מבזקיםספורט

הפרות סדר מחוץ לבלומפילד: מאה ועשרים חשודים עוכבו, שני שוטרים נפצעו

משטרת ישראל פעלה בשעות האחרונות (שלישי) על מנת לשמור על הסדר הציבורי במשחק הדרבי באצטדיון בלומפילד בתל אביב, בדגש לבידוק קפדני, במטרה למנוע הכנסת אמצעים פירוטכניים ולאפשר משחק בטוח ומהנה.

במסגרת הבידוק הבטחוני בתורים, אוהדים החלו להפר את הסדר הציבורי תוך התפרעות, השלכת חפצים וניסיונות לפרוץ את השערים, וכן נתפסו אמצעי פירוטכני במהלך הבידוקים בכניסה לשערים.

במהלך הפרות הסדר נעצרו עשרות חשודים בגין הפרת הסדר, תקיפת שוטרים והחזקת אמצעי פירוטכניקה מחוץ לאצטדיון בלומפילד. בנוסף, שני שוטרים נפצעו כתוצאה מהשלכת חפצים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כזכור, היום במהלך פעילות ממוקדת של המשטרה נתפסו מגוון רחב של אמצעים פירוטכניים וכלי משחית, שהיו מיועדים לכאורה להיות בשימוש במהלך משחקי ספורט. במהלך הפעילות עוכבו לחקירה עשרות חשודים.

סך הכל במהלך היום נעצרו או עוכבו כמאה ועשרים חשודים ונתפסו מאה ועשרים אבוקות, שלושים וחמישה רימוני עשן, ארבעה אקדחי זיקוקים ושני בקבוקי תבערה.

מהמשטרה נמסר: "אנו קוראים לקהל האוהדים להגיע למשחקים ולשמור על רוח ספורטיבית, כל גילוי אלימות מצד האוהדים יתקל ביד קשה מצד המשטרה וזאת לשם שמירה על בטחונו ושלומו של הציבור הנורמטיבי שמגיע למגרשי הכדורגל".

בשל הפרות הסדר והצפיפות הרבה של האוהדים המשחק החל באיחור בשעה 21:00 במקום 20:30.

צילום: דוברות המשטרה

 

Back to top button