מבזקים

השרה עדית סילמן הציגה באו"ם דו"ח בנושא מערכות מזון במשבר אקלים

השרה להגנת הסביבה, עידית סילמן, השתתפה באירוע השרים שתקיים במסגרת פסגת ה-SDGs (יעדי פיתוח בר-קיימה) כחלק מהעצרת הכללית של האו"ם והציגה את עיקרי הדוח המיוחד של המשרד להגנת הסביבה באירוע שרים בנושא מערכות מזון באו"ם.

הדוח מצביע על הפעולות המיידיות וארוכות הטווח שעל מדינת ישראל לבצע כדי לאפשר ביטחון תזונתי ושמירה על מערכות המזון בתקופה של משבר האקלים כיום ובדורות הבאים

השרה להגנת הסביבה, עידית סילמן אמרה: "מזון הוא הבסיס לקיום חיים על פני כדור הארץ וקיום המין האנושי. כדי לאפשר ביטחון מזון לנו ולדורות הבאים תוך שמירה על הסביבה, עלינו לנקוט בראייה מערכתית, תוך שיתוף פעולה רחב בין משרדי ממשלה ובין מגזרים שונים במשק. המשרד להגנת הסביבה מקדם תזונה בת-קיימה על ידי פרויקטים חינוכיים בשיתוף פעולה עם משרד החינוך, הרשויות המקומיות, מוסדות להשכלה גבוהה, מכינות תנועות הנוער וארגוני סביבה, ופועל להפחתת אובדן ובזבוז מזון בשיתוף עם לקט ישראל.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

המשרד להגנת הסביבה הוביל עבודת עומק בנושא היערכות מערכות מזון לשינוי אקלים ומפרסם את הדוח המסכם של ועדת יישום היערכות מערכות מזון לשינוי אקלים בהובלתה של המדענית הראשית של המשרד. בכוונתנו להמשיך ולהוביל צוות בין-משרדי שיכין תוכנית לצמצום בזבוז מזון. רק פעולה משולבת עם שותפים נוספים, רחבה ונחושה תאפשר לנו להבטיח אספקת מזון בריא ובר-קיימה לנו ולדורות הבאים"

סילמן - דו"ח - או"ם
צילום: דוברות המשרד להגנת הסביבה
צילום: דוברות המשרד להגנת הסביבה

Back to top button