חדשות חוץמבזקים

תאונה קטלנית וחשד להחזקת סמים: שבעה ישראלים עצורים באוקראינה

ביום חמישי האחרון נעצרו באומן שבאוקראינה שבעה ישראלים בשני אירועים שונים. שלושה ישראלים שנסעו יחד ברכב הסתבכו בתאונת דרכים קטלנית אשר אירעה ליד ויניצה בדרכם לאומן, בה נהרגה צעירה אוקראינית. שלושת הישראלים נלקחו למעצר וממשרד החוץ נמסר כי הם עדיין שוהים במעצר ואין חדש לגביהם בשלב זה.

באירוע נוסף, גם כן ליד ויניצה, נעצרו ארבעה ישראלים במעבר הגבול על ידי המשטרה באוקראינה בחשד להחזקת סמים. אחד מהם הגיע לאומן עם בנו בן ה-8 שמסרב לעזוב את אביו. הוא שוחרר בתחילה ועל פי עורך דינם שלושת האחרים ישוחררו מחר בבוקר למעצר בית באומן לאחר שהערבות שולמה והם ישהו בהמתנה להמשך ההליכים המשפטיים נגדם.

בשני המקרים משרד החוץ בישראל מעורב ומטפל בהם על מנת לסיימם מהר ככל הניתן.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בשל ביקורם של לפחות 22,000 יהודים חרדים שהגיעו השנה לאומן כדי לחגוג את ראש השנה משטרת ישראל שלחה כוחות על מנת לסייע למשטרה באוקראינה לאכוף את החוקים במדינה ולשמור על הסדר, כך על פי הודעת משטרת מחוז צ'רקאסי שפורסמה באתר Ukrinform.

המשטרה המקומית הציבה חפ"ק במקומות מרכזיים המצויד בכל בכל היכולות הטכניות לניטור ואבטחה ברחובות במהלך חגיגת ראש השנה היהודי. כמו כן ציינה כי כוחות משטרת ישראל יצאו לסיורים עם שוטרים אוקראינים וחיילי המשמר הלאומי.

שוטרים אוקראיניים וישראליים
שוטרים אוקראיניים וישראליים. צילום: ukrinform

Back to top button