חדשות הארץמבזקים

"המדבקות שהופצו עם כיתובים פרובוקטוריים נועדו להשחיר את הימין"

מארגני עצרת הימין שנערכה אתמול (חמישי) ברחבת בית המשפט העליון בירושלים הגיבו היום (שישי) לסערה סביב המדבקות שחולקו למשתתפים בהפגנה מטעם ארגון אשר לכאורה מזוהה עם הימין והכילו כיתובים בעד יגאל עמיר, ברוך גולדשטיין ועמירם בן אוליאל. לטענתם, המדבקות הועברו על ידי גורמים שניסו לפגוע במפגיני הימין.

"המדבקות שהופצו עם מספר כיתובים פרובוקטוריים בהפגנת הימין הופצו על ידי פרובוקטורים שהגיעו לפגוע בהפגנה במטרה להשחיר את פניהם של רבבות מפגיני הימין שנטלו חלק בהפגנה אמש ולהשחיר את פניו של המחנה הימין כולו",

מסרו המארגנים חבר הכנסת עמיחי בוארון ופעיל הימין ברל'ה קרומבי בהודעה שהוציאו ובה נכתב עוד: "על המדבקות נכתב שמו של ארגון בשם "ימנים" כאילו הוא עומד מאחורי הפצת המדבקות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אך מבדיקה שערכנו הארגון כלל לא ידע על קיומם של המדבקות ולא הוא הפיץ אותם, כך שגורם בעל אינטרס ברור בחר להשתמש בשמו של ארגון עם שם המייצר זיהוי עם הימין כדי לפגוע בשמם הטוב של המפגינים.

המסקנה ברורה שלושים שנה אחרי אוסלו השמאל לא למד כלום ובדיוק כפי שבאותם ימים הופצו תמונותיו של ראש הממשלה יצחק רבין זכרו לברכה במדי אס.אס על ידי הפרובוקטור אבישי רביב, כך היום מנסים גורמים מסוימים לפגוע בשמם הטוב של מפגיני הימין במטרה לפגוע במאבקם הדמוקרטי לקידום הרפורמה המשפטית.

אנו בוחנים את הצעדים המשפטיים במטרה לאתר עדים שראו את אותם פרובוקטורים שהפיצו את המדבקות ותוגש נגדם תלונה במשטרה.

הפגנת הימין בירושלים - הפגנה - הרפורמה המשפטית
ארכיון. צילום: רגבים

Back to top button