חדשות הארץמבזקים

התנועה לאיכות השלטון: "לא ירתיעו אותנו"

התנועה לאיכות השלטון יצאה בהודעה היום (חמישי) המתייחסת לנושא העתירה לחלוקת תלושי המזון. בהודעתה נמסר: "בעקבות החלטת כבוד השופט, אלכס שטיין, להוציא צו ארעי בעתירת התנועה ולאסור על הממשלה לחלק תווי מזון במתכונת הנוכחית בצורה שאינה שוויונית – ישנם כמה ראשי מפלגות ובכירים במערכת הפוליטית שהחליטו לתקוף פרסונלית את התנועה לאיכות השלטון בצורה חסרת תקדים. חלקם עושים זאת באופן פומבי וחלקם בתדרוכים מרושעים ושקריים.

בתנועה הוסיפו ומסרו: "התנועה לאיכות השלטון פועלת מזה למעלה מ- 33 שנה כדי להגן על המנהל התקין, לשמור על הכסף הציבורי, להגביר את השקיפות, את טוהר המידות ואת שלטון החוק. המתקפות הפרסונליות נגדנו לא הרתיעו אותנו בעבר ולא ירתיעו אותנו היום. לאורך השנים תקפו אותנו משמאל ותקפו אותנו מימין – אך זה לא מנע מאיתנו להמשיך בדיוק באותה הדרך ובאותו הקו, על מנת לייצר מערכת שלטונית שפועלת עבור אזרחיות ואזרחי ישראל ולא עבור פוליטיקאים מושחתים שפועלים עבור עצמם בלבד".

עוד נכתב: "התנועה לאיכות השלטון גאה בעתירה שהגישה נגד הקריטריונים לחלוקת תווי המזון המפלים בין אוכלוסיות באופן קיצוני, הפוגעים בזכויות היסוד ושגובשו בהליך פגום. אנו שמחים על החלטת השופט שטיין ובטוחים כי ההחלטה הסופית שתתקבל בבג"ץ תתקן את כל העיוותים הסקטוריאליים שהפוליטיקאים ניסו לייצר בכדי להשיב את הצדק על כנו. כך פעלנו לאורך השנים וכך אנו פועלים היום. ללא מורא וללא חשש".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
אליעד שרגא - התנועה לאיכות השלטון - תומר נאור
צילום ארכיון: התנועה לאיכות השלטון

Back to top button