סרטונים

Prime Minister Benjamin Netanyahu's Remarks Prior to his Departure on a Diplomatic Visit to the US

דברי ראש הממשלה בנימין נתניהו לפני המראתו לביקור מדיני בארה״ב:

״אני יוצא עכשיו לעצרת האו"ם, שם אני אייצג את ישראל אל מול אומות העולם. בימים אלו גם אפגוש מנהיגים רבים מהעולם, בראשם הנשיא ביידן, שאיתו אדבר בין השאר ובראש ובראשונה על איראן והרחבת מעגל השלום. אני נפגש גם עם קנצלר גרמניה, נשיא אוקראינה, נשיא טורקיה ומנהיגים רבים נוספים מאסיה, אירופה ואפריקה.

אני חייב להגיד שזה די מרגש לראות את ריבוי הבקשות לפגישות. אני לצערי לא יכול להיפגש עם כל המנהיגים שביקשו, אבל מקווה להיפגש עם רובם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

היום העולם רואה, ואני כמובן אדגיש את זה, שאיראן מפרה את כל ההתחייבויות שלה, שהיא משקרת במצח נחושה, שהיא מתכוונת גם לפתח נשק גרעיני וגם להמשיך את התוקפנות שלה באזור. אנחנו ניאבק בשני הדברים הללו גם יחד. שמעתי את האיומים שבאו מאחד מאנשי המשטר האיראני היום, אני מציע לו לא לאיים עלינו. הוא צריך לדעת והמשטר הזה צריך לדעת שאנחנו נגיב בעוצמה בכל תקיפה של אנשינו ושל אזרחינו.

בתחילת הביקור הזה אני אבקר בקליפורניה. אני מתכוון לפגוש שם איש שמוביל כרגע את ההתפתחות הדרמטית ביותר בטכנולוגיה האנושית בזמן החדש ואולי בכלל, את אילון מאסק. אני אדון איתו על נושא הבינה המלאכותית, וגם אפעל שישקיע בישראל בשנים הקרובות. האיש הזה במידה רבה מפלס את הדרך שתשנה את פני האנושות ותשנה גם את פני מדינת ישראל – ישראל צריכה להיות מובילה בנושא הבינה המלאכותית, וכפי שהפכנו אותה לגורם מוביל בנושא הסייבר, כך נעשה גם בתחום הזה״.

"I am now leaving for the UN General Assembly where I will represent Israel before the nations of the world. I will also meet with many world leaders, especially President Biden, with whom I will discuss – first and foremost, but among other topics – Iran and expanding the circle of peace. I will also meet with the German Chancellor, the President of Ukraine, the President of Türkiye, and many additional leaders from Asia, Europe and Africa.

I must say that it is moving to see the many requests for meetings. Unfortunately, I cannot meet with all the leaders who made requests but I hope to meet with most of them.

Today, the world is seeing – and I will certainly emphasize this – that Iran is violating all of its commitments, that it brazenly lies, and that it intends both to develop nuclear weapons and continue its aggression in the region. We will confront both of these together. I heard the threats from an official of the Iranian regime today; I suggest that he not threaten us. He and this regime need to know that we will respond forcefully to any attack on our people and our citizens.

I will start this visit in California where I intend to meet the current leader of the most dramatic development in the new age and perhaps in general, Elon Musk. I will discuss artificial intelligence with him and I will also work toward encouraging him to invest in Israel in the coming years. He is, to a large degree, paving the way that will change the face of humanity and also the face of the State of Israel. Israel needs to be a leader in artificial intelligence. Just as we turned it into a leader in cyber, so we will do in this field as well."

וידאו: רועי אברהם, לע״מ
סאונד: יחזקאל קנדיל, לע״מ

הבהרה: התוכן בכתבה מתפרסם באופן אוטומטי מעמוד היוטיוב על ידי IsraeliPM – התוכן והמדיה באחריות המפרסם בלבד.

27 תגובות

  1. הצלחתך היא הצלחת העם העם היושב בציון. בריאות והצלחה! (שאלה קטנה: למה לא לטוס בכנף ציון? השקענו בו כל כך הרבה, לא חבל?).

  2. GRAZIE FRATELLO CARO PER IL VOSTRO IMPEGNO E LAVORO SVOLTO NEL PASSATO E NEL PRESENTE A LIVELLO EUROPEO,ASIA,AFRICA,
    IL PROBLEMA IRAN SI RISOLVERÀ AL SUO TEMPO.
    GUARDA AL SIGNORE CHE TRA FALCHI E COLOMBE VINCONO SEMPRE LE COLOMBE (GIONA)
    NUMERI 6:24-27,
    APOCALISSE 5:11-14.
    VOSTRO FRATELLO DOMENICO GIAMBATTISTA DI ISCHITELLA FG ITALIA, EUROPA L'UMILE SERVO DELL'ETERNO NOSTRO SIGNORE E DIO BENEDETTO IN ETERNO AMEN AMEN AMEN.
    TODA RAVA ADONIM SCHIALOM ALEHEM ADONAI ELOHIM KADIMA ISRAEL, BARUCH ADONAI ELOHIM ISRAEL, BOCHER TOV ADONIM SCHIALOM ALEHEM ADONAI ELOHIM.

  3. השם ישמור אותך ואת רעייתך
    ברכה והצלחה עליך מאת השם
    בורא עולם שומר עליך ושם אותך במקומך המקום שאף אחד לא יכול להחליף אותך!
    יתפוצצו יתמרמרו ויתיסרו כל שונאייך אמן ואמן

  4. אדוני, ראש הממשלה, מר בנימין נתניהו!, "אל תירא"!, מאותו קומץ שיפגין את רשעותו, כדי לחבל בשליחותך, ובעתיד העם!. דע שרבים יותר מייחלים שתצליח בשליחותך!. ועל אלו, כבר אמר הנביא: "אכן חציר העם"!.

  5. Only Nataniyah ❤️❤️🙏❤️❤️🙏❤️✡️🇮🇱🕎🕎🕎✡️✡️💪🇮🇱💪🇮🇱💪🇮🇱💪🇮🇱✊🇮🇱✊✊✊✊✊💙💙💙💙🤍🤍🤣🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍

  6. טיסה ניעמה
    לכו לשלום תחזירו לשלום.

    גדול מהחיים .לפיד גנץ בנט תלמידו מזה אישיות בכנה מידה בין לאומי.

    מנהגי העולם מתים לפגוש את ביבי.

    זה רק מראה איזה אישיות הוא ביבי.

    לא מספיק כל היום רק להשמיץ מנהיג אשר נבחר ברוב מוחץ באופן דמוקרטי .ולא בדרך קובינות ושקרים.

    עלאק בנט היה ראש מימשלה אפילו לא מנהל.
    לפיד עלאק היה ראש מימשלה.

    על מי הם עבדו.תודה לאל נפלו מהר.

    אלו רצו לנהל מדינה
    בנט לפיד חשבו מדינה זה מעודן חברים.

    גם מעודון חברים לא ידעו לנהל.

    חוץ מילטוס להצתלם.

    ניצחון של מנהיג נבחר על ידי ריבון העם .

    ולא מיעוט מנסה לקחת בכוח את השליטון.

    תמשיכו לאכול אחד את השני שמאלנים😂😂😂😂😂

  7. A stranger will not understand this

    The Americans must be confused: how is it possible that so many voted for this government and now so many oppose it?!

    They don't understand that there was a putsch here, a real trap, in which Netanyahu is trying to make a complete change in politics, which is not as usual and something no leader before him has done.

    He is simply trying to steal power and turn the country into a dictatorship!

    We must understand that this attempt is contrary to most of what this people wants and actually the number of supporters of Netanyahu is limited, and his political base is narrow.

    Most voters don't want him anymore.

  8. ראש הממשלה היקר,
    תקיים את ההבטחה שהבטחת, תעצור את שופטי בג"ץ לפני שישמידו את מה שנשאר ממדינת ישראל מדינת היהודים.

Back to top button