברך על חתימת הצווים של תחומי השיפוט ליישובים אביגיל, עשהאל ובית חוגלה. דברים גדולים קורים בהתיישבות והממשלה הלאומית מקדמת מדיניות ימנית, ציונית ולאומית, שרואה בפיתוח ההתיישבות ביהודה ושומרון נכס למדינת ישראל. הבטחנו לציבור שינוי מדיניות ובעזרת השם עקב בצד אגודל מתקדמים. ברכות לתושבי היישובים ולהתיישבות כולה. אני מבקש להודות לעובדי המינהל האזרחי על העבודה המאומצת בעניין וכן את עובדי מנהלת ההתיישבות במשרד הביטחון שעובדים קשה על קידום מדיניות התיישבותית חשובה למען מדינת ישראל".

בצלאל סמוטריץ'
ארכיון. צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

ארי אודס תושב עשהאל והמועמד המוביל לראשות הר חברון התייחס אף הוא ואמר בתגובה להתחלת הליך ההסדרה וחתימה על תחום השיפוט של היישובים הצעירים: "בשם כל תושבי הר חברון אני מודה לשר סמוטריץ' מעומק הלב על נחישותו למימוש הסדרת היישובים. זה פרק חדש מתוך העתיד החיובי הצפוי בעזרת השם לכל התושבים בהר חברון! כעת מוטלת עלינו המשימה החשובה לבנות את התשתיות ולהפוך את היישובים הללו לאבן שואבת לתושבים חדשים ולקהילה מגוונת שתחזק את ההתיישבות".

Back to top button