מבזקיםפוליטי / מדיני

שר החוץ מינה שתי שליחות מיוחדות לחדשנות ולמאבק באנטישמיות

שר החוץ אלי כהן מינה היום שתי שליחות מיוחדות במשרד החוץ. הגב' מיכל קוטלר-וונש מונתה לשליחה מיוחדת למאבק באנטישמיות. קוטלר וונש היא עורכת דין וחברת כנסת לשעבר. במהלך כהונתה בכנסת כיהנה כיושבת ראש הוועדה למאבק בנגעי הסמים והאלכוהול. בנוסף התמחתה קוטלר-וונש במשפט בין-לאומי ועבדה כפובליציסטית וחוקרת במכון למדיניות נגד טרור.

הגב' פלר חסן נחום מונתה לשליחה מיוחדת לחדשנות. חסן נחום היא סגנית ראש עיריית ירושלים, יזמית ומי שקידמה את פתיחת מועצת העסקים ישראל – איחוד האמירויות. חסן-נחום פועלת רבות גם בימים אלה על מנת לחזק את נושא אקו סיסטם החדשנות בבירת ישראל.

הרב לאו די שקיבל את מינויו לפני כשבוע מונה לשליח מיוחד ליוזמות חברתיות. הרב די הוא רב קהילת אפרת שבגוש עציון ופעיל חברתי בולט. לאחר הטרגדיה שפקדה את משפחתו באפריל השנה כשאשתו ושתי בנותיו נרצחו בפיגוע טרור, מקדיש הרב די את חייו להשגת שלום. הרב די חיבר בין היתר את הספר "משנים את העולם – השפעת היהדות על החיים המודרניים".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שר החוץ אלי כהן: "אנחנו מביאים היום שתי שחקניות חיזוק לדיפלומטיה הישראלית, בעלות ניסיון ויכולות מוכחות, שתפעלנה מול קהלים שונים ותייצגנה את מדינת ישראל בעולם. מיכל קוטלר וונש שמונתה לשליחה מיוחדת למאבק באנטישמיות ופלר חסן-נחום, שמונתה לשליחה מיוחדת לחדשנות, המצטרפות לרב ליאו די שמונה לאחרונה לשליח מיוחד לנושא יוזמות חברתיות, מייצגים את החברה הישראלית נאמנה, הם מנהיגים אמיתיים שהתגייסו בהתנדבות מלאה לסייע למדינת ישראל ולמשרד החוץ."

"פעילותם תהיה בתיאום ובשיתוף פעולה הדוק עם מטה משרד החוץ ונציגויותינו בחו"ל והם יהיו מכפיל כוח משמעותי בבמות החשובות ביותר ברחבי העולם. תחומי המאבק באנטישמיות, היזמות החברתית והחדשנות, נמצאים בליבת העשייה של משרד החוץ והמינויים של השליחים המיוחדים יעזרו לנו לחדד ולהדגיש את המסרים של מדינת ישראל מול גורמי השפעה בכירים, ממשלתיים, ציבוריים ותקשורתיים. אני מודה לגב' מיכל קוטלר וונש, לגב' פלר חסן נחום ולרב ליאו די על התגייסותם ומאחל להם הצלחה בתפקידם החשוב". הוסיף.

אלי כהן
ארכיון. צילום: סיוון שחור, לע״מ

Back to top button