חדשות הארץמבזקים

ברקע חגי תשרי: דובר משטרת ישראל בפנייה מיוחדת לציבור

דובר המשטרה, נצ״מ אלי לוי, פרסם לפני זמן קצר (שלישי) סרטון בנושא הערכות משטרת ישראל לחגי תשרי, בו הוא פונה לאזרחי ישראל ומעביר את המידע בנוגע לכוננות במהלך החגים ואף מבקש מהצביור לשמור על עירנות ולפעול על פי ההנחיות.

צילום: דוברות המשטרה

מדברי דובר המשטרה לוי: ״ כמידי שנה לקראת חגי תשרי, הועלתה רמת הכוננות באזורים מסוימים בדגש לערים ירושלים, ת״א ומוקדי התפילות והבילוי. בשבועות שקדמו לחגי תשרי נרשמה במערכת הבטחון עלייה במספר ההתרעות, וגם כעת כמה ימים לפני יום כיפור ובעיצומה של תקופת החגים ישנן עשרות התרעות שיחד עם התגברות ההסתה לטרור ברשת הביאו את משטרת ישראל לפריסה רחבה של אלפי שוטרים לוחמי מג״ב ומתנדבים שמטרתם מניעת אירועי פח״ע , שמירה על בטחון הציבור , ותגובה מהירה לטיפול. אנחנו חוזרים היום על הקריאה של המפכ״ל וראש אג״מ וקוראים לציבור שיש ברשותו נשק ומיומן לעשות בו שימוש בעת הצורך, לשאת את נשקו בימים אלו , גם במקומות התפילה ומקומות הבילוי המשפחתיים."

עוד אמר: "במקביל לפריסת השוטרים והלוחמים בשטח ממשיכה משטרת ישראל במאבק נחוש ובלתי מתפשר בתופעת האלימות והפשיעה ברחוב הערבי תוך דגש מיוחד על תפיסת כלי נשק , מטעני חבלה ורימונים מתוך הבנה ברורה כי כל נשק ואמל״ח שמסתובב בין סוחרי האמל״ח הפליליים עלול להגיע לידי מחבלים ולשמש את ארגוני הטרור בפיגוע הבא. זיכרו כי כל תפיסה של נשק לא חוקי מונעת ומסכלת את אירוע הירי הפיגוע והרצח הבא."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"לסיום קריאה לציבור בנושא השוהים הבלתי חוקיים. המנעו מהעסקה הלנה או הסעה של שוהים בלתי חוקיים כדי שחלילה לא תתנו יד להכנסת המחבל הבא לשטחי ישראל. והכי חשוב , דווחו במהירות למוקד 100 של משטרת ישראל על כל אירוע חריג שאליו אתם נקלעים או נחשפים ועל פרסומים מהם עולה חשש להסתה לטרור ואלימות ברשת״. אמר לסיום.

ניידות משטרה
אילוסטרציה. צילום: חדשות מבזק לייב

Back to top button