מבזקיםפוליטי / מדיני

השרה סטרוק מגיבה להסכם אפשרי עם סעודיה – "לנו יש הסכם עם הקב"ה"

שרת ההתיישבות והמשימות הלאומיות אורית סטרוק השתתפה אמש (שלישי) באזכרה במלאת שלושים לרצח של בת שבע ניגרי ז"ל שנרצחה בפיגוע בהר חברון.

השרה סטרוק - אזכרה -  בת שבע הניגזרי - בתי חגי
צילום:יצחק וויס

במהלך האזכרה השרה השרה סטרוק דברי הספד וחיזוק לתושבי בית חגי, בדבריה אמרה: "בית חגי הוקמה כתגובה לרצח הנורא בבית הדסה ובית חגי שרדה והתמודדה עם כ"כ הרבה התנכלויות של האויבים שלנו. ומכל התנכלות כזו בית חגי מתחזקת ומחזקת את ההתיישבות כולה כי היא סמל להתיישבות כולה, היא סמל לאחיזה איתנה, היא סמל לאמירה שאותנו מכאן לא יזיזו ושהצומוד שלנו עם ארץ אבותינו הוא יותר חזק מכל הנסיונות לעקור אותנו מכאן".

בהמשך התייחסה השרה למשימות לאומיות גם להסכם שלום אפשרי עם סעודיה: "אני לא יודעת אם ראש הממשלה שלנו יחזור עם הסכם עם סעודיה אבל אני כן יודעת שלנו יש הסכם, יש לנו הסכם עם הקב"ה על הארץ הזאת וזה הסכם רב שנים שאי אפשר לבטל אותו והוא שרד את כל הגלויות והחזיר אותנו לכאן עם ההסכם הזה אנחנו מחוייבים להסכם הזה, והקב"ה שהוא שר ההיסטוריה מחוייב להסכם הזה. ובסופו של יום זה ההסכם שינצח אנחנו כאן כדי להישאר, כדי להתחזק, כדי לגדול, כדי להתעצם, וכדי לקיים את ההסכם כי הסכמים צריך לקיים, וזה ההסכם שלנו. חיזקו ואימצו אנחנו איתכם ואנחנו בעזרת השם איתכם במשימה של חיזוק בית חגי הר חברון כולו וארץ ישראל כולה"

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

Back to top button