בידורמבזקים

השדרן המוכר קרא לחרדים "סרטן בציבוריות" בשידור חי ועורר סערה

הבוקר (שלישי), שדרן רדיו 103 רון קופמן אמר בשידור חי על הציבור החרדי "13 אחוז מהציבור בישראל הם סרטן". בעקבות כך שיגר שי גליק, מנכ"ל 'בצלמו' תלונה חריפה לרשות השנייה ובה דרש להשעות באופן מידי את רון קופמן משידור. לאחר דבריו, חזר בו קופמן מההכללה וניסה להסביר כי כיוון את דבריו להנהגה החרדית ולא לציבור החרדי.

עוד אמרו בארגון 'בצלמו': "בנוסף גליק פנה ליועמ"ש ולמשטרת ישראל לפתוח בחקירה נגד קופמן על הסתה לגזענות והמרדה. בפנייתו לרשות השניה וליועמ"ש הוא ציין כי מדובר בדברי בלע חמורים כנגד אוכלוסייה שומרת חוק שמהווה חלק בלתי נפרד מאזרחי ישראל. גליק דרש את השעיית ופיטורי קופמן והזמין אותו בזמן הזה לבקר בבתי החולים במחלקות שמיועדות לחולי הסרטן."

"שם הוא יתקל בפינות החמות של ארגון החסד החרדי דרכי מרים שמפעיל תחנות קפה בכל מחלקה כזאת. או במאפים וסנדוויצים של מתנדבי עזר מציון אף הם ארגון חרדי. כך גם ארגון זכרון מנחם שמסיע ילדים חולים ומחלק להם מתנות אף הוא מנוהל על ידי חרדים ועוד. " הוסיפו בארגון.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שי גליק מנכ"ל 'בצלמו' מסר. "דם החרדים הותר הבוקר בשידור חי. מי שקורא לחרדים סרטן שלא יתפלא שמישהו מחר פוגע פיזית בחרדים. על הרשות השנייה לנקוט מידית בהליך הפרה, על רדיו 103 להשעות מיידית את את קופמן ועל היועמ"ש להורות למשטרת ישראל לחקור אותו באופן מידי."

יו"ר ש"ס, הרב אריה דרעי, הגיב לדבריו של קופמן: "לכנות ציבור יהודי ענק כ'סרטן' הוא שפל נורא המזכיר את מה שעשו האויבים שלנו בגולה, כששללו צלם אנוש מהיהודים והתירו את דמם. אלו אמירות מחרידות ומזעזעות שחייבים להוקיע אותן מכל וכל. אסור לתת לשום חילוקי דעות לדרדר את השיח להסתה קשה שכזו".

אילוסטרציה. קרדיט: pixabay

Back to top button