מבזקיםפוליטי / מדיני

"לאף חבר כנסת אין חסינות לפגוע במשפחות נפגעי טרור"

אתמול (שלישי) פרסם חבר הכנסת אחמד טיבי ציוץ ברשת החברתית איקס, שבו הופיעה תמונה שנטען בה שחיילי צה"ל רצחו ילדים ואף הופיעו תמונתם של הילדים. בתמונה שהוא פרסם נכללה גם  תמונתו של הילד  עידו אביגל הי"ד בן ה-5, שנהרג מפגיעת רקטה  בעיר שדרות שנורתה מעזה על ידי מחבלים פלסטינים מהחמאס, במהלך מבצע שומר החומות.

מי שהופתעה לגלות את התמונה של בנה המנוח היתה שני אביגל, אמו של עידו, שנפצעה כתוצאה מאותה רקטה באורח קשה שתקפה אותו בחריפות ובעקבות כך הוא ערך מחדש את הציוץ. מי שלא הסתפק בכך זה מנכ"ל בצלמו שי גליק שהגיש נגדו תלונה לוועדת האתיקה על פגיעה במשפחות שכולות לטענתו. היום העלה טיבי ציוץ חדש בו הוא מבהיר כי לא התכוון לפגוע במשפחה שכולה והסיר את התמונה בה מופיע הילד עידו אביגל ז"ל.

במכתב ששלח לוועדת האתיקה של הכנסת על ידי ארגון 'בצלמו' נכתב בין היתר: "הציוץ של טיבי שיקרי, דיבתי וגרם לסבל רב לאימו השכולה של עידו אביגל.  לא ייתכן שחבר כנסת יוציא דיבה נגד צה"ל וייפגע במשפחות שכולות של נרצחי טרור בלי לתת דין וחשבון. במעשה זה הוא פגע קשות בכבוד הכנסת ובמעמד הכנסת ובמשפחות שכולות נפגעי טרור."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד נכתב: "לחבר כנסת יש חסינות להגיד אמת לא לתקוע סכין בלב משפחות שכולות ולקרוא לחיילי צה"ל רוצחי תינוקות יהודים. אני דורש  להעמיד את ח"כ טיבי לדין משמעתי ולמצות איתו את הדין."

שי גליק מנכ"ל בצלמו מסר: "מקומו של טיבי מזמן בכלא אבל עד שיגיע לשם חובה על ועדת האתיקה למנוע ממנו לפגוע במשפחות שכולות נפגעי איבה."

אחמד טיבי - ועדת העבודה והרווחה
ארכיון. צילום: דוברות הכנסת – דני שם טוב

Back to top button