חדשות הארץמבזקים

סגן השר אבי מעוז: "נפעל לתיקון האפליה כלפי מוסדות החינוך הדתי לאומי"

יו"ר מפלגת נעם וסגן השר חבר הכנסת אבי מעוז ביקר היום (רביעי) במוסדות החינוך של רשת 'צופיה ואמר כי יפעל להורדת נטל התשלומים מההורים: "אנחנו עובדים קשה כדי לסייע למוסדות של הציבור הדתי לאומי. התשלומים הגבוהים הפכו לבלתי אפשריים עבור ההורים"

סגן השר מעוז ביקר במוסדות החינוך של רשת 'צופיה' יחד עם הרב של המוסדות חנן אדלשטיין ועם מנכ״ל הרשת יהודה טיבי. במהלך הביקור שמע סגן השר מעוז על הצרכים המרובים, ועל האתגרים העומדים בפני העמותה בכלל, והמוסדות בפרט: אני יצאתי לפוליטיקה בשליחות רבותיי למען החינוך על טהרת הקודש",

אמר סגן השר אבי מעוז והוסיף. "זו האג'נדה העיקרית שלנו. חלק מהמלחמה הכוללת הוא לחנך את ילדי וילדות ישראל לטהרת קודש. אנחנו מתפעלים על מסירות הנפש של המנהלים, והמורים, ושל ההורים. אני מודה לכם על העשייה שלכם. הקב"ה שם אותי במקום ממלכתי עם תפקיד מסויים ולראשונה גם עם תקציב. אני עושה סבב ביקורים ואני לומד על הצרכים. אני מכיר את הבעיה שעלתה כאן".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לדברי סגן השר מעוז: "למרות שהכנסנו בהסכם הקואליציוני סעיף להשוות את התקציבים שהמוכשר מקבל למה שמקבלים הרשתות האחרות, זה לא קורה. לא מממשים את ההסכם, ואני לא פוטר אף אחד מהאחריות על זה. רק לנו בנעם, יש רצון אמיתי להשוות בין התקציבים. למה שלא יתנו לנו להקים רשת חינוך שתהיה שלנו?

באופן כללי, החינוך צריך להיות שווה לכולם. העזרה היא קודם כל למוסדות, אבל יש כאן רצון אמיתי לעזור להורים. התשלום הפך לבלתי אפשרי עבור ההורים שרוצים את החינוך הטהור. אנחנו בתקופת הקמה של הרשות לזהות לאומית-יהודית, ואני מקווה שנצליח להעביר את התקציבים של שנת 2023. אנחנו רוצים לעזור מאוד למוסדות המוכש"ר. בעז"ה אני מקווה שנצליח. אנחנו עובדים על זה קשה מאוד".

אבי מעוז - סיור - חינוך - דתי לאומי
צילום: דוברות סגן השר אבי מעוז
אבי מעוז - סיור - חינוך - דתי לאומי
צילום: דוברות סגן השר אבי מעוז

Back to top button