סרטונים

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם שר החוץ של בריטניה ג'יימס קלברלי

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש הערב עם שר החוץ של בריטניה ג'יימס קלברלי, בלשכת רה"מ בירושלים.

רה"מ נתניהו עמד על החשיבות במניעת ההתגרענות של איראן והדגיש כי יש למנוע את המשך פעולותיה של איראן לערעור היציבות האזורית והגלובלית.

כמו כן, שוחחו השניים על הידוק שיתוף הפעולה בתחום הביטחוני, הטכנולוגי והכלכלי בין המדינות ובפרט בנושא הבינה המלאכותית.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראש הממשלה נתניהו:
״יש לי העונג לקבל את פניך, שר החוץ קלברלי, משום שיש בין המדינות שלנו יחסים מעולים ואני בטוח שביקורך רק יחזק אותם.

לשנינו מדינות חכמות עם סט ערכים דומה. העולם שייך לאלו שמחדשים ולנו יש מדינות שמחדשות. אנו שתי דמוקרטיות חזקות ונמרצות שמשתפות פעולה וזה דבר נפלא. ברוך הבא״.

בפגישה השתתפו השר לעניינים אסטרטגיים, ר' המל"ל, ר' מערך ההסברה, המזכיר הצבאי ושגרירי שתי המדינות.

וידאו: רועי אברהם /לע"מ
סאונד: בן פרץ /לע״מ

הבהרה: התוכן בכתבה מתפרסם באופן אוטומטי מעמוד היוטיוב על ידי IsraeliPM – התוכן והמדיה באחריות המפרסם בלבד.

43 תגובות

  1. God bless Israel and god bless UK and god bless you all and the great PM Benjamin nataniyaho god bless you and protect you sir and long long long long long long life Israel shalom 💙 💙 💙 💙 💙 💙

  2. כל הכבוד לראש ממשלתינו! לקדם את הרפורמה במלואה . ערוצי התבהלה 12 והשאר לא ידברו על הפגישות החשובות. אולי קצת לצאת ידי חובה.. וייתנו מיקוד רק לתבהלות אנרכיה ובלאגן

  3. יהודים בייחודים

    בתוך מערכת כלכלית מתנדנדת במזרח התיכון, מצליחה מדינת ישראל להחזיק איכשהו משק יציב ומרוויח. למה? הראש היהודי. ידוע שליהודים יש ראש טוב לכסף, אבל כדי להבין מאין נובע הכישרון הנדיר הזה צריך לקפוץ 3,800 שנה אחורה בזמן אל ממלכת בבל.

    בזמנים ההם ניהלו בני האדם חיים שבהם כולם הרגישו כאיש אחד. הם חיו חיי חמולה כמו להקת בעלי חיים, אך לפתע חלה באנושות קפיצת התפתחות מהותית, ומאז הבבלים החלו לייחס יותר חשיבות ל"אני" ופחות הרגשה לכלל.

    הקפיצה התרחשה כתוצאה מהתפתחות כוח הרצון, המנגנון הפנימי של כלל היצורים הנבראים. בחברה האנושית דאז נולדו מאוויים חדשים, התפתחו המדעים, יכולות המסחר ויסודות הכלכלה. נולדה היוזמה לבניית מגדל בבל ו… נולד גם אברהם.

    אברהם אבינו לא גדל בבית רגיל. אביו היה עובד אלילים גדול והוא ספג ממנו הכול. אבל אברהם הרגיש שיש במציאות משהו נשגב יותר. הוא חיפש את הכוח שמנהיג באמת את החיים, ומתוך השתוקקות גדולה הוא גילה שהכוח שמנהל את העולם הוא כוח עליון אחד.

    הוא גם השיג שכדי להתקרב אל הכוח האחד צריך להתאחד מולו בלב אחד; להיות אנושות אחת, כמו שהייתה לפני התפתחות הרצון, אבל הפעם בהבדל גדול: מתוך בחירה ומודעות וכנגד תחושת הנפרדות.

    האנשים שנמשכו לרעיון שהפיץ אברהם והתקבצו סביבו היו מי שיהפכו ברבות הימים לבני ישראל, העם היהודי. הרבה לפני שהיהודים נעשו מומחים בענייני כספים, הם התמחו בחיבור הלבבות. המושג "יהודי" מצביע על יכולת לבצע איחוד עם הזולת, ייחוד רגשי שדרכו נוצר קשר עם הכוח העליון האחד. זה היסוד של היהדות.

    אחרי יציאת מצרים, קבלת התורה והנדודים במדבר, הגיעו היהודים לשיאם. על אדמת ישראל הקדושה הם השיגו מדרגה רוחנית של אחדות שנקראה "בית המקדש". אלא שהרצון האנושי שהמשיך להתפתח ולגדול הגיע לרמה כזו שהם כבר לא יכלו להתגבר עליו ולהתעלות מעל הפירוד שהכתיב. כתוצאה הבית נחרב והיהודים הוגלו מהארץ. אדמת ישראל נועדה לצורך חיבור ישראל, אם לא מתחברים עליה אז נפלטים ממנה.
    בזמן הגלות, המנהגים והמסורות שמרו על אורח החיים בקהילות היהודיות. זה הקל על שמירת הקשר בין היהודים בתפוצות, על פיתוח מסחר ועסקים. אותה עוצמה שהייתה ליהודים בחיים הרוחניים, כלומר היכולת להתחבר באהבה לאחרים, הותירה בהם יכולות חיבור גשמיות יוצאות דופן.

    העובדה שהיהודים חיו כמיעוט בקרב אומות אחרות, הביאה לכך שדאגתם העיקרית הייתה הבטחת קיומם בין אנשים ששנאו אותם. הכסף היה אמצעי לקניית שלומם. שליטי המדינות היו צריכים כסף, והיהודים היו מקור שסיפק אותו. כמו כן, היהודים נמשכו לדברים בעלי ערך שאפשר להסתירם בקלות. זהב, יהלומים, חפצים שאדם יכול לשאת איתו אם צריך לברוח. הם השקיעו במדע, בהשכלה, ברכישת מקצועות בתחום הפיננסים והרפואה, מתוך הבנה שמומחיות כזו תבטיח להם פרנסה בכל מקום בעולם.

    מהגֶּנים של העם היהודי – שטמון בהם פוטנציאל לחיבור – הגיעה גם ההצלחה בעסקים. אומנם בעשורים האחרונים הכישרון בולט פחות ורמת ההצלחה של היהודים מתקרבת לזו של יתר העמים, אבל בתודעת העולם צרוב קשר בין יהודים לבין משברים כלכליים. איכשהו תמיד מתעוררת תחושת בטן שהיהודים שוב בישלו משהו רע.

    שנאת העולם אלינו תתגבר והראש היהודי לא יעזור לנו יותר. גם ההצלחה הכלכלית של מדינת ישראל לא תעזור מנגד, ואת כל ההכנסות נוציא על ביטחון. הוחזרנו לישראל כדי להקים בפעם השלישית חברת מופת יציבה שתיישם את השיטה לחיבור של אבותינו, חברה שתיתן דוגמה איך אנשים שונים מכל קצות תבל מצליחים להתעלות מעל ההבדלים ולהתחבר באהבה.

    עלינו ארצה כדי לסגור מעגל, להתאחד ולהפיץ את השיטה ל"בבל המודרנית", כנדרש מצאצאי בית אברהם. לכך מצפה מאיתנו העולם. ברגע שנתחיל לייצר חיבור רגשי בינינו ונתעמק בעסקי הרוח שהם ייעודנו, האנושות תרגיש שזורם מפה כוח טוב. האויבים יירגעו וירצו להתקרב אלינו, והארץ תפרח ותהיה לנו תקומה.

  4. הילדים והנכדים שלנו עוד ילמדו בשיעורי הסטוריה ואזרחות איך ישראל כמעט וקרסה אל תוך עצמה בגלל נרקסיסט אחד.
    ואיך עם רודף צדק, שיוויון וטוהר מידות הצליח להציל את המדינה ולכונן בה סדר חדש שיביא לשגשוג.
    לא רחוב, לא כיכר ולא איצטדיון יקרא על שמו.

  5. לידיעת כולכם. "חוק דרעי"(עבריין מורשע ) גם היה אמור לעבור כחוק יסוד. שנוצר ע"י מורשע הפלילים (בובי). צא ולמד מהו חוק יסוד. הממשלה במכוון מדביקה תווית של חוק יסוד , כדי למנוע מבג"צ להתערב. אם חוק דרעי לא היה מוקפא, בג"צ היה נידרש גם לסוגיה "סבוכה" זו. אותו בג"צ איפשר לבובי להתמודד בבחירות האחרונות למרות כתבי האישום על ראשו, ואז היללו ושיבחו צמרת הליכוד את ההחלטה… איזה טעות!!
    בשורה התחתונה. בג"צ כשומר הסף הטוב בעולם (עדיין), רשאי להתערב בפאקאקטע חוק יסוד.
    כי כל החוקים ההזויים שהממשלה מחוקקת, הם חרטה ברטה….לטובתם האישית של הפוליטיקאים הקיצונים.

  6. ====יישר כוח לביבי ראש ממשלתנו על כל פועלו שנים רבות ויום ולילה למעננו בכל עניין ונושא ובהסכמי שלום וסחר עם מדינות רבות בעולם, חזק ואמץ והמשך כך , לעתיד טוב יותר לדורי דורות,,כבוד וגאווה שיש לנו אותך אוהב ישראל בכל נפשך ובכל מאודך…מדינת ישראל היהודית והדמוקרטית וכולנו אחים…

  7. 1)  Before US-talks about Saudi-Justice or about "Shared-Values"
    (with Israel…):
    Pretty-Please: Display evidence on Biden-bribery-Question, and "health-condition" ??
    2)  Israel PM: Please do not meet Biden at the WH: health (and bribery-qstn) might cause revealing secrets.
    2.1) Not in the WH (because probably Obama's ruled)
    2.2) Qstn (Carlson interview): Was the "white-powder" found in WH (July 2) Obama's (not Hunter's)??
    3)  Irony: RICO suit better "Baiden-Brand".
    NSO probably have bribery-evidence
    (כתב-התביעה 4# נגד "טראמפ" RICO הוא שם החוק כנגד פשע-מאורגן) מתאים יותר לביידן: כי לקח-שוחד (מעל 50 מיליון)
    4)  להתכונן לאופציה: של הדחת-ביידן (עקב שוחד) כלומר קשר עם "סגנית-הנשיא"…

  8. השופטים שמרו את המזרחים כחוטבי העצים ושואבי המים שלהם, ראו את פסיקת שופטת השלום בדימוס איילה גזית הרמאית הנכלולית הערמומית בעלת מספר פרצופים, המזוייפת ובוודאות גזענית נגד מזרחי שעבורה הוא שחור נחות ולא מהעם שלה, איילה גזית מכירה את הליכי המשפט ושלבי המשפט ביד השררה שלה והיא יודעת לכתוב פסק דין ולחסום ערעור על השקרים הזדוניים ששיקרה בפסק הדין.
    איילה גזית מהיישוב שוהם היום בערך בגיל 55 וכבר מקבלת פנסייה חודשית על סך 100,000 ש״ח ועל מה על פסיקות שקריות במזיד שנתנה נגד מזרחי, כמו יצחק רבין שהחליט לקיים את הסכם אוסלו.

  9. TENCHIO WUERI MOC UORC MAI PIPOL ISRAEL BARUCH ADONAI ELOHIM ISRAEL.
    TODA RAVA ADONIM SCHIALOM ALEHEM ADONAI ELOHIM KADIMA ISRAEL, BARUCH ENGLAND,AMASSADOR PIPOL
    ENGLAND E PIPOL ENGLAND BRODER.
    BOCHER TOV ADONIM SCHIALOM ALEHEM ADONAI ELOHIM.
    NUMERI 6:24-27,
    I SAMUELE 3:10.
    BRODER D.G.

  10. Haw many Jews did you sell to the British government mince meat machine that. Kills torture rapes kids weman men animals. When are you going to tell these pirates worsepers of the golden bullsheat bull to fakoff your land . There is no such a thing as nuclear. …. don't be scared of these devil worshipers that Fool the heack of them self's…. Ooo and tell these assehols to leave the occupied land of the Navajo nation .

  11. Father do you see what our whole people do in the things comes in our future G it his our Jobs and our works because he gives us what we do in the Kingdom of Almighty God the Father and his Holy Son our Lord Jesus christ with one and only one Kingdom of our Lord Jesus christ for ever and ever Amen

  12. לעומת ביביוב, אפילו מנקה שירותים בפרלמנט,
    לא משנה מאיזו מדינה, נראה כמו נסיך.
    רק ביביוב נראה כמו קבצן, הומלס, שמישהו נתן לו בגדים וחליפה.

    והכי מביש ומגוחך, שהקשיש הזה מלחים שאריות שיער לקרקפת שלו, ובטוח שיש לו שיער שופע ויפה, שטום קרוז מקנא בו.
    פשוט יצור מפגר.

Back to top button