חדשות הארץמבזקים

פרופסור אהוד גרוסמן הוא הנשיא החדש של אוניברסיטת אריאל בשומרון

האסיפה הכללית של אוניברסיטת אריאל אישרה הערב (רביעי) את מינויו של פרופ' אהוד גרוסמן לתפקיד נשיא האוניברסיטה. פרופ' גרוסמן, הינו מומחה בתחום יתר לחץ דם ורפואה פנימית ופרופסור מן המניין באוניברסיטת תל אביב משנת 2000. מ- 2018 ועד היום ניהל את האגף הפנימי בבית החולים שיבא ועוסק במחקר בתחומי התמחותו ברפואה.

פרופ' גרוסמן הנו בעל ידע וניסיון רב בניהול מערכות אקדמיות ומקצועיות גדולות. בין תפקידיו הבולטים: סגן יו"ר המועצה המדעית בהר"י ויו"ר וועדת ההתמחות, דיקן הפקולטה לרפואה באוניברסיטת תל-אביב, ויושב ראש פורום הדיקנים לרפואה. בנוסף לתפקידים אלו, פרופ' גרוסמן הנו חבר באיגוד לרפואה פנימית, בחברה ליתר לחץ דם ובאיגוד לקרדיולוגיה. לאורך פעילותו האקדמית והמחקרית הענפה, פרסם פרופ' גרוסמן מאות מחקרים ומאמרים אקדמיים בנושאי התמחותו הנחשבים לשם דבר בעולם הרפואה.

יושב ראש הועד המנהל של אוניברסיטת אריאל, האלוף במיל. עמי שפרן ברך על המינוי ואמר: "אנו שמחים על הצטרפותו של פרופ' גרוסמן לאוניברסיטת אריאל ומברכים אותו בהצלחה רבה. אנו בטוחים כי כישוריו הרבים ויכולותיו, הן המקצועיות והן האישיות, לצד ניסיונו הרב, יסייעו לו להנהיג ולהוביל מהלכים משמעותיים לקידום מעמדה של האוניברסיטה בארץ ובעולם. זאת, תוך שימת הדגש על העשייה האקדמית והמצוינות, שילוב כוחות עם התעשייה ועם חוקרים ומוסדות ברחבי הארץ והעולם."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לאחר מינויו אמר פרופ' גרוסמן: "אני מודה למרכז הרפואי שיבא על ההכשרה שקיבלתי ועל השנים הרבות בהן עבדתי במחיצת אנשים מצוינים. אני מודה לאוניברסיטת אריאל על האמון שניתן בי ומשוכנע שנצליח להוביל את האוניברסיטה להישגים מרשימים".

אהוד גרוסמן - נשיא - אוניברסיטת אריאל
צילום: דוברות אוניברסיטת אריאל

Back to top button