מבזקיםמשפטי/פלילי

חשד: המציא ״עכביש ארסי״ וביצע מעשים מגונים, המשטרה מחפשת קורבנות נוספים

משטרת מחוז ירושלים פונה לציבור בניסיון לאתר קורבנות נוספים למעלליו של חשוד בן 14, שנחקר בימים האחרונים במשטרה בחשד שביצע מעשים מגונים בצעירות בעת שהלכו ברחוב. דפוס פעולתו הייחודי של החשוד, הוביל את חוקרי תחנת מוריה של מחוז ירושלים אל החשוד שנעצר לחקירה בימים האחרונים בחשד שביצע מעשים מגונים כלפי צעירות, חלקן קטינות, במהלך הליכתן ברחוב בשכונת בית וגן בירושלים.

בתאריך 18.9 נעצר החשוד לאחר שבוצעו מגוון פעולות חקירה במשטרה בעקבות תלונות שהוגשו במהלך השבועות האחרונים נגדו בתחנת המשטרה. במסגרת חקירתן של התלונות, נקשר החשוד גם למעשה נוסף שארע בתחילת השנה, בשל דפוס הפעולה הזהה והייחודי שבו נחשד באחרונה.

מוקדם יותר השנה הוגשו במשטרה שתי תלונות, כשאחת מהן על מעשה מגונה כלפי קטינה בסמוך לביתה, בעת ששבה מהמוסד החינוכי. על פי החשד, עקב אחריה החשוד עד לפתח בניין מקום מגוריה, שם הוריד את לבושה התחתון וחשף את איבריה האינטימיים. בעקבות כך, החלה חקירה והחשוד במעשה נעצר לחקירה. לאחר שהושלמה חקירתו במשטרה, הועבר תיק החקירה לפרקליטות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בשבועות האחרונים הוגשו במשטרה שלוש תלונות נוספת מפיהן של צעירה ושתי קטינות, שסיפרו כי בעת שהלכו בשכונה הבחינו בצעיר שהחל ללכת בעקבותיהן. גם במקרים אלו עפ״י החשד, פנה אליהן החשוד ושאל לגבי כתובת או משפחה באזור. באחד המקרים, הזהיר את הקורבן כי יש עליה עכביש ארסי והחל לשלוח את ידיו לעבר גופה תוך שימוש בכוח שנועד לגבור על התנגדותה וביצע כלפיה מעשים מגונים, ובמקרים האחרים ביצע את המעשים המגונים לאחר אותה פניה אליהן, ואז נמלט.

בעקבות תלונות אלו ומגוון פעולות חקירה שבוצעו, החשוד נעצר שוב לחקירה בגין מעורבתו בחמשת המקרים שצויינו במטרה למצות עמו את הדין.
חקירת המשטרה עודנה מתנהלת, וחוקרי תחנת מוריה בוחנים האם ישנם מקרים נוספים שטרם דווחו למשטרה ובעלי אותם מאפיינים או דפוס פעולה זהה. ככל וישנן קורבנות שכאלו שהוטרדו באופן דומה על ידי החשוד באזור ירושלים, הן מתבקשות לפנות לתחנת המשטרה ולדווח על כך בהקדם.

ילד - נער - מעצר - אזיקים - עצור
אילוסטרציה. צילום: חדשות מבזק לייב

Back to top button