סרטונים

ברכת ראש הממשלה בנימין נתניהו לרגל ראש השנה, תשפ"ד

ברכת ראש הממשלה בנימין נתניהו לרגל ראש השנה, תשפ"ד:
״שנה טובה לכם אזרחי ישראל, שנה מתוקה.

אני מאחל לכולנו שנה של יותר אחדות בעם, ופחות פילוג בתוכנו. בדמוקרטיה תמיד יש ויכוחים. אבל אנחנו תמיד צריכים לזכור שאנחנו עם אחד, מדינה אחת, צבא אחד, עם עבר משותף ועתיד משותף. אנחנו שואפים להסכים – אם רוצים להסכים, כפי שאנחנו שואפים, אפשר להגיע להסכמות. אני מקווה שכך יהיה.

בשנה הבאה יש לנו אתגרים גדולים והזדמנויות היסטוריות. קודם כל בביטחון, אנחנו מכים באויבינו – קרובים כרחוקים, ונאבקים כל הזמן בגורמי הטרור כדי לשמור על ביטחונכם, אזרחי ישראל.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שנית, יש לנו הזדמנות גדולה מאוד בשלום. אחרי שהבאנו ארבעה הסכמי שלום היסטוריים, הסכמי אברהם, אנחנו ממשיכים לעבוד לטובת הרחבת מעגל השלום של ישראל.

שלישית, יוקר המחיה. אנחנו עושים צעדים שלא נעשו פה במשך 70 שנה. מה שטוב לאירופה – טוב לישראל. אנחנו נפתח את השווקים בישראל לעשרות אלפי מוצרים באירופה באותם מחירים. כולכם תרגישו זאת בכיס.

רביעית, הבינה המלאכותית. אנחנו פועלים כדי להבטיח שישראל תהיה בחזית העולמית בתחום הבינה המלאכותית ובאופן מיוחד אני מבקש להשתמש ביכולות הללו כדי להבטיח שוויון הזדמנויות לטובת כל ילדי ישראל. כולם צריכים לדעת איך לגשת ל-AI, איך להשתמש בבינה מלאכותית.

ערב ראש השנה אני מבקש לאחל לכולכם, תכלה שנה וקללותיה, תחל שנה וברכותיה. שנה טובה וחג שמח לכם, אזרחי ישראל״.

הבהרה: התוכן בכתבה מתפרסם באופן אוטומטי מעמוד היוטיוב על ידי IsraeliPM – התוכן והמדיה באחריות המפרסם בלבד.

Back to top button