מבזקיםמשפטי/פלילי

כתב אישום: תושב חדרה חשוד כי רצח את אביו וניסה לרצוח את אימו

בתום חקירת היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב מנשה הוגש היום (חמישי) כתב אישום נגד תושב חדרה בן 43 בחשד שרצח את אביו עם סכין וניסה לרצוח את אימו. הארוע המחריד התרחש בתאריך 27.08.2023 עם קבלת דיווח על אירוע אלימות בבית בעיר חדרה, השוטרים שהוזעקו למקום בעקבות זעקות שעלו מהבית פרצו את הדלת בסיוע לוחמי אש והצילו את חייה של האם ששכבה על הרצפה ומעליה רכן החשוד שחנק אותה כשהסכין בידו,

בסריקות בדירה איתרו השוטרים את גופת האבא. בהתאם לממצאי החקירה וחומר הראיות בית משפט השלום בחדרה האריך את מעצרו מעת לעת, וכאמור היום הגישה נגדו פרקליטות מחוז חיפה כתב אישום בבית המשפט המחוזי בחיפה ובקשה למעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

מכתב האישום שהגישה הפרקליטות עלה כי הנאשם התגורר בדירה בבעלות הוריו בחדרה, הוריו האבא נסים (80) ז״ל והאימא (70) הם תושבי צרפת. בסוף חודש יולי, הגיעו השניים לישראל לביקור משפחתי והתגוררו עם הנאשם בדירה. הנאשם החליט להמית את הוריו ואת אחיו. בתאריך 27/8/23 יצאה המתלוננת מהדירה על מנת לערוך קניות בסופרמרקט, והנאשם והמנוח נשארו לבד בדירה. הנאשם ניגש אל המנוח ובכוונה להמיתו תפס אותו מאחור בצווארו והחל לחנוק אותו. הנאשם עלה עם ברכיו על גבו של המנוח והמשיך לחנוק אותו בחוזקה, עד שהמנוח חדל להתנגד ולזוז. בשלב זה ניגש הנאשם למטבח, הוציא מאחת המגירות סכין וחזר איתה לסלון והחל לחתוך את צווארו של המנוח. לאחר מכן התיישב הנאשם לאכול ובהמשך גרר את גופתו של המנוח למרפסת הבית.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לאחר שחזרה האמא מהקניות בסופרמרקט, הבחינה בכתמי דם גדולים ורבים בסלון הבית, שאלה את הנאשם מה עשה והיכן המנוח. בשלב זה הנאשם התנפל על אמו, תפס אותה מאחור בצווארה, והחל לחנוק אותה, בכוונה לגרום למותה. המתלוננת ניסתה להתנגד ולהשתחרר מאחיזתו של הנאשם ואולם הנאשם התיישב על גבה של המתלוננת והמשיך לחנוק אותה. המתלוננת צעקה לעזרה, ניסתה להתגונן ולהשתחרר מאחיזתו של הנאשם. שכנה ששמעה את זעקותיה של המתלוננת והבחינה, מבעד לדלת הדירה, בנאשם גוהר מעל המתלוננת בדירה, הזעיקה משטרה לדירה. הנאשם קם מעל המתלוננת, ניגש לחדר, לקח את הסכין וחזר לכיוון הסלון. בינתיים המתלוננת ניצלה את ההזדמנות שהנאשם התרחק ממנה, קמה ויצאה במהירות מהדירה לכיוון מעלית הבניין,

אולם הנאשם הבחין בכך, משך את המתלוננת חזרה לדירה, סגר את דלת הדירה ונעל אותה. הנאשם דחף את המתלוננת, התיישב על גבה, הצמיד את הסכין לצווארה והחל לחתוך אותו בכוונה להמיתה. המתלוננת נאבקה בנאשם. בשלב זה הטיח הנאשם את ראשה של המתלוננת ברצפה והמשיך לנסות לחתוך את צווארה בכוונה להמיתה. המשטרה הגיעה לדירה וכעבור מספר דקות נפרצה דלת הדירה על ידי כוחות כיבוי אש שהוזעקו למקום. אנשי משטרה נכנסו לדירה, הבחינו בנאשם יושב על המתלוננת ומנסה לחתוך את צווארה באמצעות הסכין, השתלטו עליו ועצרו אותו.

בתאריך 27/8/23 נעצר הנאשם והועבר לבית החולים שער מנשה למעצר בתנאי אשפוז לצורך הסתכלות פסיכיאטרית ואושפז. הנאשם שהה במחלקה כשידיו אזוקות מפאת מסוכנותו ולשם הגנה על הסובבים אותו. בעת שהנאשם שהה במחלקה הוא ניגש לפתע לעברו של המתלונן, שהיה מאושפז גם הוא באותה מחלקה, הידק את ידיו האזוקות על צווארו וחנק אותו במטרה לגרום למותו. שוטר שהיה במחלקה הרחיק את הנאשם.

ניידת משטרה
אילוסטרציה. צילום: חדשות מבזק לייב
צילום משטרת ישראל
כתב אישום שלמה קטוריה

Back to top button