בידורמבזקים

השקת עונת השידורים: מאות יוצרים, מפיקים ושחקנים נפגשו במוזיאון תל אביב

יצירה ישראלית זה כאן: דרמות, דוקו תרבות, וחדשות באירוע התוכן של התאגיד לסתיו-חורף 23/24 • פרויקט הענק של התאגיד לציון 50 שנה למלחמת יום הכיפורים וחשיפת השיר המחודש של חווה אלברשטיין שילווה את המיזם כולו

הבוקר (11.9.23,יום שני) נערך במוזיאון תל אביב, אירוע השקת התוכן לעונת השידורים סתיו-חורף של כאן, תאגיד השידור הישראלי לשנת 2023/24 בהשתתפות מאות יוצרים, מפיקים ושחקנים.

באירוע הוצגו הסדרות, הסרטים והתוכניות החדשות, שיעלו בקרוב על מסך כאן 11, בהן הסדרה זוכת פרס האמי הבינלאומי לסדרת הדרמה הטובה ביותר – "טהרן" (העונה השלישית), "המזח", "האחת", "שום פלפל ושמן זית" בהפקה מחודשת ועוד.

עוד נחשפו התוכניות החדשות של "כאן חינוכית" ו"מכאן", תכני הרדיו, וההסכתים מבית כאן הסכתים, הישגי חטיבת החדשות, מוצרי הדיגיטל ופרויקט התאגיד לציון 50 שנה למלחמת יום הכיפורים, שבמסגרתו הנגישו בכאן מאות שעות ארכיון של תוכן נדיר, שחלקו נחשף בפעם הראשונה. את הפרויקט כולו ילווה שירה של חוה אלברשטיין "השכם השכם בבוקר" שביוזמת התאגיד הוקלט על ידי הזמרת בגרסה מחודשת.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

באירוע השתתפו: ניב סולטן, קרן מור, נועה קולר, חן אמסלם, עמוס תמם, דורון בן דוד, אמירי ביטון, הילה סעדה, מאיה בצלאלי, אסתר רדא, תום אמסלם, דניאל גד, מוריס כהן, דניאל מורשת, שי שטרן, גיא זהר, שי אביבי, עידו בר טל , נלי תגר, דפנה לוסטיג, אלמה דישי ורבים נוספים.

כאן תאגיד השידור הציבורי
צילום: איציק ברן
כאן תאגיד השידור הציבורי
צילום: איציק ברן
כאן תאגיד השידור הציבורי
צילום: איציק ברן
כאן תאגיד השידור הציבורי
צילום: איציק ברן
כאן תאגיד השידור הציבורי
צילום: איציק ברן
כאן תאגיד השידור הציבורי
צילום: איציק ברן
כאן תאגיד השידור הציבורי
צילום: איציק ברן

חוה אלברשטיין נותנת חיים חדשים לשיר, שסיפר את סיפור דור מלחמת יום הכיפורים:
במלאת 50 שנה למלחמת יום הכיפורים, פנה תאגיד השידור הישראלי לזמרת וליוצרת חוה אלברשטיין והזמין אותה להקליט שיר שילווה את פרויקט השידורים בתאגיד לציון יום השנה למלחמה. אלברשטיין בחרה להקליט מחדש את שירה "השכם השכם בבוקר", למילים של רחל שפירא וללחן של סשה ארגוב (העיבוד המקורי של מתי כספי). אלברשטיין הקליטה את השיר כבר בשנת 73' והוא נכנס לאלבומה המיתולוגי "כמו צמח בר", שיצא שנתיים אחר כך, והפך לאחד השירים המזוהים עם המלחמה, אך בניגוד ל"השכם השכם בבוקר" מציף רק את התקווה שלאחר השכול והכאב.

מלחמת יום הכיפורים בצבע: פרויקט ייחודי וראשון מסוגו לציון 50 שנה למלחמת יום הכיפורים:

חטיבת החדשות של תאגיד השידור הישראלי משיקה פרויקט בלעדי וראשון מסוגו בישראל, לציון 50 שנה למלחמת יום הכיפורים, במסגרתו יוצגו קטעי ארכיון רשות השידור מהמלחמה, שחלקם טרם שודרו, לאחר שעברו תהליך של צביעה בעזרת בינה מלאכותית. יוצר הפרויקט הוא אורן אהרוני. הפרויקט משודר בחמישה פרקים השבוע, במהדורת חדשות הערב, בכאן 11 בשעה 20:00 וגם יהיה זמין לצפייה בפלטפורמות הדיגיטל של כאן חדשות ובכאן BOX.

כאן ארכיון: מכונת זמן:
אוצרות הארכיון של רדיו "קול ישראל" והטלוויזיה הישראלית מימי מלחמת יום הכיפורים, נחשפים בכאן BOX, באתר וביישומון של כאן. כאלף קטעי ארכיון ובהם כ-250 קטעי וידיאו מתוך שידורי הטלוויזיה הישראלית ועוד כ-800 קטעי אודיו של קול ישראל מן הגל הפתוח שליווה את המלחמה. תכני הווידיאו נדגמו, מוטבו ונערכו בחלוקה לשלוש חזיתות: הדרומית, הצפונית והעורף, כאשר בתוכם יש חלוקה לפי ימי הלחימה. תכני האודיו הועלו כמעין הסכת הכולל כמאה שעות שידור. בין התכנים ניתן למצוא הקלטות מהחזית של הכוחות הלוחמים, דיווח של רפי אונגער ז"ל, איש קול ישראל, שנהרג במלחמה בעת שהתלווה לנגמ"ש הפיקוד של מפקד עוצבת סיני. סיפור על חיילת עם שיער קצר שהתחפשה לחייל שריון ועלתה על מטוס לסיני כדי לפגוש בבן הזוג שלה, ואפילו תוכנית ביידיש שמדווחת על אירועי המלחמה.
https://www.kan.org.il/lobby/yom-kippur-war

כאן רדיו:

"העשירייה של השנה", המצעד השנתי הרשמי של ישראל של כאן גימל וטיקטוק ישראל עם נבחרי הקהל של תשפ"ג – ב-14.9, בשעה 12:00 בצהריים בכאן גימל, כאן 11 ובדיגיטל. במסגרת המשדר יוצג פרויקט "זו המוזיקה שלי", בהשתתפות הזמרים שעשו את השנה שיספרו על הניצחונות האישיים והמרגשים שלהם: רן דנקר, נס וסטילה, סטטיק, בניה ברבי, עטרה אוריה, שירה מרגלית, סטפן לגר ואחרים. כמו כן יגיעו אל האולפן האמנים שיזכו בפרסים המרכזיים של השנה. מגישות: מאיה אלקלומברה וטלי מורנו.

משדרי הסליחות של כאן מורשת, בשיתוף כאן חדשות – בערב ראש השנה ובערב יום הכיפורים נערוך שידור חי וחגיגי של מעמד הסליחות בכאן 11, בכאן מורשת ובכל זרועות התאגיד, בהשתתפות הרבנים הראשיים, אישי ציבור, פייטנים והציבור הרחב. בערב ראש השנה, תגיש אמילי עמרוסי את המשדר המיוחד ולצידה יאיר אטינגר, דב אייכלר ועקיבא וויס. במוצ"ש שסמוך לערב יום הכיפורים, יוביל עומר בן-רובי את שידור המעמד, ולצידו יאיר אטינגר, דב אייכלר, דנה ירקצי ועקיבא וייס.

ההסכת "שיר אחד" בעונה חדשה: הסכת הלהיט שהגדיר מחדש את מה שאנחנו חושבים על השירים שאנחנו הכי אוהבים חוזר בעונה חדשה. השירים שיהפכו לסיפורים עדיין נשמרים בסוד, אך נספר כי השנה ינדוד הצוות בין סיפורה של מלחמת לבנון, דרך שיר מרגש לאמא ועד למסע מרתק אל השיר שהפך להמנון. בצוות: מאיה קוסובר, ניר גורלי, תומר מולוידזון, אייל שינדלר ואסף רפפורט.

ההסכת "חיות כיס" בעונה חדשה: שאול אמסטרדמסקי צליל אברהם, אלון אמיצי והצוות יוצאים לעונה נוספת של ההסכת המצליח בישראל. בעונה זו יעסוק ההסכת "חיות כיס" במחיר ההגירה, יבדוק האם ישראל היא עדיין סטארטאפ ניישן, וגם יעסוק בכלכלת הלק ג'ל. כמו כן, תשודר במסגרת ההסכת סדרה מיוחדת בת שלושה פרקים על החינוך החרדי והקרב על לימודי הליבה – עורך: תומר מיכלזון.

עונה חדשה של ההסכת "היסטוריה לילדים": יובל מלחי חוזר עם ההסכת האהוב והפעם יביא לילדים את סיפורן ההיסטורי של דמויות מרתקות כמו אום כלתום, אליזבת השנייה, לינקולן ואף יספר את סיפורן ההיסטורי של הנקניקיות.

כאן דיגיטל:

ילדי אוסלו – לרגל ציון 30 שנה להסכמי אוסלו, סדרת דוקו חדשה תביא את הקולות שטרם הושמעו: קולם של הילדים שגדלו בעשור ההוא בירושלים, בקרית ארבע, באשדוד ובתקוע, בין שני הפנים של ההסכם – התקוות הגדולות, כפי שהוצגו במהדורות החדשות; ופיגועי התופת שיצרו חוסר ודאות לגבי העתיד.

דוקותיים יום כיפור – תת סדרה של מותג הבית המוביל מבית כאן דיגיטל "דוקותיים". איתי אשר נפגש עם שלושה גיבורי מלחמה, שנמצאים היום בעשור התשיעי לחייהם, ומביא את סיפורם הכמעט לא הגיוני – שייט שהטביע ספינת טילים מצרית באמצעות טיל כתף; טייס קרב שהפך לשיאן הפלות מטוסי אויב; מפקד הגדוד שאיבד הכי הרבה מלוחמיו במהלך המלחמה. את הפרויקט ילוו אילוסטרציות שעוצבו ב-AI.

סיפורים מהחזית: החיילות של מלחמת יום כיפור – פרויקט תיעודי מיוחד במסגרתו פגשה אורית נבון ("כאן מקשיבים", "מונולוגים") ארבע נשים אשר היו חיילות בשירות סדיר במהלך מלחמת יום כיפור. בשונה מתכנים אחרים על המלחמה אשר מביאים את הזווית הגברית הפרויקט יביא אל המסך דווקא את נקודת המבט שטרם נראתה – זאת הנשית בתוך הצבא.

אל הפחד – דוקו-אקסטרים. תומר לוין, זוכה פרס האקדמיה על הסדרה "לוחמים", במסע בעקבות הפוסט טראומה שלו, לאחר שירות צבאי אינטנסיבי ביחידה מובחרת. תומר עוסק ברצון להרגיש פחד, ולהרגיש "חי". בכל פרק הוא מתמודד עם ספורט אקסטרים אחר, ודוחף את הגבולות הפיזיים שלו עד לקצה, במטרה להבין כיצד הפוסט טראומה מעצבת את האישיות שלו.

מחשבות – מה עובר בראש של נוסעת ברכבת? על מה חושבת לקוחה בתור בחנות פארם ואיך זה קשור למוצרים שבחרה? והפגנות, מה הוא חושב על ההפגנות? סדרה קומית חדשה נכנסת לתוך הראש שלנו במטרה להבין מה מתחולל בו.

בטעם של פעם – סדרה חדשה החוזרת אל אוכל מהמקורות. בכל פרק ישחזר נתנאל אלינסון ("בשביל הסיפור", "מסיבת טבע", "קול התור") מתכון אחד, כפי שמופיע במקורות היהודיים, ובהתבסס על חומרי גלם ארצישראליים. התוצאות, על אף שאי אפשר להעביר טעם דרך המסך, הפתיעו גם אותנו.

המילון של הסכסוך – סדרה חדשה שמנסה לצלול אל ההווה של הסכסוך הישראלי-פלסטיני מנקודת מבט חצי בלשנית. בסדרה ננסה להתמקד במילים שמייצרות את הסכסוך, במקום לדבר על מדיניות, על ההיסטוריה המדממת, המאבקים, ההתקוממויות, הפעילויות הצבאיות, במקום להתמקד בפירוטכניקה ובהיסטוריה של המצב.

טרמפיסטים – עונת ירושלים – סדרת הדוקו זוכת הפרסים חוזרת לעונה חדשה, והפעם: ירושלים רבתי. בכל פרק יאסוף היוצר והבמאי יאיר אגמון טרמפיסט או טרמפיסטית, ובמהלך הנסיעה לעבר היעד, יפתח שיחות שייגעו בכולנו: על רגשות, יחסים, משפחה וחרדות. זו עונתה השביעית של הסדרה המוצלחת.

כאן 11 דרמה:

"המזח" – מלחמת יום הכיפורים, חזית סיני. לאחר התקפת פתע מצרית מוצב "המזח״ נותר מכותר ומבודד מאחורי קווי האויב. לאחר שבוע של לחימה עיקשת, פורץ עימות בין המפקד הצעיר והאידיאליסט שמוכן להילחם עד הכדור האחרון, לבין רופא המילואים שרוצה להציל את חיי הפצועים בכל מחיר.
הפקה: אפיקים מאוחדים הפקה ושיווק בע״מ ויונייטד קינג בע״מ | יוצר, תסריטאי ובמאי: ליאור חפץ
קאסט: מיכאל אלוני, דניאל גד, אורי בלופרב, דניאל מורשת, אמיר טסלר, תום אמסלם, אביב פנקס, שמואל וילוז׳ני, אוהד קנולר ועוד.
תאריך שידור החל מה 9.10, 5 פרקים.

המזח
קרדיט: באדיבות כאן

"האיש שרצה לדעת הכל" – המשך קורותיו של אברהם אברהם, בלש משטרה חולוני שחוקר פרשיות במרחב איילון. אל אברהם חוברת אורנה דניס, חוקרת עבירות מין מנוסה ושניהם מנסים להבין מי תקף בברוטליות אישה בכנס במלון בבת ים. החקירה הולכת ומסתבכת כשקובי ברכה, שאשתו הותקפה במלון אחר של אותה רשת, מחליט לקחת את החוק לידיים וחוקר את המקרה בעצמו. סדרת הספרים המצליחה של דרור משעני תורגמה לשפות רבות ועובדה לקולנוע ולטלוויזיה ברחבי העולם. זהו העיבוד הראשון והיחיד לספר "האיש שרצה לדעת הכל".
הפקה: גם סרטים | יוצרים: דרור משעני, ארז קו אל, נעם קפלן, עודד דוידוף, מיכל ויניק | בימאית: מיכל ויניק
קאסט: מוריס כהן, נטע ריסקין, אימרי ביטון, עינת הולנד, עירית קפלן, אורי ליזרוביץ', טום באום, אוהד קנולר, משה פרסטר, מיה דגן, עומר ברנע, זוהר ברוק, סוזאנה פפיאן, בת אל מוסרי ועוד.
שידור: רבעון אחרון 2023, 8 פרקים.

"האמת" – ביום שבו משפט הרצח השנוי במחלוקת ביותר בישראל אמור להגיע להכרעה, אחרי 10 שנים, מתרחש רצח נוסף, זהה לחלוטין. חוקרת הנוער רחלי זבטני נדרשת לחזור לעברה, לאירוע ששינה את חייה, בכדי לפענח את ההווה – של הרצח החדש, ושל חייה.
הפקה: אנדמול שיין ישראל | יוצרים: דפנה לוין, אורית זמיר, דרור משעני ועידית אברהמי | בימאית: דפנה לוין

האמת
קרדיט: באדיבות כאן

קאסט: מור דמרי, גולן אזולאי, יוסי מרשק, רועי ניק, בני אבני, רוני נתנאל, מירב שירום, הילה סרג'ון יואב הייט, דקל אלבז, שי זביב, שפי אלוני, אילנית בן יעקב, דינה שמחי, טום וייסמן צוצידה, חגית בן עמי, דדי זוהר ועוד.
שידור: רבעון אחרון 2023, 8 פרקים.

"החמאם" – מחלקת צנחנים בפיקודו של שאול שיראזי נשלחת להקים מחדש בסיס נטוש בבקעת הירדן. הבסיס קרוי "החמאם", על שם אתר המרחצאות הקדום שנמצא בוואדי הסמוך. רצף אירועים מסתוריים מביא את שאול לחשוב שקללה מחרפת מעל הבסיס ונפשו מתחילה להתערער. שאול נעזר בדודי, החייל הכי צנוע וביישן במחלקה, וממנה אותו להיות סגנו. דודי צובר כוח על חשבון שאול ומתחיל להנהיג את המחלקה. ככל שכוחו גדל כך גדלים גם יצריו האפלים שאיתם הוא מנסה להתמודד – ואולי זו בעצם הקללה, שכעת משתלטת עליו.
הפקה: דורי מדיה ואבוט המאירי | יוצר: מיכאל אללו | בימאי: מיכאל אללו
קאסט: דניאל גד, עונג אפרון, יעלי רוזנבליט, יואב רוטמן, מור דימרי, אסף פרי, אדם גבאי, גילי בלום, רן מושייב ועדיאל זמרו.

שידור: רבעון ראשון 2024 , 6 פרקים.

"מותק בול באמצע" – עונה 2 – הקומדיה המצליחה חוזרת בעונה חדשה. אחרי שהביסה את התמנון אלכס טורצ׳ין מותק בטוחה מתמיד, נלכדת במלכודת הפיתוי של מכון "אחיתופל", שמנסה לגייס אותה להיות שליחתו בכנסת. כשאלכס מאחוריה ואחיתופל לפניה היא שוב מובילה מהלך מבריק וחושפת את ערוותה של המדינה בהתנהלות הרשלנית סביב משאבי הטבע שלה – גם במחיר שעלול לסכן את אהבת נעוריה.
הפקה: אולפני הרצליה | יוצר: שמואל הספרי | במאי: איתן צור
קאסט: גילי איצקוביץ', אבי קושניר, יקיר שוקרון, נעמי לבוב, דניאל גד, יניב ביטון, ענת וקסמן, רות אסרסאי, ליטל שוורץ, יגאל עדיקא, פיני קידרון, אנה דוברוביצקי, אופירה רחמים, מיכאל כורש, אודי פרסי, רודיה קוזלובסקי, יובל סגל ואייל רוזאלס.
שידור: רבעון ראשון 2024 ,10 פרקים.

"טהרן" – עונה 3 – הסדרה זוכת פרס האמי הבינלאומי לסדרת הדרמה הטובה ביותר, חוזרת לעונה חדשה בכיכובה של ניב סולטן. לקאסט יצטרף השחקן יו לורי ("האוס").
הפקה: דנה ושולה הפקות | יוצרים: מאור כהן, משה זונדר ודנה עדן | בימאי: דני סירקין
קאסט: ניב סולטן, יו לורי, ששון גבאי, שון טאוב, שרה פון שוורצה, תמיר גינזבורג, נופר בוקר, ירדן תוסיה כהן
שידור: רבעון ראשון 2024.

תרבות ובידור:

"מועדון הסטנד אפ"
תכנית בידור חדשה המשלבת סטנד אפ ומערכונים, מבוססת על פורמט מצליח של ה-BBC: בכל פרק עולים לבמת המועדון סטנדאפיסטים\ות לביצוע קטע מול קהל חי. תוך כדי הקטע הבימתי משתלב מערכון המדגים ומקצין את הסיפור שאותו מספר הקומיקאי שעל הבמה, כאשר פס הקול ממשיך מתוך הבמה לתוך המערכון.
בין המשתתפים: גורי אלפי, תום יער, אורנה בנאי, אורי גוטליב, אלי חביב, גלית חוגי, נלי תגר, בן בן ברוך, חן מזרחי, טליה ברטפלד ואחרים.
הפקה: MYTV הפקות

"מוקד 11"
תכנית בידורית שבמרכזה מוקד סיוע טלפוני, קו חם שאליו מתקשרים אנשים שונים על מנת לקבל עצה. היועצים בתוכנית הם אנשים מוכרים (שחקנים, מוסיקאים, פוליטיקאים לשעבר, שדרני רדיו ועוד) מעוררי השראה, חריפים, אמפתיים, בעלי ניסיון חיים עשיר והשקפת עולם מקורית. בנוסף להיותה תכנית קלילה וכיפית, "מוקד 11" משמשת גם כמצע להעלאת נושאים מורכבים ואנושיים, שעומדים בבסיס ההוויה הישראלית והאוניברסלית.
בין המשתתפים: ריטה, נורית גפן, אורלי זילברשץ, דורין אטיאס, אברהם טל, ליאור דיין, שי אביבי, יגאל גואטה, אנה אהרונוב, נעמי לבוב, מאיה בצלאל, אסתר ראדה והראל סקעת.
הפקה: יולי אוגוסט הפקות

"שיר אחד"
עיבוד טלוויזיוני לסדרת ההסכתים המצליחה. בכל פרק נביא את הסיפור מאחורי שיר אחד מוכר ואהוב. היוצרים והמבצעים יחשפו את הדרך שעברו מרגע ההשראה ועד שהשיר הפך להיות חלק בלתי נפרד מהתרבות הישראלית. בכל פרק ישולב ביצוע מחודש של השיר.
בין השירים בעונה זו – חנן בן ארי – "אלוף העולם", רביד פלוטניק – "חסידה צחורה", ריטה – "אני חיה לי מיום ליום", מוניקה סקס – "כל החבר'ה" ועוד…
הפקה: גרין פרודקשנס

שר אחד
קרדיט: באדיבות כאן

"שום פלפל ושמן זית"
מי לא חולם לאכול ארוחה שמבשל במיוחד עבורו, יחד איתו, השף האהוב חיים כהן?
בעיבוד החדש לתוכנית הבישול המיתולוגית והאהובה "שום פלפל ושמן זית", יפגוש השף חיים כהן בערב שבת, אורחים מוכרים ויכין יחד איתם מתכונים שכל אחד יכול להכין בבית, תוך כדי שיחה אינטימית שמחברת בין אוכל לחוויות וזיכרונות.
עוד בתכנית, השפית והבלוגרית תמרה אהרוני תצא לשטח ותפגוש יצרנים וחקלאים מרחבי הארץ ותחקור את חומרי הגלם הישראלים, ובכל תוכנית נפגוש שף צעיר שכדאי להכיר.
הפקה: יולי אוגוסט הפקות

"המרוץ לדירה עם שאול אמסטרדמסקי" (שם זמני):
סדרה עובדתית בת 6 פרקים. שאול אמסטרדמסקי עושה סדר בטירלול של שוק הנדל"ן שהוא הדרמה המרכזית בחייהם של מיליוני ישראלים. הכול יקר פה, אבל השאלה איפה אנחנו גרים משפיעה ומכריעה בכל אספקט – עבודה, חינוך, יוקר מחיה, תחבורה ואיכות חיים. בתוכנית ננסה לענות למה הדירות בישראל יקרות כל כך, למה שום תוכנית להורדת מחירים לא עובדת, האם כדאי לקנות דירה להשקעה או להשקיע במשהו אחר, איפה הילדים שלנו יגורו והאם הפריפריה באמת יותר גרועה ובמה?
וגם איך רבים מהחרדים מצלחים לקנות דירות לכל הילדים וכיצד נראה שוק הנדל"ן בחברה הערבית? והכי חשוב – מה צריך להשתנות ואיך אנחנו יכולים לנהוג אחרת? אמסטרדסקי, שחי, מאז שיצא מבית הוריו, בדירות שכורות (ולא מתכוון לקנות דירה) ינסה לפתור תהיות ולתת תשובות באופן נגיש, מורכב ומרתק.

"עד מתי מקסיקו 70" (שם זמני)
סדרת תעודה בת 5 פרקים בשיתוף ערוץ הספורט, המתחקה אחרי נבחרת ישראל המיתולוגית שהעפילה לאליפות העולם בכדורגל במקסיקו 1970 ועל הצל שהיא מטילה על הכדורגל הישראלי עד עצם היום הזה. סיפורה של הנבחרת נשזר בסיפורה של המדינה הצעירה, ומתאר כיצד קבוצת שחקנים – עולים וצברים, אשכנזים ומזרחיים, אוחדו תחת הנהגתו של המאמן האגדי עמנואל שפר.
התיעוד מלווה אותם צעד אחר צעד ומשחק אחרי משחק עד לפסגה הספורטיבית מעבר לים, שאותה טרם הצליחה ישראל לשחזר. על השאלה מדוע ינסו לענות כל שחקני אותה נבחרת שעדיין עמנו, שחקני עבר ושחקנים פעילים, אנשי ספורט, חוקרים, עיתונאים ופרשנים, והיא מלווה בעשרות קטעי ארכיון נדירים מהארץ ומהעולם.

כמו כן, ימשכו עונות נוספות של תוכניות כמו "עוד ניפגש" בעונה שלישית שהפעם מתרכזת ב"נתקים עקב גירושים" ו"טיפול זוגי" בעונה שנייה עם מטפלת חדשה (שרי אופיר-לביא) ו"סליחה על השאלה" עם פרקים חדשים ומרגשים, "טאבו" עם חנוך דאום, שתעלה עם נושאים חדשים שונים וחשובים, "הבלתי חשובים" זוכת פרס "פיאט יפטא", כמו כן הסאטירה האקטואלית של חברי "זהו זה" וחברי "מה שתגידו" חוזרים למסך והשעשועון "האחוזון העליון" עם שחר חסון שחוזר בעונה שנייה ומצחיקה במיוחד.

בנוסף ישודרו מופעים מצולמים: "העיקר זה השירים" – שלום חנוך ומתי כספי במופע משותף. "אוטוביוגרפיה" – מופע כנסיית השכל.

כמו כן יעלו לשידור וימשיכו עונות קיימות: סוכן תרבות עם קובי מידן (קסטינה הפקות), מה שתגידו (נאווי הפקות), ערב עם שי שטרן (אולפני הרצליה) ופגישה עם רוני קובן (ארצה הפקות).

כאן תאגיד השידור הציבורי
צילום: איציק ברן

תעודה:

האחת – טייסת 201 במלחמת יום כיפור – סיפור ההפתעה, הכישלון, ההתאוששות והגבורה של לוחמי טייסת קרב בחיל האוויר במלחמת יום כיפור, כפי שלא סופר מעולם. בסדרה הדוקומנטרית רחבת היריעה עדויות חדשות של 26 טייסים ונווטים מטייסת הפנטום הראשונה, טייסת "האחת" המיתולוגית. זיכרונות הטייסים מהמלחמה והאירועים שקדמו לה, ממבט מפוכח, 50 שנים אחרי ומנקודת מבטה הייחודית של חיילת, ששירתה כפקידת המבצעים של הטייסת – החיילת הצעירה, סימה שביט (היום סימה קדמון) שהפכה מאז לעיתונאית בכירה. רבים מהטייסים בני ה-20 ומשהו בזמן המלחמה, היו לדמויות מוכרות, ביניהם איתן בן-אליהו, דן חלוץ, רון חולדאי וגיל רגב. בסדרה, לוחמי "האחת" פותחים את הלב מול קדמון ומדברים בפעם הראשונה לעיני המצלמות על משבר הפיקוד בטייסת, על קונפליקטים וצלקות שמסרבים להתאחות גם אחרי חצי מאה, על טייסים שהתחזו לחולים כדי לא להמריא לגיחות מסוכנות, על העינויים שעברו בשבי ועל גיחה טראומתית אחת, ששנויה במחלוקת עד היום. בין פרקי הסדרה צפות שאלות מיהו גיבור? מה מחיר הגבורה? האם ואיך טייסים פוחדים? ואיפה הם פוגשים את ההדחקה, מאז ועד היום.
מראיינת: סימה קדמון, במאי: גלעד טוקטלי, יוצרי הסדרה: אמנון רבי וסימה קדמון, הפקה: קסטינה

"שלושתנו" – מסע דוקומנטרי אישי המשרטט קונפליקט בין הורים לילד אוטיסט לבין החברה החרדית בבני ברק, המתקשה לקבל את השונה. הבמאית ובעלה, זוג חרדי צעיר, מאמינים שארי, ילדם האוטיסט בן ה-6, יכול וזכאי להשתלב בחברה רגילה. כאשר תלמודי התורה החרדיים סוגרים בפניהם את הדלת והחברה החרדית "בועטת" את ארי החוצה, הם מחפשים מקום אחר בו יקבלו אותו. האם הם ימצאו? הסרט זכה בשלושה פרסים בפסטיבל הקולנוע ירושלים – בפרס הראשון לסרט התיעודי הטוב ביותר, פרס הבימוי ופרס העריכה.
בימוי: הניה ברודבקר, הפקה: פרדס הפקות

"שקרים שסיפרתי לעצמי" – יפים, יוצר הסרט, מתעד את משפחתו מאז היותו נער. במשך שנים הוא חוקר בעזרת המצלמה את היחסים ההרסניים של אביו ואימו. כאשר יפים עצמו נמצא חסר ישע באחת התקופות הקשות בחיי הזוגיות שלו, הוא נחשף לסוד אפל, שהוריו ניסו בכל כוחם להסתיר ממנו. הגילוי מטלטל את עולמו והוא יוצא למסע קולנועי רצוף שקרים, בגידות ואשמה, במטרה לרפא את הפצע העמוק שבתוכו. זוכה פרס הבימוי ופרס העריכה בפסטיבל דוקאביב 2023.
בימוי: יפים גרבוי, הפקה: מוזה הפקות

"חידת שושני" – איש לא ידע את שמו האמיתי, אלא רק את כינויו: "מר שושני". נווד נצחי, מטורף וגאון, שלימד את גדולי העולם – אלי ויזל והפילוסוף הנודע עמנואל לוינס. הבמאי מיכאל גרינשפן יוצא בסרט למסע בלשי-פילוסופי בעקבות אחת החידות הגדולות ביותר במאה העשרים – מר שושני. כיצד רכש את הידע האינסופי שלו? מה הייתה תפיסת עולמו? ולמה הסתיר את עצמו?
הסרט משתתף בתחרות הקולנוע התיעודי בפסטיבל חיפה 2023
בימוי והפקה: מיכאל גרינשפן

"שריף שנטי: תיק רצח" – מי רצח בחדר המדרגות בשדרות רוטשילד בת"א את סוחר הקרקעות המוסלמי שריף שנטי, שקנה קרקעות מערבים ומכר ליהודים למרות האיסור ההלכתי? האם נרצח בגלל שתיווך במכירת בית הקברות בחוף הים עליו הוקם מלון הילטון? או בעקבות סכסוך בין שתי נשים שקינאו לו? או אולי דווקא מדובר בנקמת שלושה אחים שחשבו שגזל את אדמות המשפחה בדרום ת"א? הסרט מאיר מחדש את סיפורם של החשודים העיקריים, בני משפחת שניר ואת מלחמתם לשמור על הקרקע שבבעלותם – מאבק הנמשך עד היום הזה. הסרט השתתף בתחרות הקולנוע הדוקומנטרי בפסטיבל ירושלים 2023.
בימוי: אבידע ליבני, הפקה: שולה ודנה הפקות

"נוני עיוני" – סוכן מוסד מזדקן עורך חשבון נפש ומחליט לפגוש את ביתו של אדם אותו סייע לחסל – קולונל מצרי אשר ניהל את המודיעין המצרי בזמן תקיפות הפדאיון על ישראל הצעירה. ביתו של הקולונל, שחיה בארה"ב והפכה לאחר אירועי ה-11 בספטמבר לפעילת שלום ותומכת ישראל, מתלבטת, אך נענית בסופו של דבר להצעתו, בלי לדעת שתפגוש את האיש שהשתתף בחיסול אביה.
הסרט משתתף בתחרות הקולנוע התיעודי בפסטיבל חיפה 2023.
בימוי: פז שוורץ, הפקה: ענני תקשורת

"משהו פיקנטי" – משה בדש המציא את הסלטים התעשייתיים והאוכל המוכן, הקים את רשת פיקנטי ונלחם בטייקונים, באליטות, במס הכנסה ובשלטון הפקידים. הוא רץ לכנסת, ניסה להתחרות באסם באמצעות חטיף מתחרה לבמבה, ו"חוסל" לטענתו על ידי קרטל מאורגן. עכשיו, כשכולם מדברים על יוקר המחיה ומונופולים, הסרט בוחן האם בדש הוא לוחם צדק או אופרטוניסט מפוקפק שחיפש דרכים להרוויח, ומה הרלוונטיות של מאבקו היום.
בימוי: אייל דץ, הפקה: ביונד קריאייטיב

"לאן נעלם ג'ורג' חליל" – יום אחד בשנת 1988, יצא ג׳ורג׳ חליל, לבנוני ששיתף פעולה עם צה"ל, מביתו בדרום לבנון בדרכו לפגישה עם מפעיליו בישראל. מאז נעלמו עקבותיו, וגורלו לא נודע למשפחתו, שנמלטה לישראל בימי הנסיגה. האם ג׳ורג׳ נעלם במסגרת תפקידו החשאי? מדוע מסרבת המדינה לספק תשובות? הסרט מתחקה אחר סיפורו ומנסה למצוא פתרון לשאלות שאינן נותנות מנוח למשפחתו.
בימוי: יעל לביא, הפקה: שמונה יזמות תוכן והפקות

"האסירה איקס" – מיכל בן חורין חושפת את סודות ילדותה. דרך ארכיון סרטים אישי שבו היא מנהלת שיחות אישיות עם גדולי הפושעים הפסיכופתים בעולם, בהם צ'ארלס מנסון, ריצ'ארד רמירז, ה"נייט סטוקר", לינט פורם ממשפחת מנסון ועוד. את כולם מיכל שואלת את השאלות שלא יכלה לשאול את אביה החורג, מוטקה קידר, סוכן מוסד שרצח בדם קר את הסייען שלו ונודע בשם האסיר X אבל מבחינת מיכל הוא האיש שפגע בה, והפסיכופט הגדול מכולם. זוכה פרס חבר השופטים בפסטיבל דוקאביב 2023.
בימוי: לימור פנחסוב, הפקה: קיקרו, הסדרה בת 3 פרקים.

"1948 – לזכור ולשכוח" – אפוס דוקומנטרי בשני חלקים על מלחמת העצמאות, שמגולל את מהלך המלחמה דרך יומנים ומכתבים שנכתבו בזמן אמת ע"י יהודים וערבים, מלווים בסרטי ארכיון נדירים שחלקם נחשפים לראשונה, ולצידם חוקרים, ארכיונאים ואנשי היחידה לחיפוש נעדרי 1948. זוכה פרס התחקיר בתחרות הישראלית בפסטיבל דוקאביב.
בימוי: נטע שושני, הפקה: סילביו הפקות

"אינתיפאדה" – בן שני ושי להב, שניהם לוחמים באינתיפאדה הראשונה, חוזרים אל המלחמה שכולם רוצים לשכוח. דרך יומנים, מכתבים ועדויות של חיילים הם מספרים את הסיפור של האינתיפאדה הראשונה.
בימוי: בן שני, עורך תוכן: שי להב, הפקה: ביונד קריאייטיב, הסדרה בת 4 פרקים

"דו"ח רולניק" – תכנית תחקירים דוקומנטרית שחושפת את אחורי הקלעים של ההון שלטון ואת כל מה שחייבים לדעת על כסף-כלכלה-וכוח. רולניק מגיע למסך של כאן 11 עם נבחרת של עיתונאים חוקרים ובמאים דוקומנטריים מהשורה הראשונה, בתוכנית חדשה שחושפת איך האינטרסים והסודות של חברי המועדון הסגור של ההון-שלטון בישראל פוגעים בכל אחד ואחת מאיתנו.
עורך: אבי זילברברג, הפקה: העמק תקשורת

"אויבים": עונה 3 – עונה שלישית לסדרה המצליחה "אויבים", שמביאה את סיפוריהם של מנהיגים ערביים מרכזיים, כפי שהם משתקפים דרך עיני ארגוני המודיעין הישראליים: מבצעים חשאיים, מרגלים וסוכנים של המוסד והשב"כ, שנועדו לגלות מידע חשוב וסודי אודות המנהיג היריב ושלטונו, הפרופילים הפסיכולוגיים של אותם אישים והאופן שבו אלו השפיעו על קבלת החלטות בנוגע למלחמה ושלום.
בימוי: ירון ניסקי, עורך: דני ליבר, הפקה: קומה סטודיו הסדרה בת 6 פרקים.

"מצב נפשי" – עונה 2 – העונה השנייה של הסדרה "מצב נפשי" תעסוק במצבי נפש של בני נוער ובהוריהם. שלושת פרקי העונה יעסקו בהתמכרות למסכים, פגיעה עצמית והפרעות קשב. העונה תעסוק בהיבטים רחבים של התמודדות, תיתן כלים ותחשוף גישות שונות ליחס להתמודדות של ילדים ובני נוער, ומשפחותיהם עם מצבי נפש מורכבים יותר ופחות.
בימוי : יסמין קייני, הפקה: סלוצקי הפקות

"שבויים" – סדרה הבוחנת לעומק את הדילמות האכזריות שעומדות בפני מקבלי ההחלטות בישראל בנוגע לשחרור שבויים וחטופים, בהן שאלות של חיים או מוות, מחויבות המדינה לכל לוחם מול הפגיעה הצפויה מהמחבלים המשוחררים והמחיר שהמדינה עלולה לשלם בעתיד. שאלות המטלטלות את החברה הישראלית בוויכוח מוסרי כואב, ערכי, לאומי ואסטרטגי מאז קום המדינה ועד היום.
בימוי: דוקי דרור, הפקה: זייגוט פילמס

כאן חינוכית:

"בני מצווה" – זוהי שנת המצוות של טוהר ואביתר. הם נולדו באותו החודש בהפרש של שנה, ובקרוב יחגגו בר ובת מצווה יחד. לא כי הם רוצים, אלא כי להורים שלהם אין את האפשרות לקיים שני אירועים באותה השנה, ומבחינתם – זה הדבר הכי גרוע שיכול היה לקרות להם. התחרות והעוינות בין האחים הולכת וגוברת לקראת האירוע המתקרב, אבל אז מגיעה ההזדמנות שלהם לשנות את המצב. כשספר התורה העתיק של בית הכנסת השכונתי נגנב, טוהר ואביתר מחליטים לשתף פעולה לראשונה. הם יוצאים לחקירה בלשית מותחת ומלאה במסתורין ברחבי ירושלים כדי למצוא את ספר התורה האבוד, לזכות בפרס הכספי שמוצע עבור מציאתו, ולהפריד את האירועים.
משתתפים: יעקב כהן, חן אמסלם, עידו ברטל, אסף פרי, יואב לוי, שושה גורן, לבנה פינקלשטיין, הילה סעדה, אברהם סלקטר, שחר חיון, אביתר עוזרי, רותם קינן, עדנה בליליוס, נטע כרמלי ועוד.
יוצרים: מיתר פרהט ולייזי שפירא, חברת הפקה: יואב גרוס

"כראמל" – עונה 3 – הצטרפו אלינו לעונה החדשה של הסדרה כראמל, הזוכה הגדולה בטקס פרסי האקדמיה לטלוויזיה, שבה אנו חוזרים אל הדמויות שליוו אותנו בשתי העונות הקודמות. גברת בלום תשוב, רק שהפעם היא עונדת את טבעת השכחה מה שגורם לכולם לא לדעת מי היא. ויש שהצטרף בעונה הקודמת הופך להיות ציר מוביל בעונה הנוכחית ביחד עם רובי וכראמל. אל העונה הזאת מצטרף נבל נוסף בשם פרופסור דה ויל וגם רוח רפאים שובבה. הסדרה מבוססת על סדרת הספרים "כראמל" מאת מאירה ברנע גולדברג.
שחקנים: יונתן בר אור, עומרי לקס, ליר עיסא, מאי קורץ, אפרת בוימולד, לירית בלבן, יובל סגל, אודי גוטשלק, ליאן בן ישי, ענת שבו מגן, יואב דונט, עמית יגור, נבו קמינקא, מולי שולמן, בר ברימר ועידו קולטון.
יוצרים ותסריטאים : שירילי דשא ורועי שגב, חברת הפקה: יולי אוגוסט הפקות

"להציל את חיות הבית" – סדרת ההמשך ל"להציל את חיות הבר", זוכת חמישה פרסי האקדמיה לטלוויזיה.
הסדרה עוקבת אחר היחסים שבין חיות-בית ומשק, המשפחות המאמצות, והטיפול המסור שהן מקבלות ע"י הצוות הרפואי בביה"ח הווטרינרי האוניברסיטאי בבית דגן.
יוצר: ארז ברנהולץ, חברת הפקה: שולה ודנה הפקות.

"מקיף מילאנו" – עונה 4 – סדרת הנוער האהובה, מקיף מילאנו, חוזרת לעונה רביעית, דרמטית ומרגשת. זאת השנה האחרונה של הגיבורים שלנו במקיף מילאנו המאוחד עם אומנויות, אבל את ההתרגשות של הבגרויות, ההכנות לנשף הסיום והבילויים, משבש אירוע אלימות בחוף הים, אשר משפיע על כל אחת מהדמויות באופן שונה ומייצר גלי הדף, שמטלטלים אותם ומניעים את העלילה בדרכים מפתיעות. שלל הדמויות החדשות שמצטרפות העונה ממגמות האומנויות מוסיפות מעבר לפאן ולרומנטיקה, גם לא מעט תחרותיות ומתח בין הדמויות.
שחקנים: יונתן ווקס, נאיה בינשטוק, אור יעקב, מיקה צור, עילי צ'פמן, קים אור אזולאי, שירי מימון, ג'וי ריגר, עינת ארליך, רן מושיוב, משה אשכנזי, טל גרושקה, רומי אבירם, אמיר בנאי, רותם אחיהון, שחר רוזנצוויג, ניר פרידמן וטלי שרון.
תסריטאים : אבנר ברנהיימר, יאיר פרי, נוי כרמל ודפנה לוסטינג, חברת הפקה: סטודיו דורי מדיה סומיוקו.

"סליחה על השאלה ילדים" – עונה 4 – הסדרה המצליחה "סליחה על השאלה ילדים", זוכת שני פרסי האקדמיה לקולנוע וטלוויזיה, חוזרת בעונה חדשה. העונה יוקדשו פרקים לפליטי מלחמה מאוקראינה, ילדים מגמגמים, ילדים שלומדים בחינוך ביתי, ילדים שעברו בריונות ברשת, ילדים עם אוטיזם ועוד. כך למשל, ילדים מגמגמים נשאלים האם הם לפעמים מעדיפים לשתוק, ילדים עם דיסלקציה נשאלים האם לפעמים חושבים שהם טיפשים וילדים שאיבדו הורה נשאלים האם הם לפעמים מפחדים לשכוח אותו. אלו שאלות קשות אך הן נענות בכנות ובאומץ ומאפשרות לילדים, שעונים עליהן לקבל לידיים כוח ולקרוא תיגר על דעות קדומות ותפיסות סטראוטיפיות.
עורך: אסף בקר, חברת הפקה: יולי אוגוסט הפקות

"פרפר נחמד" – עונה 2, פרקים חדשים – במרכז הפרקים, שיעלו במהלך חגי תשרי – המפגש והשיח בין דמויות המנחים והבובות. למעשה זהו מפגש בין עולם ה"מבוגרים" שמיוצג על ידי ה"מנחים" עם הילדים הצעירים ובני דמותם ה"בובות". בעונה מתארחים נעם קליינשטיין, אורי הוכמן, אבי גרייניק, גולן אזולאי, יובל סגל, יוסי מרשק וירין אורון. שחקנים: משי קליינשטיין, בן יוסיפוביץ', אסתר רדא, אורי בנאי, עמי ויינברג, איילת לוין, ז'יל בן דוד ומיטל רז. יוצרי העונה החדשה: חיים אידיסיס, שחר סיטנר, בובי לקס, חברת הפקה: סטודיו דורי מדיה סומיוקו

"שלי הכובשת" – עונה 2 – שלי רומנו היא ילדה שחיה ונושמת כדורגל, אלא שבמגדל העמק, עיר מגוריה, אין קבוצת כדורגל לבנות בגילה ולשלי אין היכן לשחק. הכול משתנה כאשר נפתחת ליגה חדשה של קבוצות מעורבות – בנים ובנות. שלי מקימה את קבוצת "אריות העמק", שאותה היא מנהלת ומאמנת, ועוברת עם הקבוצה מסע ספורטיבי, שמשלב בתוכו גם מסע התבגרות מרגש, משמעותי, מצחיק וכייפי.
אחרי שהגיעו בסוף העונה הקודמת עד לגמר הגדול, מגלים שלי והאריות בעונה החדשה, שלשחזר הצלחה קשה לא פחות. מעבר להתמודדות הספורטיבית על הדשא, יגיעו למגרש במגדל העמק דמויות חדשות כמו סיגי זמבורה – האוהדת השרופה, קבסה – הקפטנית של בלפוריה, היריבה הגדולה, ונטע – מלכת השכבה שתעשה לשלי חיים קשים גם בבית הספר.
שחקנים: תמנה קמינקא, גיא מנסטר, אסף בליקוב, דניאל בן-גל, אביטל סוויסה, ליעד קטורזה, מרוואן חמדאן, אריאל לינדזן, רון כהן, לירי אדיר, אופיר לוי, איתמר כהן, נגה מנצור, אליה שר, נטע אורבך, אורי גבריאל, גבי עמרני, חנן סביון, רונית אפל, טל פרידמן ושיפי אלוני. עוד יתארחו בעונה אופיר חיים, יהונתן כהן, אשרת עיני ויורם ארבל המיתולוגי.
יוצרים: ירון ארזי וארנון וייס, חברת הפקה: סלוצקי הפקות

"שקשוקה" – עונה 4 – העונה החדשה של שקשוקה, הדרמה האהובה על הילדים, ממשיכה להביא את עולמם המורכב והמרגש של ילדי ביה"ס היסודי. סיפורים מלאי הומור, המוגשים מנקודת מבטם של הילדים עצמם ונוגעים בדרמות האישיות, המשפחתיות והחברתיות. העונה הרביעית של הסדרה יוצאת לדרך במהלך כיתה ו', ומגיעה לשיאה ביום האחרון של בית הספר היסודי, כשוויכוח על ספר מחזור מציף, מה הילדים באמת חושבים האחד על השנייה. הדור הצעיר של ילדי שקשוקה בכיתה א', דוד, אחיו הצעיר של דוקי, אביאל, אחיה הקטן של יולי ומאי, יחד עם אסתי האהובה אחותה הקטנה של אפי ימשיכו ללוות את אחיהם הגדולים וללמד אותם שגם הקטנים יודעים בדיוק מה הם רוצים. העונה מצטרפת משפחה חדשה וילד חדש יגיע לכיתה, תמר (איתי להב), יהונתן (רוני קובן) הוא אב המשפחה, דפנה (שרון שטרק) אם המשפחה ומעין (מיקה לוין) האחות הגדולה בת ה-15.
הסדרה מבוססת על סדרת ספרי "שקשוקה" ו"אני מייקי" של גליה עוז.
שחקנים: אמיר שורוש, איתי שכטר, איתי תורג'מן, גיל וייס, דולב מסיקה, דנה סמו, ורד פלדמן, חנה לסלאו, ידידיה ויטל, יורן דוידי, יעל טל, ליז רביאן, מולי שולמן, מירב שירום, מנבר יוסף, מעיין ויינשטוק, עדי חבשוש, רבקה מיכאלי ורבים נוספים.
יוצרי הסדרה: אבנר ברנהיימר ואסיה לבטוב, חברת הפקה: שולה ודנה הפקות

תכנים בטלוויזיה מכאן مكان :

דרמה: "פאדיה" – סדרת דרמת-מתח העוסקת באלימות וברצח נשים.

תעודה:

"האדם השלישי" – קרוע בין זהותו הכפולה כפלסטיני-ישראלי, השחקן מכרם ח'ורי מוביל אותנו למסע מסעיר אל נבכי נפשו, פחדיו והניסיון המתמיד להישאר בקונצנזוס התרבותי.

"צבר" – 5 אמנים בני משפחה אחת, משפחת אבו שקרה מאום אלפחם, הנחשבת לתופעה יוצאת דופן בשדה האמנות הישראלי.

"זהות מורכבת" – ליזה, אמנה ואביגיל הן שלוש נשים עצמאיות ואמיצות שבחרו ללכת בעקבות הלב והאמונה שלהן והמירו את דתן כנגד כל המוסכמות הדתיות, המשפחתיות והחברתיות.

"על קרח דק" – סיפורה של איה, דרוזית-סורית צעירה, הקרועה בין בגידה בזהותה הסורית לבגידה בעצמה, וחלומה להיות בנבחרת ישראל.

"מדבר ערבית" – מסע תיעודי על מעמדה של השפה הערבית 2023, והתמורות והשינויים שהיא עוברת.

"כאב ותקווה" – סיפורן של ארבע נשים ערביות המתמודדות עם סרטן השד שתקף אותן בשלבים שונים בחייהן. כל דמות תקבל את הסרטן בצורה שונה, אך כולן יודעות דבר אחד, שהן רוצות לנצח בכל מחיר למרות כל הצלקות הפיזיות והנפשיות שיישארו איתן לעד.

"מהאדמה" – מסע תרבותי-קולינארי ברחבי הארץ עם השפית ד"ר מוזנה בשאראת, אל שורשי הבישול הערבי וחומרי הגלם שלו.

"הבוררים" – הצצה נדירה לחייהם של הבוררים בחברה הערבית: נכיר את האנשים עצמם ואת ביתם, את הניגודיות, הקונפליקטים, את סט החוקים להחלטות שלהם, ונלווה אותם בתהליך מתועד ונדיר ביישוב סכסוכים בחברה הערבית.

"יומנה של ספורטאית" – סדרה תיעודית, שמביאה את סיפורן של נשים ערביות בגילאים שונים אשר החליטו, כנגד כל המוסכמות, והצליחו להפוך את הספורט לקריירה ולמקצוע לחיים. כל פרק יתמקד באישה אחת ובקשיים הנלווים לבחירתה בספורט כדרך חיים.

"מקום בזיכרון" – תוכנית מיוחדת שחוזרת אל האירועים והזיכרונות הכי משמעותיים מהעבר, הישר ממדפי "כאן ארכיון" מנקודת המבט הנוכחית ותוך ניתוח שמסתכל גם אל העתיד.

"על השולחן" – תחקיר חברתי שמתמודד עם נושאים לא מדוברים בחברה הערבית.

השנה תצא גם גרסה בשפה הערבית לתוכנית התחקירים "זמן אמת".

עונות נוספות של תכנים מובילים ומצליחים:

"אלשומסו" – סאטירה שבועית.
"קרוב רחוק" – צעירים וצעירות ערבים מתלבטים איפה לגור: האם להישאר במקום שבו גדלו, לעזוב או לחזור?
"המיוחדים" – סדרה המקדמת את מעמד האנשים עם מוגבלות בחברה הערבית, ומציגה את המגבלה כחלק מהגיוון האנושי והשונות, המעשירים את כל תחומי החיים של כולנו, עניין התורם לקבלת האחר ולקידום הזכות להכלה ולשינוי חברתי.
"מהצד השני" – בימים של שטף בלתי פוסק של מסרים ואינפורמציה, ממשיכים ב"מהצד השני" לעשות סדר בפערים.
אירוח ובידור: בסיטה עם נורמן עיסא ואכלת סלים עם סלים דאו.

Back to top button