חדשות הארץמבזקים

המשטרה דוחה את הטענות נגדה: "המפגין הכה שוטר עם זמבורה"

בעקבות ההפגנה נגד המהפכה המשפטית שנערכה היום (שבת) מול ביתו של שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי יצחק וסרלאוף בתל אביב בה נעצרו מספר מפגינים על ידי כוחות המשטרה, והועולו טענות על אלימות השוטרים, במשטרה שחררו את הגרסה שלהם לאירועים יחד עם סרטון בהילוך איטי של מעצר אחד המפגינים.

על פי תיאור המשטרה: "עשרות מפגינים התקהלו תחת ביתו של השר וסרלאוף בצורה לא חוקית. לוחמי מג"ב הרחיקו את אחד המפגינים שהתנגד באלימות להנחיות השוטרים. תוך כדי שהלוחמים מלווים אותו, מפגין אחר (בחולצה הצהובה) התקרב לכיוון הלוחמים האוחזים במפגין במטרה לנסות ולשחרר אותו. השוטר הדף את המפגין (בחולצה הצהובה), וכפי שניתן לראות בסרטון בעיגול במהלך ההדיפה, המפגין ניסה לתת מכה לשוטר עם הזמבורה שאחז בידו. בעקבות כך, השוטר התקדם כדי לעצור את המפגין שהתנגד בכוח ובעת הזו נתן לשוטר מכה בפניו עם הזמבורה שאחז בידו כפי שניתן לראות בחלק השני המסומן בעיגול. לאחר מכן השוטרים רדפו אחר המפגין שניסה להמלט ועצרו אותו".

בתגובה למספר מעצרים של מפגינים, ארגון "כוח קפלן" מסר: "רגע לפני הדיון ההיסטורי בבג"צ על ביטול חוק הדיקטטורה הראשון, אנו עדים להתנהלות דיקטטורית של משטרת ישראל שעוצרת לשורה של חקירות שווא אזרחים שמשתתפים במחאה. נתניהו גורר את ישראל להיות דיקטטורה מסוכנת שאין בה חופש מחאה וזכויות אזרח בסיסיות. יש רק דבר אחד שיכול לעצור אותו: מאות אלפים ברחובות שחוסמים בגופם את הדיקטטורה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
עימותים בין שוטרים ומפגינים
צילום: דוברות המשטרה

צילום: דוברות המשטרה

Back to top button