בריאותמבזקים

ישראל- ארה"ב: נחתם מזכר הבנות על שיתוף פעולה בנושאי בריאות

שרי הבריאות של ישראל וארה"ב חתמו על מזכר הבנות לשיתוף פעולה בין משרדי הבריאות בשתי המדינות

במסגרת ביקורו של שר הבריאות משה ארבל בארה"ב חתמו שר הבריאות ומקבילו האמריקאי, מזכיר הבריאות חבייר ביסרה, על מזכר הבנות להידוק שיתוף הפעולה בין שתי המדינות בשורה של תחומים בנושא בריאות.

בהצהרה המשותפת הביעו השרים את מחויבותם לשיתוף פעולה בתחומים רבים בעלי חשיבות לישראל וארה"ב, בהם: קידום ופיתוח שירותים בתחום בריאות הנפש; מחקר בתחום הבריאות והערכת טכנולוגיות; ביטחון תזונתי, רישוי תרופות ומכשור רפואי; בריאות הציבור, כולל היערכות למגיפות עתידיות, בריאות התנהגותית, בריאות דיגיטלית ובינה מלאכותית במערכת הבריאות; רפואה גנומית ורפואה מותאמת אישית.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שר הבריאות משה ארבל: "הידידות בין ישראל לארה"ב חזקה מתמיד ושיתופי הפעולה בין המדינות הם נדבך בעל משמעות עצומה. מגיפת הקורונה והשלכותיה הן עבורנו נורת אזהרה וקריאת כיוון לעבודה משותפת בקידום פתרונות בתחום הבריאות הפיזית והנפשית כאחת. מערכות הבריאות הישראלית והאמריקאית נחשבות לטובות ביותר ואני שמח ונרגש שלאחר מספר שנים נפלה בחלקי הזכות לחתום על מזכר הבנות חשוב כל כך שיסייע להביא מזור, ברכה ושגשוג לאזרחי ישראל וארה"ב וגם לתושבי העולם כולו. גם בהסכם זה הצבנו את ההשקעה בבריאות הנפש בקדמת הבמה ובסדר עדיפות גבוה, שירותי בריאות הנפש לא יהיו עוד החצר האחורית של שירותי הבריאות הן בישראל והן בארצות הברית״.

חתימת מזכר הבנות ישראל -ארהב בנושא בריאות
קרדיט: שימוש חופשי
חתימת מזכר הבנות ישראל -ארהב בנושא בריאות
קרדיט: שימוש חופשי
חתימת מזכר הבנות ישראל -ארהב בנושא בריאות
קרדיט: שימוש חופשי

Back to top button