מבזקיםמשפטי/פלילי

"כולם על הרצפה": צפו ברגעי הפשיטה הדרמטית

בשבועיים האחרונים אספו במחוז הדרום במשטרה, מידע מודיעיני רב אודות סכסוך כלכלי במגזר הבדואי, שהפך לסכסוך דמים ולדריסת צעיר המאושפז במצב קשה בבית החולים סורוקה.

בפעילות המבצעית שהטילו מפקד המחוז, ניצב אמיר כהן ומפקד מג"ב, ניצב בריק יצחק על זרוע רותם, הזרוע הדרומית של החטיבה לבט"פ, לקחו חלק המערך האווירי של משטרת ישראל, רחפנים, כלבנים ובלשי תחנת ערוער.

אתמול (שני) עם הינתן האות והימצאותם של החשודים המרכזיים בסכסוך, פשטו 50 לוחמי הזרוע של מג"ב על שיג' בדואי תוך פעילות סמוייה ויצירת אפקט הפתעה שתפס את החשודים בשעת לילה מאוחרת מבלים בשיג'.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עם הסגירה המהירה על היעד הצליחו הלוחמים לשים את ידם על החשוד המרכזי המתנהל כמבוקש בחשד לניסיון רצח ודריסה ואף למצוא את כלי הרכב בו ביצע על פי החשד את עבירת הדריסה. מדובר ברכב שטח החשוד כמשוכפל עם לוחיות זיהוי לא תואמות. בנוסף נעצרו עוד מספר חשודים בעבירות אמל"ח וירי הקשרות לסכסוך.

במהלך הפעילות התקבל מידע מודיעיני אודות הימצאותם של חשודים נוספים באיתור אחר המרוחק מאות מטרים מהשיג' המרכזי.
הלוחמים שפעלו במהירות הצליחו לפשוט גם על האיתור השני ולהביא למעצר חשוד נוסף ולתפסית שני כלי רכב מתוכם רכב שטח שבו נמצאו מספר קליעים ותרמילים בקוטר 5.56 מ"מ.

בפעילות אותרו מספר מכשירים סלולרים המשמשים על פי החשד כטלפונים מבצעיים המשמשים את החשודים בפעילותם הפלילית החמורה. בפעילות נעצרו כ- 5 חשודים חלקם נשלחו למעצרי בית ומעצרו של החשוד המרכזי בניסיון רצח ודריסה הוארך בשלושה ימים.

מהמשטרה נמסר כי "מדובר בפעילות יצירתית ומורכבת במסגרת פעילותה התקפית והנחושה של משטרת ישראל למיגור הסכסוכים במגזר הערבי בדרום הארץ. מדובר במסר חד וברור לכל מי שיהיה מעורב בעבירות חמורות שידה הארוכה של משטרת ישראל תגיע אליו במהרה."

צילום: דוברות המשטרה

Back to top button