סרטונים

וידאו – ראש הממשלה בנימין נתניהו בהרמת כוסית לרגל ראש השנה עם חברי פורום מטכ"ל

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום עם חברי פורום מטכ"ל, להרמת כוסית לרגל ראש השנה ולציון 50 שנה למלחמת יום הכיפורים, יחד עם שר הביטחון יואב גלנט והרמטכ"ל רב אלוף הרצי הלוי, בקריה בתל אביב. במסגרת המפגש הציגו חברי הפורום את עיקרי התר"ש המתוכננת לשנים הבאות.

ראש הממשלה נתניהו לפורום מטכ״ל:
״שר הביטחון, הרמטכ"ל וחברי המטה הכללי. אני רוצה לאחל לכם ולכולנו שנה טובה, שנה שבה נקטין את הפירוד בעם ונגדיל את הייחוד בו. אני חושב שהדבר הזה יכול להתבצע, כשאנחנו זוכרים שיש לנו עם אחד, מדינה אחת, צבא אחד, עם עבר משותף ועם עתיד משותף. את העתיד הזה אנחנו צריכים להבטיח. יש לנו אתגרים גדולים והזדמנויות גדולות. הזדמנויות גדולות להרחבת מעגל השלום, ואתגר גדול מצד איראן וגרורותיה שרוצים, לא רק למנוע את השלום הזה, אלא לפעול להכחדתה של מדינת ישראל.

אני רוצה לברך את צבא הגנה לישראל, ממפקדיו הבכירים ביותר ועד החייל האחרון, על הפעולה הנמרצת והבלתי פוסקת, שהם עושים כדי להגן עלינו, להגן על המדינה שלנו. אני מאחל לנו שנצליח גם במשימה. אני מאחל לנו המשך הצלחה, המשך עשייה ושנה טובה. תודה רבה לכם״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

וידאו: איתי בית-און /לע"מ
סאונד: יחזקאל קנדיל /לע"מ

הבהרה: התוכן בכתבה מתפרסם באופן אוטומטי מעמוד היוטיוב על ידי IsraeliPM – התוכן והמדיה באחריות המפרסם בלבד.

36 תגובות

  1. بسم الله الرحمن الرحيم الخير والبركة والشفاء ودخول الجنة والنظر الى وجه الله سبحانه وتعالى في الجنة باتباع ودخول واعتناق دين الاسلام

  2. אני מאחל לצה״ל ממשלה מתפקדת שתתחיל לעבוד במשרדים השונים במקום להתעסק באובססיביות בעאלק רפורמה ופופוליזם זול שמבריחים את המילואמניקים והמלש״בים משירות. אני מאחל לצה״ל ממשלה שלא מסיתה נגד מפקדי הצבא.
    וכל זה יכול לקרות אם עם ישראל יהיה לראש ולא לזנב.

  3. Dear netanyahu happy New year and blessed ❤ thank you for your service God bless and protect you dear sir always will be Amen ❤🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱💯🇮🇱💪🇮🇱💪🙏🙌💙🤍💙🤍💙🤍♥️💙🤍💯♥️♥️♥️♥️♥️✊💯💗

  4. Happy New year to the soldiers of Israel and blessed IDF be safe 🙏🇮🇱💪✊ God bless and protect the soldiers of Israel always will be Amen 🇮🇱💪✊✊💪💪✊✊❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱✡️✡️✡️✡️✡️✡️🕎🕎🕎🕎🕎

  5. Agadir Inzagan Morocco 09/14/2023
    I'm Jewish to my mother according to the Jewish genealogy and to my father according to the genetic.
    That's true I'm not born in environment that my enverenment because the false identity,arabication and islamication but I'm born in the time that's my time for liberation my Jew, legal and personal identity to the Moroccan state by my DNA of my blood group O+ ( Biological mention K- : Phenotype CCDee)
    That determine my biological identity which define my legal identity that embodies my personal identity according to genetic which belonging to the dynasty of the King David who ruled Jerusalem in the name of the Jew people since thousand years BC according to the genetic and Jewish genealogy.
    Four blood type four personality four humanity because biological mention and phenotype of blood type that define the biological identity of women or men according to the genetic. Not believe, language, color or inflation geographic that define the biological identity of women or men !?!
    For this reason I promes to all Jewish people in Israel and the world to liberate land of my ancestors to the Arabic Islamic colonialism and build the 3ed Temple that confirms Jerusalem eternal capital of Israel forever because my biological identity which determine the legal bond of the Jewish people over Israel as a Promes land for all Jewish people in the world.
    I'm one against the enemy of the star David and his History for freedom of my love Jerusalem.
    Shana Tova my family in Israel and the world according to the biological link's of my ancestors.

  6. בין התמכרויות להנאות עילאיות
    התמכרויות. שולטות באדם. משבשות את התנהלותו ביומיום. תופעות הלוואי שלהן ניכרות במישור הפיזי, הרגשי, המחשבתי, הנפשי, ובדרך כלל גם פוגעות בסובבים אותו. מה גורם לריבוי ההתמכרויות היום? מה יוכל לעזור? הגישה האינטגרלית מציעה ניתוח אבולוציוני וכיוון לפתרון.
    כשמדברים על התמכרויות נהוג לחשוב בעיקר על התמכרויות לסמים, לאלכוהול, לתרופות הרגעה, לצד התמכרויות לקניות, לאינטרנט, לרשתות חברתיות. יש כמובן עוד הרבה התמכרויות, אבל אם חושבים על הדברים ממש עמוק, אז בעצם כבר מינקות הקנו לנו כל מיני הרגלים שהפכו לסוג של התמכרויות ראשוניות. הבית שבו גדלנו, החינוך שספגנו, צורות ההתנהגות והיחס שראינו לכל דבר ועניין, עיצבו לנו מלכתחילה תפיסה מסוימת של המציאות.
    אחר כך יצאנו למעגלים רחבים יותר, החלפנו סביבות וחברות שונות, ובכל פעם ספגנו הרגלים חדשים והתמכרויות חדשות. משנה מקום משנה מזל, נאמר במקורות, וזה בא להדגיש עד כמה החברה הסובבת מעצבת את האדם.
    האדם הוא תוצאה מהסביבה שבה הוא נמצא, ויש לנתון הזה משמעות גדולה מאוד גם במאמצים להיפטר מהתמכרויות שכבר מגיעות לרמה של הפרעה.
    סביבה חזקה יכולה לשנות את האדם מקצה לקצה, כידוע בשיטות גמילה שונות.
    במבט רחב, המאה ה-21 מתאפיינת בכך שהרבה אנשים סובלים מהתמכרויות. הדבר נובע מהתפתחות החומר היסודי שממנו אנחנו עשויים, שהוא רצון לקבל הנאה ותענוג, או בקיצור רצון ליהנות.
    מצד הטבע, האדם רוצה להרגיש טוב, מלא, מסופק, ומה שמשתנה לאורך התפתחותו זו ההגדרה מה יעשה לו טוב. הרצון ליהנות גדל ומשתכלל ללא הפסק: זה התחיל מרצונות בסיסיים לאוכל, מין, משפחה, המשיך לרצונות חברתיים כמו הנאה מעושר, מכבוד ומשליטה, והגיע לרצון ליהנות מידע ומהשכלה.
    אם נשווה את עצמנו לאנשים שחיו לפני מאתיים או שלוש מאות שנה, נראה שעברנו כברת דרך עצומה. בעוד שהם חלמו על קורת גג ואוכל למשפחה, אנחנו מסתכלים סביב ולא רואים שום דבר שיביא מילוי, שיביא שמחה. שום דבר לא מושך, לא מאיר, לא מריץ את האדם בבוקר מהמיטה.
    לא קריירה, לא כסף, לא מערכות יחסים, והאווירה הכללית היא של מועקה. מורגש מין חור כזה בתוך הלב, ריקנות גדולה. מין תחושה מוקדמת שמה שלא נעשה, ייגמר גם הוא באפור, באכזבה.
    אז לחלל הזה נכנסים סמים, אלכוהול, משהו שיכניס קצת צבע לשממה. הכימיקלים עוזרים גם להתנתק מהמתחים והסטרסים של המציאות הקשה, עם התחרות האגרסיבית שגם היא קורעת אותך.
    וכאן יש נקודה חשובה להבנה. הריקנות של היום לא עומדת להתמלא, ויהי מה. כמה שלא ננסה, כלום לא יוכל באמת למחוק אותה. היא רק תתעצם, תבוא עלינו בהפוכה. למה? כי היא באה להעלות אותנו לדרגת קיום חדשה.
    לאורך ההיסטוריה היה כל אחד כיחידה בדידה שניסתה למלא את עצמה בתענוג והנאה, ואילו עתה הטבע קושר את כולנו למערכת אחת סגורה. 'זהו', הוא כאילו אומר לנו, 'מעכשיו תוכלו להרגיש הנאה רק אם תתחברו זה לזה בהשלמה. בהדדיות. באינטגרציה מלאה. כמו איברים בגוף אחד, כמו שכל הטבע מאוחד. התקשרות כזו תפתח ביניכם צינורות שעתה סתומים, ובהם תרגישו זרימה של חיים חדשים. אור, אהבה, עולמות עליונים'.
    אם כן, בניית חיבור אינטגרלי בין אנשים זו המשימה הבאה שלנו כיצורים תבוניים. לכן העולם נעשה מקושר כל כך והתלות ההדדית מתגברת, בדיוק כשהאגו מתעצם ולא נותן לאף אחד לראות ממטר. בלי בניית קשר משלים, מעל כל הניגודים, הסירה שלנו תטבע במים הסוערים. השיטה האינטגרלית תלמד אותנו לעשות זאת, דרך שימוש באמצעי החזק ביותר שהוא כוח החברה. בדיוק כפי שהחברה דחפה אותנו להתמכרויות שונות, כך היא תוכל להעלות כל אחד לפסגות חדשות.
    בסוף נהיה מחוברים באהבה שלמה. זה מוגדר בתוכנית הטבע, לשם דוחפת האבולוציה. מה נעבור בדרך, זו כל השאלה.

  7. איזה עתיד את.מבטיח ללוחמים כולם במסיבות ראש השנה , ולוחמים עם פת קיבר ומים זוחלים בעלבון צורב למטבח ,
    מאוד מכעיס התמונה המעוותת שאתה מציג לנו , כנראה העולם נולד עבור אנשים כמוכם במעמד סציואקונמי גבוה בלבד .

  8. לפני דקה אמרתי – שאתה צריך לחלק את עצמך לכמה רו"מ .זה לא צחוק. כי להיות בכל כך הרבה מקומות , ולרצות את כולם ביום אחד…לא קל..עכשיו 07.57 מקוה שלפחות למדת שצריך ל.י.ש ו.ן !!!! אחרת – תעשה קוקוריקו גם ביום וגם בלילה..
    צ'או.

  9. כולנו רודפים אחרי הטוב, אבל הוא כל הזמן בורח. אם נבין למה, נצליח לתפוס אותו סוף סוף.

    מה שמניע אותנו זה הרצון שלנו ליהנות. מתעורר בנו רצון למשהו, ואנו פועלים כדי להשיגו. בגדול, אפשר לחלק את הרצונות שלנו לשישה רצונות עיקריים, רצון לאוכל, למין, למשפחה, לכסף, לכבוד ולידע. אצל כל אחד הרצונות האלה מופיעים בשילוב ייחודי, שגם הוא כל הזמן נתון לשינויים.

    אתה רואה פרסומת למשהו מסוים, מתעורר בך רצון אליו. ראית שלשכן יש משהו חדש, אתה רוצה גם. מישהו בעבודה סיפר על נופש מדהים, עשה לך חשק. וכשיש לך רצון חזק למשהו, אתה פועל כדי להשיגו. הצלחת, מה טוב. לא, אתה עצוב. כך בנויים חיינו, מרגעים של אור ומהרבה חושך.

    אבל את זה אתם יודעים לבד. מה שחדש הוא שאפשר להפוך את עצמך לספק של אור. כלומר, לא להיות תלוי בדבר מה שהשגת או לא, שיאיר לך את החיים או שיחשיך אותם, אלא לבנות את עצמך כספק של אור, בלי קשר לשום דבר חיצון. ואז תמיד יאיר לך, תמיד תשרה בטוב.

    איך? זה קשור לאותו מנוע פנימי שלנו, הרצון ליהנות. חכמת הקבלה מלמדת כיצד אפשר לפתח בתוכך רצון לגרום הנאה למישהו אחר. לא באופן אגואיסטי, כלומר כדי שזה יעשה לך טוב, או כדי שלא תרגיש אחר כך ייסורי מצפון מזה שלא נתת. אלא לתת באמת. מתוך אהבה טהורה. בלי שום פנייה עצמית.

    מדובר במשהו על-טבעי. מנוגד לחלוטין לטבע המקורי שלנו – הרצון להתמלא בהנאה בעצמנו. אבל כשמצליחים לפתח בקרבנו רצון שכזה, נקרא לו רצון להשפיע (מלשון להעניק שפע למישהו אחר), אז אתה בעצמך הופך להיות מקור של אור.

    ופתאום, יש לך מה לתת לכולם. בשפע. מתגלה לך מקור עליון של אור ושל שפע, כוח הטוב הכללי שבטבע. הוא ממלא אותך עוד ועוד, כמעיין המתגבר. נפתחים לך מאגרים בלתי מוגבלים של כוחות טובים. אתה מגלה שאתה עצמך רק צינור, האור זורם דרכך לכולם וחיים חדשים מתחילים.

    שנזכה להאיר אחד לשני.

  10. 1)  Before US-talks about Saudi-Justice or about "Shared-Values"
    (with Israel…):
    Pretty-Please: Display evidence on Biden-bribery-Question, and "health-condition" ??
    2)  Israel PM: Please do not meet Biden at the WH: health (and bribery-qstn) might cause revealing secrets.
    2.1) Not in the WH (because probably Obama's ruled)
    2.2) Qstn (Carlson interview): Was the "white-powder" found in WH (July 2) Obama's (not Hunter's)??
    3)  Irony: RICO suit better "Baiden-Brand".
    NSO probably have bribery-evidence
    (כתב-התביעה 4# נגד "טראמפ" RICO הוא שם החוק כנגד פשע-מאורגן) מתאים יותר לביידן: כי לקח-שוחד (מעל 50 מיליון)
    4)  להתכונן לאופציה: של הדחת-ביידן (עקב שוחד) כלומר קשר עם "סגנית-הנשיא"…

    1)  תכלית התמיכה (בסקרים) ב"גנץ":
    הפקידות, הפרקליטות, השופטים והטייקונים:
    כולם מבינים ש"גנץ" מהווה:
    הזדמנות-חד-פעמית של "טמבל-לא-עקשן-אהוב"
    ולכן
    יקל-למערכות (דיפ-סטייט) להמשיך-לנווט.
    2)  בגלל "הריק-במוחו": "נתניהו" ולאחריו "בנט" מנעו ממנו להיות "ראש-ממשלה"
    ולכן: אסור ש"גנץ" יהיה "שר-ביטחון"

  11. מ"ר נתניהו…כח את אישתך…ותצא לחופשה עד שהכל יסתיים…חשבתם שדיין ועמיר פרץ כישלון…הם יהיוא " נפוליון " ליד גלנט..שתחזור כבר כולם יהיוא במסגד אלאקסא מתפללים…דבר איתי שתחזור…נסדיר את הכל…המילה האחרונה שלי בסוף..חופשה נעימה

  12. Good all our people we will do it Amen what we do in the very beginning all things belong to him we will do so what we do the first time with him in the Kingdom of God the Father Almighty and he gives us only one Name the Holy one our Lord Jesus christ with all his Kingdom with him for ever and ever Amen

  13. Joe Rob Ballots The Renfield Communist Socialism Nazi Beijing  Xi Jinping , 2023/09/10  He was went to Met Ghost Communist Socialism Vietnazi  Nguyen Phu Trong is Slave Loyal of Satan Communist Socialism Chinazi.
    What Will Happen for America , Canada, Australia , Israel , EU , NATO , South Korea , Japan , Philipines , Taiwan , The World.

  14. ראש הממשלה בנימין נתניהו אוהבים אותך ואת כל ישראל כולנו אחים השם יתברך יברך אותך ואת כל עם ישראל אמן 🙏👑🙌💥🏆👌

Back to top button