מבזקיםמשפטי/פלילי

רצח בתל שבע: שלושה חשודים נעצרו

צעיר כבן 23 נרצח היום (שבת) באירוע ירי בתל שבע, שני צעירים נוספים נפצעו באורח בינוני ופונו לבית החולים סורוקה.

שוטרי תחנת עיירות הגיעו למקום במהרה לאחר קבלת הדיווח אודות האירוע, יחד עם כוחות נוספים של המחוז הדרומי בניהם חוקרי המז"פ, לוחמי יחידת יואב והחטיבה לבט"פ של מג"ב.

מפקד מחוז הדרום, ניצב אמיר כהן הגיע לזירה וקיים הערכת מצב יחד עם מפקד מרחב הנגב, תנ"צ נחשון נגלר וכלל גורמי הפיקוד, המודיעין והחקירות. כמו כן מפקש המחוז הנחה להטיל את החקירה על היחידה המרכזית של מרחב הנגב.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במסגרת הפעילות שוטרי מחוז הדרום עצרו שלושה חשודים, חשוד ראשון נעצר בגין העלמת ראיות ושיבוש הליכי חקירה. שני חשודים נוספים נעצרו בגין מעורבות באירוע. כמו כן בסריקות אותר רכב שרוף.

במסגרת הערכת המצב שהתקיימה בתחנת עיירות, מפקד מחוז הדרום, ניצב אמיר כהן אמר: "בכל אירוע במחוז הדרום השוטרים, אנשי המקצוע והלוחמים מגיעים ומגיבים במהירות, גם באירוע הזה תגובה מהירה ונחושה של הכוחות. לצד זאת אני מצפה לשיתוף פעולה מלא מהאזרחים ומהמנהיגות המקומית. אני מנחה לעצור על פי חוק כל אזרח אשר משבש את החקירה מעלים ראיות ופוגע ביכולת למצוא מהר את הרוצחים. אנחנו נערך עכשיו מבצעית בימים הקרובים בתל שבע ונעשה הכל בכדי למנוע אירועים דומים ולתת ביטחון אישי לאזרחים הנורמטיבים יחד עם זאת אנחנו חייבים את שיתוף הפעולה מצד האזרחים הנורמטיבים והמנהיגים. רק יחד נוכל לטפל באירוע הרצח הזה ולמנוע את האירוע הבא".

שלושת החשודים, תושבי תל שבע הועברו לחקירה ביחידה המרכזית של מרחב הנגב.

מעצר חשוד
צילום: דוברות המשטרה
הערכת מצב - מפקד מחוז דרום - שוטרים
צילום: דוברות המשטרה

 

Back to top button