מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום מזעזע: כרך חבל סביב צווארה של אחותו, חנק אותה והכה בה בפטיש

פרקליטות מחוז חיפה (פלילי) הגישה היום (רביעי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד תושב שפרעם כבן 62 בגין ניסיון רצח אכזרי של אחותו.

לפי כתב האישום שהגיש עורך הדין מור בן אבו, ב-14.08.23, ביקש הנאשם מאחותו, עמה התגורר בבית אימו, להתלוות אליו לחדר בו ממוקמת מכונת הכביסה של הבית, באמתלת שווא כי זקוק לעזרתה בתיקון מכונת הכביסה והמתלוננת נענתה לבקשתו. בהגיעם לחדר, ביקש הנאשם מהמתלוננת לאחוז בתוף מכונת הכביסה, המתלוננת התכופפה לכיוון ואז כרך הנאשם סביב צווארה חבל עבה והחל לחנוק אותה. המתלוננת ניסתה למנוע את החניקה תוך שהיא מבקשת מהנאשם להפסיק לחנוק אותה ושלא ירצח אותה, אך הנאשם המשיך במעשיו. בעודו ממשיך וחונק את המתלוננת, אמר הנאשם למתלוננת מזמן היית צריכה למות. אז המתלוננת בעטה בדלת החדר, הצליחה להגיע למפתן דלת החדר, וצעקה לאימם. הנאשם בתגובה, משך את המתלוננת בחולצתה, ובעוד הוא ממשיך לחנוק אותה באמצעות החבל הוא היכה אותה בראשה ובמצחה בפטיש ברזל שאחז בידו.

שכן של השניים ששמע את קולה החנוק של המתלוננת הגיע למקום וכשהמתלוננת הבחינה בו, החלה לצעוק לעברו "הצילו" בעוד הנאשם אומר לשכן שלא להזמין אמבולנס. בסמוך לכך הצליחה המתלוננת להדוף את הנאשם ושניהם נפלו על הארץ. במקביל השכן צעק לנאשם שהוא מזמין אמבולנס ובתגובה הנאשם עזב את המתלוננת וציין בפניו שאין צורך.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כתוצאה ממעשי הנאשם נגרמו למתלוננת חבלות ופציעות, סימן קשר חבל וחניקה מסביב לצוואר עם המטומה ועוד.

לנאשם יוחסו עבירות של ניסיון רצח, פציעה בנסיבות מחמירות ושיבוש מהלכי משפט, זאת לאחר שטרם הגעת השוטרים למקום שטף הנאשם את סביבת החדר אשר הייתה מגואלת בדמה של המתלוננת.

פטיש
אילוסטרציה. צילום: freepik

Back to top button