סרטונים

ראש הממשלה בנימין נתניהו בהרמת כוסית לרגל ראש השנה במטה שירות הביטחון הכללי

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים היום, לקראת השנה החדשה, הרמת כוסית עם שירות הביטחון הכללי.

ראש הממשלה נתניהו נפגש עם ראש השב״כ רונן בר ופורום ההנהלה הבכיר של השירות. ראש הממשלה קיבל סקירה אודות פרויקטים ומבצעים חדשניים ופורצי דרך בעולמות המודיעיניים והמבצעיים, ובירך את שתי חברות מטה השירות החדשות (מקבילות לדרגת אלוף בצה"ל), אשר נכנסו השבוע לתפקידן.

ראש הממשלה נתניהו לבכירי השב״כ:
״לשב"כ יש מטלה אדירה, ויש גם הצלחה אדירה. המטלה היא קודם כל להגן על חיי אזרחי ישראל. ההצלחה היא – כמה? קרוב ל-200 מחבלים שנהרגו ולמעלה מ-2,000 שנעצרו, ומאות רבות של סיכולים במהלך השנה. אני יודע איך אתם עובדים סביב השעון כדי לסכל אירועים, ואחר כך כדי למצוא את המרצחים וגם את המשלחים״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

וידאו: איתי בית-און, לע"מ
סאונד: יחזקאל קנדיל, לע"מ

הבהרה: התוכן בכתבה מתפרסם באופן אוטומטי מעמוד היוטיוב על ידי IsraeliPM – התוכן והמדיה באחריות המפרסם בלבד.

42 תגובות

  1. חיים כמה הוא עייף אבל לא מוותר גם בעייפות הוא משדר כוח ומטרה. שמירת מדינת ישראל ואזרחיה🇮🇱 מי מייייי יוציא אותו לנבצרות מי. שנה טובה לנו מדינה אדירה❤ אור שמחה אהבה צדק ואמת🇮🇱❤️🇮🇱🙏

  2. بسم الله الرحمن الرحيم مفتاح الجنة لا اله إلا الله محمد رسول الله دين الاسلام والله سبحانه وتعالى جعل فوزناوفوز الأنس والجان فقط بدين الاسلام والإيمان والاعمال الصالحة

  3. بسم الله الرحمن الرحيم
    الخير والبركة والشفاء ودخول الجنة والنظر الى وجه الله سبحانه وتعالى في الجنة باتباع ودخول واعتناق دين الاسلام

  4. RINGRAZIO IL SIGNORE PER AVERCI DATO UN FRATELLO STRAORDINARIO
    COME IL NOSTRO AMATO FRATELLO BENIAMIN NETANYAHU E TUTTI VOI CHE LO ACCOMPAGNATE DOVUNQUE VA OGNI GIORNO.INSTANCABILE,
    SEMPRE A DARE UNA PAROLA DI AIUTO NONOSTANTE LE SUE LIMITAZIONI COME TUTTI NOI, MOLTO LIMITATI DALLO SPAZIO TEMPO.
    IL SIGNORE VI BENEDICA E VI PROTEGGA DOVUNQUE ANDRETE TUTTI I GIORNI DELLA VOSTRA VITA CON TUTTE LE VOSTRE FAMIGLIE E IL NOSTRO AMATO POPOLO DI ISRAELE VICINO E LONTANO.
    NUMERI 6:24-27.
    DA VOSTRO FRATELLO DOMENICO GIAMBATTISTA DI ISCHITELLA FG ITALIA, EUROPA L'UMILE SERVO DELL'ETERNO NOSTRO SIGNORE E DIO BENEDETTO IN ETERNO AMEN AMEN AMEN.
    TODA RAVA ADONIM SCHIALOM ALEHEM ADONAI ELOHIM KADIMA ISRAEL, BARUCH ADONAI ELOHIM ISRAEL.APOCALISSE 5:11-14.

  5. אשריך אדוני רה"מ נתניהו, המכובד והאהוב!👑❤️
    מודה לך על מנהיגותך, ושירותך לעם ישראל 24 שעות ביממה, ועל אהבתך ללא תנאי, לעמך ישראל!!!🏆
    מאחלת לך, לרעיתך ולבנך, שנה טובה ומבורכת, בריאות איתנה, שמחת חיים, שקט ושלווה, צדק וביטחון במדינתנו!!!
    יאריכון ימיך בטוב, ושנותיך בנעימים, אכי"ר!!!✡️💙🇮🇱
    אוהבת ומעריכה אותך מעומק לב!❤️
    מועדים לשמחה, חגים וזמנים לששון! לכל עם ישראל! שרה

  6. מדהים איך בכל סרטוני השנה טובה של נתניהו עם גופי הביטחון מזהים את חוסר האמון והחשדנות שלהם בנתניהו.
    רואים את זה בפנים ובגוף. לא מאשים אותם…..

  7. Shanah Tovah,Bibi! 🍯🍎🎺 Heja Bibi! 🙏❤ Praying for you! I hope you stay as PM a long time! Israel needs you as PM with your warm heart to people!
    Prov 4:23 "Keep thy heart with all diligence,for out of it are the issues of life"!

  8. God bless and protect the soldiers of Israel always will be Amen 🇮🇱💪✊✊❤❤❤ and happy New years to the soldiers of Israel Amen 🇮🇱💪🇮🇱💪🇮🇱💪🇮🇱💪🇮🇱💪

  9. 15.9.23 שעה 07.44 אתה צריך לחלק את עצמך לכמה רו"מ. כי בכל מקום רוצים " רק אותך" העיקר שהכל סודר ..מבטיחה ששנת 2024 תהיה יותר נוחה. ויותר קלה. הנסיגה של מרקורי מסתיימת ב 20.9.23 ואפשר להרגיש הקלנ גדולה.
    ביי

  10. 1)  Before US-talks about Saudi-Justice or about "Shared-Values"
    (with Israel…):
    Pretty-Please: Display evidence on Biden-bribery-Question, and "health-condition" ??
    2)  Israel PM: Please do not meet Biden at the WH: health (and bribery-qstn) might cause revealing secrets.
    2.1) Not in the WH (because probably Obama's ruled)
    2.2) Qstn (Carlson interview): Was the "white-powder" found in WH (July 2) Obama's (not Hunter's)??
    3)  Irony: RICO suit better "Baiden-Brand".
    NSO probably have bribery-evidence
    (כתב-התביעה 4# נגד "טראמפ" RICO הוא שם החוק כנגד פשע-מאורגן) מתאים יותר לביידן: כי לקח-שוחד (מעל 50 מיליון)
    4)  להתכונן לאופציה: של הדחת-ביידן (עקב שוחד) כלומר קשר עם "סגנית-הנשיא"…

    1)  תכלית התמיכה (בסקרים) ב"גנץ":
    הפקידות, הפרקליטות, השופטים והטייקונים:
    כולם מבינים ש"גנץ" מהווה:
    הזדמנות-חד-פעמית של "טמבל-לא-עקשן-אהוב"
    ולכן
    יקל-למערכות (דיפ-סטייט) להמשיך-לנווט.
    2)  בגלל "הריק-במוחו": "נתניהו" ולאחריו "בנט" מנעו ממנו להיות "ראש-ממשלה"
    ולכן: אסור ש"גנץ" יהיה "שר-ביטחון"

  11. ביבי שנה טוב!!!!!
    מה שמגיע מגיע ,עדיין נותן לריטמן או כמה שוטרים ולנהל את עולם הפשע במשטרה ,הבנותי מראש שמר ריטמן מלכלך עליך ששלחת לו קצינה לפתות , כל עוד שוטרות ישראל באשר הן לא שמעו שאתה מכחיש את העובדות , אולי אתה משתף פעולה עם האליתא הנבזית של משטרת ישראל ,האם לביטחון פנים מותר להתעלל בשוטרותיו ,האם לפישלר מותר לבקש בצע כסף תמורת התעללות בצ' ,
    הרי הנסיבות מחמירות מאוד עד פיתוח גרורות ממאיר משירות ממשטרת ישראל , האם זה נכון לחפש רק כסף שהנזק הגופני הנגרם לאותה צ' עד כיסוי ביטוחי למקרה מוות ,קצת הגיון בשימוש הכושל ,באמצעי האמל"ח שנקרא כסף , מה אתה ובראל מלמדים את הציבור , שגם המודה רצח עם יכול לפתור הכל בכסף ,אז לא צריך משטרה ,מח"ש ובתי משפט ,נסגור את הים ונלך הביתה ,גם כל אחד עושה לעצמו דין בעיר האלוהים

  12. האיש ששורף את המדינה וחי על חשבון קופת המדינה כמו קיסר, הוא האיש שמסכן את מדינת ישראל יותר מכל אויב חיצוני. פילוג בתוכנו? הצבעתו הלאומי והשיאן הבינלאומי בהסתה כלפי מי שאינו מיישר קו עם ממשלתו המושחתת, הגזענית, ההומופובית, השוביניסטית
    המשיחיסטית

  13. Joe Rob Ballots just Fly out Communist Socialism Vietnazi Land Then Beefsteak Gold Plated To Lam & Prime Minister Monosodium Glutamate Pham Minh Chinh were went Visit Communist Socialism Chinazi and Report VC had Done Commands of Xi Jinping.

  14. מה מכריע מחלוקת?

    מי כמונו יודע להיכנס למחלוקות שבדרך כלל אין לנו מושג איך לצאת מהן. בכלל, שימו על כף אחת של המאזניים את הנטייה הטבעית של כל אדם בעולם לשלום ואחווה, על השנייה את הנטייה למלחמה וכף המלחמה תכריע בחבטה למטה. במיוחד אם מדובר ביהודים. כתוב "בראתי יצר הרע" , כלומר נברא רצון שנוטה במובהק למחלוקת, לחלוקה, להתפלגות, לתחרות ולהיאבקות. ומנגד כתוב, "בראתי לו [ליצר הרע] תורה תבלין", שתכניס בו טעם.

    ברור לנו שיש גם תועלת במחלוקת, שהיא אם כל התפתחות. בלי מחלוקות בין מדענים למשל היינו נשארים בבורות גמורה. בלי מחלוקות חברתיות העולם כבר מזמן היה מחוויר ומתנוון. אבל מה עוזרת לנו כל ההתפתחות הכבירה של דעת ופילוסופיה אם היא לא מביאה לסוף המלחמות ולא הופכת את העולם למקום מאושר? עוד להיפך, ככל שהאנושות מתפתחת יותר היא מוצאת דרכים המוניות ומתוחכמות להרוג ולהרוס, להשתלט לשעבד ולנצל, והופכת מזיקה יותר מדור לדור, לעצמה ולשאר חלקי הטבע.

    מובן מכאן שאסור למחוק את המחלוקת, כי היא מנוע ההתפתחות שלנו ולא לחינם נבראנו בעלי נטייה למחלוקת, אבל אנחנו חייבים להבין איך להשתמש בנטייה הזאת במדרגה אחרת, גבוהה, מועילה, מאחה. כזאת שנעזרת במחלוקת כדי להשלים זה את זה ולהגיע לשלמות בינינו.

    זה התבלין שטמון בתורה. להשתית שלום על פני המחלוקת, זאת סגולתה. היא ניתנה לנו כדי שנשתמש בה לצורך זה כחלוצי העולם, כאור לגויים. כשאנחנו לא בכיוון, אנחנו הכי גרועים. על הייחודיות הזו של היהדות הרחיבו מקובלים בכל הדורות והיא נחוצה לנו ולעולם כולו היום כמו אוויר פסגות בעיר צפופה ומזוהמת עד מוות.

    בחכמת הקבלה כתוב, שעלינו להסב את המחלוקת – שמתחוללת בתוך האדם, בינו לשאר בני האדם, ובין עם אחד לעמים כולם – למחלוקת לשם שמיים. להשתמש בה לא כל אחד לטובת עצמו, לפי הנטייה הטבעית של היצר הרע, אלא יחד בעד הכוח העליון, שתכונתו היא גם אחד משמותיו – "שלום".

    כלומר היחס שלנו למחלוקת הוא שצריך להשתנות. במקום שהמחלוקת תעורר בנו שנאה למי שדעתו שונה משלנו, עליה להאיר בנו חיבה גדולה אל הזולת, אהבה שאינה קשורה ותלויה בדבר.

    יחס כזה אפשר למצוא באופן טבעי בתוך משפחה. נגיד אח אחד אוהב אוכל מלוח, השני מעדיף מתוק. ההבדל ביניהם בטעם האוכל לא יפגום בקרבה ביניהם, הם לא יצאו למלחמה על המלחייה. זו תהיה הזדמנות עבור כל אחד מהם לדעת מהו טעמו של אחיו, לחשוב על טובתו ובכך לחזק את הקשר ביניהם. ברגע שיש קשר הדוק שבו כל אחד חושב על טובת האחר, הפתרון הטכני כבר מגיע ומובטח שכולם ייהנו מהסעודה.

    בינינו, בין חברי האומה הישראלית, אי אפשר למצוא יחס טבעי כזה, תחושה של משפחה אחת. אנחנו צריכים להתאמץ כדי לבנות יחס כזה בינינו, במודע, בעזרת השיטה שמוסברת בפירוט במקורות שלנו, בכתבי המקובלים שאומנם גם הם לא פעם נמצאים בחילוקי דעות, אבל לשם שמיים, למען הכוח העליון, האחד בבריאה.

Back to top button