חדשות הארץמבזקים

הכותל המערבי: מעל 2 מיליון איש משתתפים במעמדי הסליחות

ערב יום הכיפורים: מעל שני מיליון איש השתתפו במעמדי הסליחות בכותל המערבי במהלך חודש אלול ובעשרת ימי תשובה. בכותל המערבי נערכים לקליטתם של רבבות מתפללים שיגיעו במהלך הלילה (מוצאי שבת) למעמד הסליחות המרכזי של ערב יום כיפור תשפ"ד בסימן – "ותן שלום ביננו".

מהקרן למורשת הכותל נמסר כי: ״השנה נרשם מספר שיא של 18 מעמדי סליחות מרכזיים – בכדי למנוע צפיפות ולפזר את העומסים התפילה תועבר בשידור חי על גבי מסכי ענק בפאתי הכותל אשר תוקרן גם על חומות העיר העתיקה לטובת מי שאין באפשרותו להגיע העיר העתיקה תיחסם לתנועה ויש להישמע להנחיות הסדרנים"

לקראת יום הכיפורים תשפ״ד, יתקיים הלילה (מוצאי שבת) אירוע השיא של חודש הרחמים והסליחות ותקופת הימים הנוראים, בעת מעמד הסליחות המרכזי ברחבת הכותל המערבי, החל מחצות הלילה בשעה 00:00. זהו יהיה המעמד ה-18 מאז תחילת חודש אלול, מספר שיא של אירועי סליחות ביחס לשנים קודמות, אשר מקיימת הקרן למורשת הכותל באופן מסורתי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

המעמד יחל הלילה בשעה 00:00 עם התרת נדרים ולאחר מכן אמירת הסליחות המסורתית על ידי החזן משה חבושה. במעמד: הרבנים הראשיים לישראל, רב הכותל המערבי והמקומות הקדושים, ראש העיר ירושלים, שרים ואישי ציבור וכן רבבות רבות שיגיעו מכל רחבי הארץ מצפון ועד דרום למעמד האחרון של אמירת הסליחות לפני יום כיפור בכותל המערבי.

המעמד יועבר בשידור חי באתר הכותל:
‏https://youtube.com/live/bJn1W_0DqBM?feature=share

מעמד סליחות - כותל מערבי - ירושלים
צילום: הקרן למורשת הכותל המערבי

Back to top button