מבזקיםפוליטי / מדיני

"העסקה שנרקמת בבית הנשיא היא פתיחת הדלת לשלטון הדיקטטורי"

כוח קפלן פרסם הבוקר (חמישי) הודעה מיוחדת לקראת מסיבת העיתונאים של ראש הממשלה בנימין נתיהו הערב:

"העסקה שנרקמת בבית הנשיא היא פתיחת הדלת לשלטון הדיקטטורי בשיטת הסלמי הפולני. אין בה שום בטוחות לדמוקרטיה הישראלית והיא תביא רק לפוליטיזציה של מינוי השופטים ולהמשך הפגיעה בדמוקרטיה. נתנגד לה בכל כוחנו."

צעדה מכיכר הבימה - מחאה נגד הרפורמה השפטית - מפגינים - כוח קפלן
ארכיון. צילום: אלון קונגרין

בכוח קפלן הוסיפו: "אנו מדווחים בשעות האחרונות כי נתניהו מתכוון לנסות לבצע היום עוד תרגיל הונאה, ולהכריז על מתווה חדש הכולל פוליטיזציה של דרך בחירת השופטים, שתכליתו, החלת הדיקטטורה בשיטת הסלמי הפולני באמצעות קידום ההשתלטות על התקשורת החופשית, הנצחת השתמטות בחקיקה, וכל זאת בתמורה לעצירה זמנית בלבד של מספר חוקים מצומצם מתוך כ 225 חוקי ההפיכה אשר יקודמו מיד עם פתיחת כנס החורף של הכנסת. מדובר בתרגיל הונאה נוסף שנתניהו מקיים לא רק מול עם ישראל, אלא גם כדי להונות את נשיא ארה״ב על מנת לזכות בפגישה עמו בבית הלבן, ולנטרל את שופטי בג"ץ מלפסוק בעתירות המונחות לפניהם."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ובנוסף התייחסו גם לחברי האופוזיציה ועל סוג ההסכם: " על כל ״הסכם״ שלא שומר על מגילת העצמאות, המוסדות הדמוקרטיים, הבטחת שוויון לנשים ומיעוטים ואי פגיעה בטוהר הבחירות – דינו להסתיים במגרסה. אנו קוראים לחברי האופוזיציה לצאת עוד הבוקר נגד כל פגיעה בדמוקרטיה."

Back to top button