סרטונים

ראש הממשלה נתניהו כינס את ועדת המשנה לקידום המאבק בפשיעה בחברה הערבית בישראל

ראש הממשלה בנימין נתניהו כינס היום את ועדת המשנה לקידום המאבק בפשיעה בחברה הערבית בישראל, במשרד רה״מ בירושלים.

בדיון הוצגה לראש הממשלה חבילת חקיקה מהירה לקידום המאבק בפשיעה בחברה הערבית, שתאפשר מתן כלים טכנולוגיים ומנהליים למשטרת ישראל, וכן חוקים שיאפשרו את החמרת הענישה הכלכלית והגנה על הציבור מפני ארגוני הפשיעה. רה״מ הנחה להגביר את קצב קידום חוקים אלו, והורה על הקמת צוות שרים מצומצם שיתכנס בהקדם כדי לדון בסוגית שיתוף הפעולה בין משטרת ישראל לשב"כ בעניין השימוש באמצעים טכנולוגיים.

כמו כן, רה״מ קיבל סקירה על גיבוש מנגנוני הבקרה והפיקוח על העברת כספים ועל מכרזים ברשויות המקומיות ובמכרזי מדינה, וכן אודות קידום סל חקיקה כלכלי שמטרתו להיאבק בפרוטקשן ובהון השחור.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראש הממשלה קיבל עדכון על אופן הטיפול באירועי האלימות הקשורים לבחירות ברשויות המקומיות, ועל שיתוף הפעולה בין המשטרה והשב״כ בהקשר זה. ראש הממשלה הנחה להקים צוות מקצועי בראשות הפרויקטור לטיפול בפשיעה בחברה הערבית, שיכין הצעת החלטה לממשלה לגיבוש מנגנון בקרה ופיקוח על כספי הרשויות המקומיות.

ראש הממשלה בנימין נתניהו:
״אנחנו במלחמה של ממש נגד הפשיעה החמורה במגזר הערבי. ועדת השרים מקדמת חמישה חוקים חזקים מאוד שיהדקו את היכולת שלנו להילחם בארגוני הפשיעה.

אני מיניתי את רואי כחלון היום כפרויקטור שיעמוד בראש המטה למלחמה בפשיעה במגזר הערבי. אני מודה לשרים על שיתוף הפעולה, יש כאן עבודה משותפת שלא הייתה כדוגמתה. אני מקווה שהחוקים האלה יעברו בשבועות הקרובים ויהיה גם כינוס מיוחד בפגרה כדי לקדם אותם״.

הפרויקטור למלחמה בפשיעה במגזר הערבי רואי כחלון:
״הטיפול באלימות בחברה הערבית הוא אחד האתגרים המשמעותיים ביותר שיש היום במדינת ישראל. אזרחי המדינה מתמודדים עם גל פשיעה ואלימות שלא מבחין בין אישה לגבר, צעירה או זקן, אזרח או נבחר ציבור, מועמד או ראש מועצה.

מינוי הפרויקטור והקמת צוות המשימה המיוחד בהובלת משרד ראש הממשלה מבקש להעביר מסר חד וברור: מדינת ישראל משקיעה את כל המאמצים הנדרשים לטפל בנושא. כלל השותפים לטיפול באתגר הלאומי משלבים ידיים על מנת להביא למיגור הטרור הפלילי שמכלה כל חלקה טובה״.

וידאו רועי אברהם / לע״מ
סאונד: בן פרץ / לע״מ

הבהרה: התוכן בכתבה מתפרסם באופן אוטומטי מעמוד היוטיוב על ידי IsraeliPM – התוכן והמדיה באחריות המפרסם בלבד.

31 תגובות

  1. # shalom
    The Promised land the land of Israel calling for all the Jews to move forward ⏩ from around the world 🌎 in to it , it's the safest place and Prosperous for all
    Keep your wheels 🛞 moving on and good luck.

  2. ממשלות לא יביאו מזור, משום שכל עסקיהן מסתכם בצבא ובכסף. כדי להתקרב באמת לתיקון, צריך חינוך לחיבור לכל העם (לפי חוכמת הקבלה)

  3. הכול טוב בטבע

    קשה לתאר מה היינו עושים בקיץ המיוזע הזה בלי ההמצאה הגאונית שנקראת מקלחת. ומאיפה הגיע הרעיון הגאוני הזה? מן הסתם מתוך הסתכלות בפיל העומד במקווה מים ומתיז על עצמו עם החדק. המון גילויים אנושיים נולדו מתוך צפייה בטבע. דרך ההתבוננות, האדם מסוגל לגעת בדברים שקודם לא שם לב אליהם, ועכשיו הוא נוגע ונמשך אחרי הפלאים שנפתחים לפניו.

    בתוך ההתבוננות כדאי במיוחד לחפש ולראות כמה הטבע חכם, עד כמה הוא שלם, נצחי ואינסופי. זה הגילוי המרעיש ביותר. מתוכו תופסים גם שהאדם הוא החיה היחידה שמפרה את השלמות הזו.

    שאר חלקי הטבע, הדומם, הצומח והחי, פועלים במדויק לפי המנגנון הפנימי שמנהל אותם – הכוח העליון, "א-להים" בגימטרייה "הטבע". אנחנו נמצאים במערכת שכולה נפעלת על ידי הכוח הפנימי שלה, והכוח הזה מסדר בה כל מיני צורות קשר, שמתוכן מקבלים כוח חיות.

    אם היינו יודעים איך להשתתף בצורה נכונה בטבע, לא לפי כל מיני חוקים מלאכותיים שקבענו בחברה כי ככה נראה לנו שיהיה יותר טוב, אלא ממש לפי כללי הטבע, אז היינו מקבלים את הכוח הזה, את החיות הזאת.

    אולי נדמה לנו שכל אחד מהמינים רוצה לאכול את השני, אבל כך אנחנו רואים זאת. אנחנו אגואיסטים, כלומר חיים לפי חוק אחר לגמרי, אז אנחנו לא יכולים לראות את הטבע בצורה יפה ונכונה. לא רואים את היחס בין המינים השונים, את הקשר ביניהם, עד כמה הם באמת מתקיימים לפי חוקי הטבע הפנימיים שבהם כולם קשורים זה לזה. גם הטורפים והנטרפים. חוק הטבע הוא למעלה מזה, והוא שומר על כולם. אם מין אחד אוכל את השני, יש בזה כוונה עמוקה וחשבון רחב יותר ממה שאנחנו יכולים להשיג.

    אנחנו צריכים ללמוד לראות איך חלקי הטבע מתפתחים, איך הם תומכים זה בזה, איך הם משתדלים לא להזיק זה לזה. כמה הנאה תהיה לנו אפילו בלימוד עצמו. מכל שכן אם נשאף לקיים אותם, להיות עם הטבע במערכת אחת, להבין ממנו איך להתנהג, איך לא להזיק לאף אחד, איך לתמוך, לעזור לכולם.

    לכוון את דרך ההתבוננות שלנו בטבע, שנראה שכל חוקי הטבע, כל הצורות והמקרים שבו באים מצד הטוב ומושכים לטוב. הכול טוב בטבע. מתוך כך גם אנחנו נשתנה, וזאת הכוונה. שנתבונן ונראה שאנחנו הפוכים מהטבע, ונשאף להיות כמוהו מתוך הכרה עצמית. שנמשך אחרי האהבה.

  4. לא תתכן הסכמה: הידברות=שטות כי:
    גוש רל"ב=חרם (בגלל שנתניהו משקר: לדעתי: חשוב-לשקר, כדי למנוע-צרות),
    כלומר לא-יהיו יותר מ 64
    (1)  בגלל ש לא תהייה הסכמה מציע:
    להגדיר גבולות החקיקה:   
    1: למנוע פגיעה בזכויות פרט    
    2: לשפר איכות השופטים
    (1.1)  לוין טעה כשאמר שבחירת שופטים ע"י הקואליציה תפגע בדמוקרטיה כי:
    לשופטים: יש יותר עצמאות מכולם, כלומר:
    שופט-מחוייב-לממנה-אותו
    = שופט-מושחת
    ולכן לא ייבחר: (כי תהליך הבחירה כולל בדיקת אופי…)
    (2)  הערה: היחיד בכנסת, שמתאים להיות ראש-ממשלה, הוא "נתניהו" (כי "בנט" פרש). יחיד, כי:
    לאחרים: יכולת חשיבה מועטה מידי.
    (2.1) הנ"ל: מנעו מ"גנץ" להיות רוה"מ, כי נוכחו:  שחסר במוחו "חומר-אפור" … 
    (3)  הסבר: "לפיד" ואולי אפילו "גנץ" יכולים (להיות רוה"מ) במדינה לא מאויימת, כי: בהן אפשר להסתפק בבינוניות של הפקידים…
    (4)  לא להתראיין: כי "התקשורת-שבויה" 
    (5)  להודות לנשיא על המאמץ כי:
    החקיקה, ממילא, מבוצעת בכנסת.
    החקיקה תמיד: "לא-בבת-אחת", אלא: "סעיף-ועוד-סעיף", כי מתבצעת "בדיון-ועוד-דיון" ו"לא-בהכתבה-בבת-אחת".
    לכן טיפשי לשאול: "מה-החקיקה-הכוללת";
    וגם: "אסור-לעצור-חקיקה", כי:
    "נבחרים-כדי-לעבוד".

Back to top button